pondělí, prosince 2

Nové rtěnky Dermacol Longlasting Lipstick :)

Ahojky :)

Dnes přicházím s jednou zajímavou novinkou, které jsem si nedávno všimla v DMku. Jak už jste si přečetli v názvu, jedná se o novou řadu dlouhotrvajících rtěnek od Dermacolu. Nevím, jak dlouho jsou v drogérii, ale myslím, že jsem je ještě nikde neviděla. Takže pro mě je to novinka. :D Musím uznat, že mě tyto rtěnky hrozně moc zaujaly a jen tak tak jsem odolala pokušení si nějakou koupit. :)


Jedná se o krémové dlouhotrvající rtěnky, která by měly vydržet na rtech až 6 hodin. Obsahují zvláčňující přírodní oleje, takže by měly rty hydratovat a předcházet jejich vysušovaní. Odstíny jsou nádherně syté, no musím uznat, že pigmentace je opravdu skvělá. A měly by vonět po vanilce. :) Jako vanilku mi to upřímně moc nepřipomíná, ale voní hezky sladce. :) Vyrábějí se ve 14 odstínech, nevím přesně, kolik jich bylo v DMku, ale na stránce Dermacolu si můžete vybrat ze 14 odstínů. Myslím, že si vybere každý - světle růžové, sytě růžové až fialové, červené a burgundy, světle hnědé i tmavě hnědé... No nádhera. :)


Hrozně se mi líbí obal, takový krémovo zlatý. Ten mě úplně zaujal. A ještě více mě zaujalo to uvnitř. :D Zkoušela jsem je na ruce, a musím říct, že pigmentace byla teda hoodně libová. :D Jediný odstín, který mi přišel trochu méně pigmentovaný byl 13, přišlo mi, že měl v sobě i nějaké třpytky. Tak nevím, jestli to bylo tím. Když jsem byla v DMku (v pátek), měly je zlevněné na 119,-, myslím, že normální cena je 159,-. Jak tak píši tento článek, úplně jsem se do těchto rtěnek zamilovala. Pokud je ještě budou mít zlevněné, asi si nějakou koupím. :D :D A to jsem myslela, že budu šetřit. No co, nedá se nic dělat, musím je přece otestovat, že? :)


Jak se vám líbí tato rtěnka? Také je to pro vás novinka, nebo už o této rtěnce víte? :) Já totiž moc nějaké stránky jednotlivých značek nesleduji, takže jsem vždy překvapená, když do drogérie dorazí něco nového. :D Ale ani jsem jí ještě u nikoho neviděla... Tak snad jsem neusnula na vavřínech. :D

Pěkný den
By zuzu


Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu moc ráda :)