čtvrtek, listopadu 21

Drugstore wishlist / Milý Ježíšku...

Milý Ježíšku,

jak jistě moc dobře víš, celý rok jsem byla moc hodná, poslouchala jsem maminku, uklízela, chodila brzo spát a tak bych Ti chtěla dát pár nápadů na dárky, které mi můžeš koupit. :) A dokonce se všechny dají koupit normálně v drogerii. :) Až tak jsem na tebe myslela, abych ti ulehčila nakupování. :)

Jako první věc bych si hrozně moc přála nějaký pískový lak od Gabrielly Salvete. Moc se mi líbí ty nové barvičky a ten efekt je naprosto božký. Jen nezapomeň, že už mám jeden v ostínu LILA. :)



Dále bych si moc moc přála tuhle super věcičku - Soft Sensation Lipcolor Butter od Astoru. Ty barvy mi přijdou hrozně pěkný, musí to být naprosto božské na rtech a chtěla bych to hrozně moc vyzkoušet. :) Na zimu moje rty vždycky trpí a nemůžu moc používat rtěnky, tak by toto mohla být dobrá věc.


Poté bych si přála korektor Match Perfection od Rimmelu. :) Slyšela jsem, že je docela dobrý a jelikož mi korektor dochází, rozhodně by se mi v mé kosmetické sbírce hodil. :) Nezapomeň, že mám na zimu hodně světlou pleť. :D


Jak jsi si určitě všiml, já jsem rtěnková. :) Takže bych si také moc přála nějakou pěknou rtěnku od Rimmelu By Kate. Odstín nechám jen a jen na tobě. :)


Pokud budeš nakupovat v Rossmannovi, mohl by si také přihodit do košíku hydratační micelární vodu od Ryoru. :) Chci totiž udělat test micelárních vod, už jsem vyzkoušela Mixu a Loreal a Ryor je poslední, kterou chci ještě vyzkoušet. :)


Dále bych si přála opět rtěnku, teď ale pro změnu od Essence Longlasting. Tyto novější rtěnky mi přijdou hrozně super a stojí jen pár korun. :) Takže pokud chceš vsadit na jistotu a nechceš moc utratit, rozhodně mi kup tohle. :)


A když už rovnou budeš stát u Essence, můžeš rovnou posbírat hned několik věcí, protože Essence jsem si poslední dobou hodně oblíbila. :) Další věc, kterou bych moc chtěla je balzám na rty od Essence Glow Titned Lip Balm. Sice už doma jeden mám, ale další bych klidně uvítala. :) Jsou totiž naprosto super. :)


Dále bych si přála od Essence svítící lak. Jak moc dobře víš, pěkně mě štve, jak se brzo stmívá, tak by mi takový svítící lak na nehty udělal radost. :)


Další věc, kterou bych si moc moc moc přála jsou naprosto nádherné oční stíny od Catrice Liquid Metal. :) Hrozně moc se mi líbí a nevím, jestli vydržím až do Vánoc, nebo si je koupím sama dřív. Ale pokud si je koupím, určitě mě nenaštve další kousek. :)


Dále bych si také přála další věc, kterou bych hrozně chtěla vyzkoušet. Barvu na rty od Catrice Ultimate Shine Gel Lip Colour. Já jsem poslední dobou ujetá na balzámo-rtěnky a tyhle podobné věci, takže toto by mi udělalo také velkou radost. :)


A jako poslední věc, kterou ti dávám na výběr je korektor od Catrice Coumouflage. Zatím jsem se ještě nedostala k tomu si ho koupit, tak třeba se tobě zalíbí a koupíš mi ho. :)


A to je všechno Ježíšku. Jak vidíš, dala jsem ti hodně možností, tak máš z čeho vybírat. Takhle to mám raději, že ti napíši víc věcí a já nevím, co mi koupíš. Jsem pak potom více překvapená. :) V dalším dopise ti napíši, co bych chtěla za elektroniku. :D :D :D

Měj se pěkně!
By zuzu




Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu moc ráda :)