neděle, prosince 8

Mých TOP 20 seriálů :) (4.část)

Ahojky!

Tak, a jsme na konci. Dneska vám představím poslední pětici mých nejoblíbenějších seriálů. :) Nakonec přidám jako bonus TOP TOP pět seriálů, což pro mě bude opravdu hodně těžké. Sama ještě nevím, jaké vyberu. :D

Jako první uvedu seriál, který jsem si hodně oblíbila o prázdninách. Jedná se o New Girl. Nevím, čím si mě tento seriál získal, ale líbí se mi. Je to vtipné, herci jsou naprosto skvělý, každý je něčím tak trochu divný a spolu tvoří naprosto dokonalou partu. Vždycky se u něho hrozně zasměji a moc ráda na něj koukám. Pokud chcete vidět, co všechno se může stát, když se rozejdete se svým přítelem a začnete hledat nové bydlení, koukněte na tenhle seriál. Zatím jsou bohužel jen tři série, ta poslední se začala odvysílat někdy v září a stále ještě běží. Nevím, jak to bude s pokračováním, ale doufám, že nějaké bude, protože o New Girl rozhodně nechci přijít!!



Jako další uvedu ne tak úplně seriál, ale když přimhouřím obě oči, dalo by se to za seriál považovat. Můj milovaný Top Gear. Musím se přiznat, že jsem neviděla všechny díly, ale ty novější, kdy je to větší sranda jsem viděla snad všechny. Rozhodně doporučuji jejich speciály, protože ty nemají chybu. :D Moderátoři jsou naprosto boží a za ta léta už toho spolu zažili spoustu, takže si dělají naschvály, pošťuchují se, no mě se tento druh zábavy líbí. :) Sice to asi nebude pro každého, protože přeci jen, stále se zde baví o autech, ale i přesto, že mě auta nějak moc neberou, baví mě to. Někdy představují luxusní nádherná auta, někdy zkouší naprosto nemožné úkoly a pokouší se o nemožné věci... Rozhodně to není žádný nudný motoristický pořad, u kterého byste mohli usnout. :D


A máme tu přímo obra mezi seriály poslední doby - HIMYM - How I Met Your Mother - Jak jsem poznal vaši matku. Kdo by tento seriál neznal. :D Nejdříve mě tento seriál hrozně bavil a byla jsem schopná se na něj koukat hodiny a hodiny a hodiny... No ale pak jsem došla nakonec, a na každý nový díl musela čekat. To se ještě nějak dalo vydržet, ale pak jsem musela čekat celou věčnost na novou sérii. No, a zde nastal problém. Na další sérii jsem se nezačala koukat a ani mě to neláká. :D Docela mě to mrzí, protože to byl jeden z mých nejoblíbenějších seriálů, ale bohužel je to tak. Teď jak tady píši ten článek, uvědomuji si, jak byl tenhle seriál super. Nevím, asi se na něj začnu koukat od znova, stejně už si skoro nic nepamatuji. Sice nevím kdy, ale určitě to jednou udělám. :) Až tak je ten seriál dobrej.


Pokud máte rádi Simpsonovi, asi také budete mít rádi můj další oblíbený seriál - Futuramu. :) Další z mých vyprošťováku na špatnou náladu, protože u ní se rozhodně zasmějete. :) Postavy jsou naprosto originální a musím říct, že tedy pokud takhle bude vypadat budoucnost, tak to se máme ještě na co těšit. :D On se animovaný seriál docela těžko popisuje, protože díly spolu moc nesouvisí a neodehrává se zde žádný pokračující příběh. No ale pokusím se to nějak pěkně popsat: Děj se odehrává v New York v roce 3000 kde se objeví Fry, který v roce 1999 omylem spadl do zařízení, které ho nechalo zmraženého celých 1000 let. Když se probudí, dostane práci v Planet Express, což je něco jako vesmírná pošta. :D A při rozesílání balíčků se jim stávají různé příhody. Tak.. To byl popis. Ten to asi nejvíce vystihne. :) Ale tak já myslím, že Futuramu každý zná. :)


A jako úplně ÚPLNĚ poslední uvedu si myslím ne moc známy seriál - Arrow. Jedná se o seriál, který je založený na komiksu, takže zde máme akčního hrdinu, zachránce a ochránce dobrých lidí. :D Ano, takhle to může znít ohraně, ale musím říct, že tady je to zpracované moc pěkně. Ve dne milionář vlastnící bar, v noci ochránce s zelenou kapucí. Herec je sice trochu starší, ale nějaké kouzlo má. :) A seriál bavil i přítele, protože jakého kluka by nebavil seriál založený na komiksu. Takže pokud nevíte, na co se koukat se svojí druhou polovičkou, tohle by mohla být dobrá volba pro vás. Je zde něco jak pro kluky, tak pro holky. Win-Win. :)


A jak jsem slíbila, nakonec uvedu mých TOP TOP pět seriálů. Tramtadadáááá

BREAKING BAD  
DEXTER     
VAMPIRE DIARIES     
GAME OF THRONES     
GOSSIP GIRL

Vybírání tedy bylo hodně těžké, ale je to hodně ovlivněno tím, na co se zrovna koukám, nebo jsem nedávno dokoukala. Breaking Bad ještě asi nějakou chvíli na vrcholu zůstane, stejně jako Dexter. Oba dva mám dokoukané. Vampire Diaries zrovna teď běží, takže jsem nedočkavá, jak to vše dopadne. U Game of thrones teď netrpělivě čekám na novou sérii, která bude ale až snad někdy v březnu. Ale těším se teda mega hodně. A Gosiip Girl je taková srdeční záležitost. Snad jeden z prvních seriálů, na které jsem se začala koukat pravidelně a poctivě díl po dílu. :)

A to už je opravdu z mého seriálového světa všechno. Než jsem napsala všechny čtyři části, začala jsem mezitím koukat na nové seriály, ale ty si nechám třeba na někdy příště, třeba do nějakých oblíbenců, které možná zařadím jako pravidelný měsíční článek. :)

A rozhodně mi dolů do komentářů napište, jaké jsou vaše nejoblíbenější seriály, popřípadě nějaký doporučte, protože poslední dobou vůbec nevím, na co koukat a budu ráda za každé tipy. :)

A nově jsem přidala možnost stát se mým pravidelným čtenářem mého blogu, tak se připojte. Budu moc ráda. :)))

Krásný den :)

4 komentáře:

  1. Já zbožnuju Živí mrtví, Posel ztracených duší, to jsou seriály, které sleduju momentálně. Jinak mám ráda Jak jsem poznal vaši matku, Teorie velkého třesku, Upíří deníky, Město žen...A pak starší jako Přátelé, Krok za krokem, Gilmorky...No seriály mi sebraly část života :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se musím mrknout. O Živí mrtví jsem slyšela, a prý jsou hodně dobrý, Posel ztracených duší mi nic neříká, tak to se určitě musím podívat, co to je. Tak děkuji za tipy. :) Ostatní co jsi zmínila znám a jsou to taky super seriály. Já jsem hrozný seriálový maniak, takže mi taky sebraly velkou část života. :D :D

      Vymazat
  2. Když začínal běžet Top Gear, vždycky jsem nadávala na to, co to je zase za motoristickou hovadinu. Pak jsem se koukla na pár dílů a zamilovala se. Všechny speciály jsem viděla minimálně 3x, taky si netroufnu říct, že jsem viděla všechny díly, ale mám jich zkouknutých opravdu hodně a to i ty začáteční.
    Jinak se neobejdu bez Pretty Little Liars, na které koukám od začátku podruhé, Super Drbny, Průměrňákových. Bobových burgrů - doporučuji!!! a mám taky ráda Červeného trpaslíka a Scrubs:)
    Jenn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Top Gear mám taky moc ráda, a speciály jsou fakt bezkonkurenční. :D Taky jsem je viděla několikrát.
      Na Pretty Little Liars se chci už hrozně dlouho podívat, tak teď snad konečně bude dobrá příležitost a na ten animák se rozhodně kokuknu. :) Miluji animáky!! :)

      Vymazat

Za každý komentář budu moc ráda :)