pondělí, prosince 30

Třpytivé silvestrovské líčení :)

Ahojky všichni!

Ani jsem se ještě nevzpamatovala z Vánoc a už je tady Silvestr. :D Když jsem vymýšlela, jak se na Silvestra namaluji, hned mě napadla stříbrná. Nejdříve jsem chtěla použít stříbrnou s černou, ale nakonec jsem zvolila modrou, kvůli třpytivým linkám, které jsem našla. :) A tak se tedy můžete těšit na můj úplně první líčící článek. :)


První začnu očima, protože nechci, aby se mi poté třpytil celý obličej a jelikož silvestrovská noc bude dlouhá a chci, aby vše drželo na svém místě, použiji jako první bázi pod oční stíny. Ta od Essence nejen že prodlouží výdrž, ale sjednotí i celé víčko. :) Já jí nanáším až pod obočí. Poté jsem použila paletku od Oriflame, a nanesla zvýrazněné barvy - stříbrnou do koutku oka, poté světlejší modrou na zbytek víčka a do ohybu tu nejtmavší. Vše jsem poté rozblendila a aby se mi hrany lépe ztrácely, použila jsem ještě stříbrný oční stín. Poté jsem jen nakreslila linku s ocáskem a nanesla svojí teď nejoblíbenější řasenku :)




Poté jsem použila hvězdy hlavního večera - třpytivé oční linky. Já jsem je použila na celé víčko. Abych líčení ještě trochu oživila, stříbrnou linku jsem použila k vytvoření druhého ocásku hned pod tím černým. Je to jen malý detail, ale moc se mi líbí. :) A oči máme hotové!



Po alespoň trochu očištění třpytek a různého "bordelu" pod očima jsem nanesla bázi pod make-up, já mám teď od Catrice, a poté jsem nanesla lehčí make-up od Golden Rose. Nedokonalosti jsem zakryla korektorem a na kruhy pod oči jsem použila rozjasňující korektor od Oriflame. Vše jsem pak zapudrovala transparentním pudrem od Rimmel, aby vše pěkně drželo a neleskla jsem se. :) 



Na rty jsem trochu naťupkala rtěnku od Rimmel a přetřela trochou lesku od Essence. Sice barvy nejsou stejné, ale spolu vytvořily velmi zajímavou tmavší červeno-růžovou barvičku. :) Na tváře jsem použila dvě různé tvářenky. Já prostě holt ráda produkty kombinuji. Na "jablíčka" jsem použila růžovou od Essence a na zbytek tváře jsem použila světlejší nahnědlou tvářenku od Catrice a obě barvy pořádně smíchala. :) 



A to je vše. :) Doufám, že už máte doma nakoupeny zásoby na Silvestra, protože jsem dneska byla v Bille a tak to vypadalo jako kdyby měl být konec světa. :D

Do Nového roku vám přeji jen to nejlepší, pořádně ho oslavte, ať už doma s rodinou nebo venku s přáteli a budu se na vás těšit v roce 2014. :)


Pěkný den
By Zuzu






Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu moc ráda :)