pondělí, prosince 16

Christmas TAG :)

Ahojky všichni!

Nejdříve se chci omluvit, že jsem týden nepřidala žádný článek, ale jsem nemocná a když já jsem nemocná, tak se mnou nic není. :D A jelikož články si nepíši nějak dopředu, neměla jsem čím přispět. Sice jsem na jednom článku během nemoci pracovala, ale když už byl skoro hotový, neuložil se mi a velká část se nezachovala, takže jsem neměla náladu to předělávat. :D Takže přicházím s jiným článkem... :)

Jelikož už se Vánoce nezadržitelně blíží, chtělo by to taky nějaký ten vánoční článek. No a co může být lepšího, než Vánoční TAG že? :) 


1. Kdy se začneš opravdu těšit na Vánoce?

No, to je docela těžká otázka... :D Já se na Vánoce těším v podstatě celý rok, ale hodně se začínám těšit asi tak pár dní před Vánocemi, protože mi nedochází, že už za chvíli budou. Ani teď tomu pořád nemůžu uvěřit. :D 

2. Pořád dostáváš adventní kalendář?

To je tak smutná otázka a víte proč? Protože tohle je první rok, co jsem žádný kalendář nedostala. :( Prý už nejsem dítě. :D Jooo, je mi sice 20, ale já si chci každý den otevírat okýnko a těšit se na čokoládu. :D No myslím, že příští rok si budu muset adventní kalendář koupit sama. :D Pořádně velký, abych si to vynahradila i za tento rok. :D Ale jinak jsem vždy nějaký kalendář měla, většinou dva a dokonce se mi stalo, že jsem několikrát měla tři nebo čtyři. :D A nevím jak vy, ale já jsem vždycky čokolády jedla poctivě každý den, dokonce jsem i občas zapomínala. Rozhodně jsem nikdy neotevřela okýnko dřív! To se přeci nesmí. :D

3. Jaké jsou tvé nejoblíbenější vánoční filmy?

Já bych řekla, že to budou takové ty klasiky, co běží v televizi. Tři oříšky pro Popelku, Mrazík, Byl jednou jeden král, S čerty nejsou žerty, Pyšná princezna, Zlatovláska, Šíleně smutná princezna, Princezna se zlatou hvězdou na čele, Jak vytrhnout velrybě stoličku, a pak třeba Grinch, Polární Expres, Sám doma nebo Mr. Bean... Samozřejmě je toho ještě víc, ale to je tak co jsem si vzpomněla. :D Já miluji pohádky nebo jakékoli komedie a o Vánocích se koukám skoro na všechno. :)


4. Máš nějaké vtipné vánoční vzpomínky?

Eeee, vzpomínám vzpomínám, ale nic mě nenapadá. Asi se nikdy nestalo nic tak vtipného, abych si to pamatovala. :D

5. Jak probíhá tvůj typický Vánoční den?

Tak první vstanu, ne nějak extrémně brzo, prostě se dobře vyspím. :D Pak si dám nějakou snídani, buď štolu - ale jedině marcipánovou, nebo nějaké cukroví. :) Když nemám některé dárky, lítám po obchodech a něco sháním, když mám dárky, ale nemám je zabalené, tak balím a když mám dárky a dokonce jsou i zabalené, sedím u televize. :D Pak se jdu většinou projít ven, ať už dřív s rodinou nebo teď s přítelem, pak přijdu, nějak se upravím, připravím a najednou je večeře. :) No a pak rozbalování dárků a zase koukání na televizi. :) Taky máte pocit, že ten den vždycky uteče tak rychle? Probudím se, udělám pár věcí a najednou je večeře, mrknu a najednou je konec Vánoc. :D 

6. Co máte dobrého na Štědrovečerní večeři?

Když jsem byla menší, byla to vždy rybí polévka a poté normálně kapr s bramborovým salátem. Postupem času jsem ale zjistila, že rybí polévka a kapr není to úplně nejlepší pro mě, takže mamka dělala i nějaké řízky, ale kapra jsem si musela dát taky no a teď už mě do kapra nikdo nenutí, takže letos budu mít asi nějakou polívku (ještě nevím, co přesně mamka ukuchtí), bramborový salát s řízkama a nějaké filé. :) Mňam. 

7. Máte nějaké vánoční rodinné tradice?

Jedinou, kterou dodržujeme každý rok je to, že při večeři nesmí nikdo od stolu. Za tuto tradici se peru a chci, aby jí všichni dodržovali i kdyby se jim chtělo na záchod. :D Pak mě napadá, že vždy chystáme i jedno extra místo navíc, co kdyby náhodou někdo přišel. A asi poslední je, že vždy zpíváme koledy před tím, než rozbalíme dárky. Tuhle tradici ale nemám vůbec ráda, protože už se nemůžu dočkat, až se budou rozbalovat dárky. :D :D (tím nemyslím, až já konečně něco dostanu, ale já hrozně ráda i dárky dávám) A pak už je to spíš takové jak kdy, ale např. docela často krájíme jablíčko, občas lijeme vosk a to je asi tak všechno. :)


8. Jaké jsou tvé oblíbené vánoční písničky?

No tak zrovna já na vánoční písničky moc nejsem. Rozhodně nejsem typ člověka, který by si třeba 20.12. pustil vánoční písničky nebo koledy. :D Mě to přijde stejné, jako kdybych si jen tak pouštěla svatební píseň - takový ten pochod. No ale 24. to je už trochu jiné, to už si klidně nějakou písničku poslechnu a je mi jedno co, spíš to ale budou nějaké koledy, třeba Pásli ovce Valaši, Dej bůh štěstí tomu domu, Nesem vám noviny, Štědrý večer nastal,  Koleda koleda Štěpáne, Jak si krásné neviňátko, Narodil se Kristus Pán, My tři králové, Rolničky a asi moje nejoblíbenější Vánoce, Vánoce přicházejí :) 

9. Jaký je nejlepší vánoční dárek, který jsi kdy dostala?

Pamatuji si, jak jsem byla hrozně nadšená ze svého prvního mobilu. To jsem skákala až do stropu. :D Pak jsem dostala od přítele velkého plyšového medvídka, který teď se mnou spinká v posteli, takže to je další, víc srdcový dárek, no a co bych dělala, kdybych nedostala ponožky, že? Já nevím, proč to někomu přijde jako blbý dárek. :D Kdyby nebyli Vánoce, tak nikdo nemá ponožky. :D My jsme o Vánocích na takové ty praktičtější dárky, jako ponožky, oblečení, a různé šampony, sprchové gely, vůně, laky na vlasy, krémy - nejlépe už zabalené v nějaké setu a pak vždy pár dárků, které už nejsou takové "spotřební". :) 

10. Živý nebo umělý vánoční stromeček?

Bohužel u nás doma vždycky byl umělý. Až minulý rok jsem se do toho konečně vložila já a donutila mamku, abychom šli koupit nějaký pořádný vánoční stromeček. Tak jsem vybrala ale pořádně velký, když jsme doteď měli jen umělý, skoro ani do bytu se nevešel a zabral nám půlku obýváku, ale byl nádherný a ta vůně. :) Nevím, jak to bude teď, ale jsem zase rozhodně pro živý a až budu bydlet někde ve svém, každý rok si půjdu do Bauhausu koupit ten největší a nejhezčí stromek. :) 


A to je konec. :) Deset otázek uteklo jak Vánoce. :D :D Já se na Vánoce už docela dost těším, tak doufám, že vy také. :) Určitě mi napište, jak trávíte vy Vánoce, jestli máte nějaké tradice, jaký jste dostali nejlepší vánoční dárek, no napište mi o čemkoliv, na co jsem odpovídala já, protože mě to také zajímá. :) Třeba nějakou vtipnou story z Vánoc, když jsem si já na žádnou nevzpomněla. :) 

Mějte se krásně a těm, co ještě nemají dárky přeji pevné nervy při nakupování :)
By zuzu

Otázky:
1. Kdy se začneš opravdu těšit na Vánoce?
2. Pořád dostáváš adventní kalendář?
3. Jaké jsou tvé nejoblíbenější vánoční filmy?
4. Máš nějaké vtipné vánoční vzpomínky?
5. Jak probíhá tvůj typický Vánoční den?
6. Co máte dobrého na Štědrovečerní večeři?
7. Máte nějaké vánoční rodinné tradice?
8. Jaké jsou tvé oblíbené vánoční písničky?
9. Jaký je nejlepší vánoční dárek, který jsi kdy dostala?
10. Živý nebo umělý vánoční stromeček?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu moc ráda :)