středa, prosince 4

New in last week #2 :)

Ahojky všichni!

Jelikož týden uběhl jako voda a mě se opět nakupilo pár novinek, rozhodla jsem se o nich napsat. :) Je jich celkem šest a najdete zde i něco jiného než dekorativní kosmetiku, i když tu tedy taky a jednoho pomocníka při líčení. :) A nakonec pro vás budu mít jeden bonus. (Tedy pokud o něm ještě nevíte, ale to se nechte překvapit.) :D

Čím jen začnu první? Asi tím, co jsem si jako první koupila. Je to make-up od Rimmel - Stay Matte Liquid Mousse Foundation. Já ho mám v odstínu 100 - Ivory, což je nejsvětlejší odstín. Celkem si můžete vybrat z 5 odstínů. Mě odstín celkem vyhovuje, potřebovala bych trochu světlejší, ale když ho rozetřu není vidět žádný přechod. Je trošku do oranžova, tak na to pozor. Konzistence make-upu je hrozně příjemná. Takový hutný našlehaný make-up. :D Krásně se roztírá, nedělá žádné fleky a ani mi nezvýrazňoval sušší místa. Krytí je podle mě vyšší, ale nezanechává dojem masky. Pleť je po něm krásně jemná na dotek a vůbec se neleskne. Výdrž je také dobrá, netestovala jsem to až zase tolik, ale řekla bych, že skoro celý den - těch 8 až 10 hodin s vámi dá. :) Já jsem ho kupovala v Tetě, kde stál jen 119,-, normální cena 159,- což je na tak dobrý make-up fakt hodně málo. A je to zatím rozhodně jeden z lepších make-upů, které jsem vyzkoušela. :)



Tak jsem si jeden také konečně koupila. Balea sprchový gel. Já jsem vybrala s mlékem a medem. :) Byl to totiž jediný, který mi teď voněl. Ne že by ostatní nevoněly, ale na zimní období jsem chtěla něco jiného, než nějakou sladkou ovocnou vůni. Měl by pokožku hydratovat a předcházet vysušování. Musím říct, že po sprše je pokožka krásně jemná na dotek, taková sametová :) Já mám poslední dobou hodně suchou pokožku a musím říct, že jsem cítila, jak je po sprše pokožka taková více hydratovaná.  No za 30,- musím říct, že jsem hodně spokojená. Asi od teď budu pokukovat, jestli náhodou nebudou mít nějaké nové vůně, a když mi bude vonět, klidně si koupím další. :)



A teď jdeme na jednoho pomocníka při líčení. :) Je to klasický štěteček na oční stíny od For Your Beauty. Dá se koupit v Rossmannovi a stojí asi 25,-. Což je super. :) Já mám doma ještě jeden, ale ten má tu rukojeť jakoby průsvitnou. Má delší štětinky a je trošku jemnější a musím říct, že je taky super. Tento je takový menší a trochu tvrdší, a mě se s tím skvěle nanášejí například oční stíny od Catrice Liquid Metal. Ani z jednoho mi snad nikdy nevypadl žádný chloupek, a za 25,-? :D To je naprostá bomba. Pokud nechcete dávat velké peníze do štětců, tohle je jasná volba!



Konečně jsem taky narazila na limitku od Essence Be Loud. Sice je v pátek výprodej Essence, ale co kdyby tam náhodou tahle limitka nebyla... :D (znáte to, nějak si tu koupi odůvodnit musím :D) Už jen z obrázku mě zaujaly jejich jumbo tužky na rty. No, a tak už mám jednu doma. :D Koupila jsem si tu růžovou, v odstínu  01 - Pink me, ještě je jedna - oranžová. Musím říct, že jsem zatím spokojená. Na rtech nevypadá nějak výrazně, ale přeci jen barví, samozřejmě když nanesete více vrstev, barva už bude výraznější. S výdrží to samozřejmě není žádná sláva, ale tak to se dalo očekávat. Na rtech je příjemná, nevysušuje... Není to tedy žádná dlouhotrvající rtěnka, je to něco mezi leskem a rtěnkou, ale za 60,- rozhodně nelituji, že jsem si jí koupila. :)




Jak už všichni víte, DMko začalo prodávat šampóny, balzámy a masky od Aussie. A jelikož poslední dobou nejsem nějak moc spokojená s žádným šamponem, rozhodla jsem se, že si nějaký koupím. Vybrala jsem si Luscious Long Shampoo, jelikož mám dost dlouhé vlasy, aby svištěly - tak jsem se rozhodla pro tento. Hrozně se mi líbí ten název - šampon na vlasy, které jsou dost dlouhé vlasy, aby svištěly :) Musím říct, že parfemace je pěkná, taková trochu žvýkačková mi přijde, a když jsem viděla jakou to má barvu, takovou trochu šmoulí, parfemací mi připomíná marshmallowou žvejkačku. :D Ale na vlasech to voní už více jako klasický šampón. Zatím jsem tento šampón zkusila jen jednou, ale i přesto o něm můžu říct pár slov. :) Pěkně pění, za což jsem ráda, protože mě šampóny musí pěnit, jinak mám pocit, že nemám pořádně umyté vlasy. :D Vlasy po něm pěkně voní a musím říct, že na pohled jsou hezčí, já jsem je měla předtím takové hodně suché a nevypadali moc zdravě, ale teď jsou krásně hladké, pevné a lesklé, takže zatím musím říct, že hodně dobrý. :)



A jako poslední uvedu věc, o které jsem nedávno psala článek. Nové rtěnky od Dermacolu. :) Jak jsem psala, tak jsem taky udělala a když jsem zavítala cíleně do DMka, jestli je ještě mají zlevněné, měly. :D Takže to byla jasná volba a věděla jsem, že nějaká krasavice poputuje domů. Vybírala jsem celkem asi ze 4 odstínů, vesměs růžových. Na ty hodně barevné a výrazné jsem si netroufla, takže jsem si koupila odstín 10. Je to sice taky trošku výraznější rtěnka - tedy zase jak pro koho :D, ale na rtech vypadá nádherně. Je lehce růžovo-červená a skvěle pigmentovaná. Musím říct, že je krásně krémová, nevysušuje a vydržela i když jsem se najedla. :) Zatím rozhodně doporučuji, když ne koupit, tak alespoň kouknout, protože odstíny jsou opravdu nádherné a rtěnky jsou super. :)




A jako bonus... Narazila jsem v DMku na štětce značky EcoTools. Nevím, jak dlouho jsou v DMku dostupné, ale já jsem je zatím nikde neviděla, až včera. Taky je možný, že jsou v DMku už hodně dlouho a já jsem jenom slepá, ale tak snad ne. :D No, kdo by tuto značku neznal, vyrábí nejen štětce, ale i různé pomůcky na mytí a umělé řasy, které jsou šetrné k životnímu prostředí a jsou vyrobené z přírodních a recyklovaných materiálů. V DMku jsou k dostání celkem 4 - štetec na pudr, tvářenku, oční stíny a podkladový štětec. Cena oproti jiným štětcům, které lze kupit v drogérii je o trochu vyšší, přesně si to nepamatuji ale myslím, že štětec na oční stíny stál 169,- a ostatní 259,- nebo tak nějak.

Toť vše. :) Doufám, že se vám článek líbil, musím říct, že s nákupy jsem velice spokojená, ani nevím, co mi udělalo největší radost. :D Kdybych si měla vybrat jen jednu věc, tak asi šampón od Aussie. Z něho mám opravdu velkou radost. :) A jaký produkt vám udělal v poslední době největší radost? A máte v DMku štětce EcoTools a jestli ano, tak jak dlouho? To by mě zajímalo, protože já chodím celkem do třech drogérií DM, a prvně jsem na ně narazila až teď.

Přeji příjemné nakupování ať už dárků nebo radůstek pro sebe
By zuzu

2 komentáře:

  1. Hmm, moc pěkná svíčka a vlastně samé pěkné věci! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, moc děkuji. :) Svíčka je opravdu krásná a hlavně nádherně voní a i s ostatními věcmi jsem moc spokojená. :)

      Vymazat

Za každý komentář budu moc ráda :)