neděle, ledna 5

New in last week #5 - nákup na e-shopu :)

Ahojky všichni!

Jelikož už si nějakou dobu chci na internetu objednat nějaké produkty a tak nějak sem nechtěla před Vánoci utrácet, teď, když už je po Vánocích a dostala jsem nějaké peníze, nadešel ten správný čas. :) Nakoupila jsem věci, které už jsem buď dlouhou dobu chtěla, nebo mě nějak zaujaly. :)


Vůbec nevím, čím mám začít, ale asi začnu něčím, co jsem chtěla hrozně moc vyzkoušet, ale nechtěla jsem si k tomu v drogérii kupovat řasenku. :) Mluvím o Baby Lips od Maybelline. Když jsem si vybírala produkty, Baby Lips byl mezi prvními věcmi, které jsem vložila do košíku. Já jsem si vybrala odstín Peach Kiss - miluji fialovou a lososovou barvu a tato barevná kombinace mi přišla nejzajímavější. :) Balzám je takový hnědo-oranžový s hrozně jemnými třpytkami. Na rtech je vidět jen nepatrně, spíš se po něm rty pěkně třpytí, ale jenom opravdu hodně málo. Vůně je božská, miluji broskve, takže tohle je něco pro mě. :) Já jsem ho kupovala za 109,-.



Další balzám, který mě na e-shopu zaujal byl od Ryoru s arganovým olejem. Jelikož já jsem asi nějaký blázen do balzámů na rty (už o nich chystám článek), musela jsem mít i tento. :) Líbí se mi jejich čisté balení a produkt uvnitř ještě víc. :) Píší, že by měl vonět jako grep a černý rybíz, mě to spíše připomíná nějaké jehličnaté stromy a kůru z grepu, ale voní mi to. Na rtech je opravdu hrozně příjemný, rty jsou po nanesení hned hebké a jemné. Zatím jsem ho nějak pečlivěji netestovala, ale vypadá velmi dobře. :) Koupila jsem ho za 73,-.


A teď dáme také něco z té dekorativní kosmetiky. :) Tento produkt mě zaujal svým vzhledem, a hned jsem věděla, že nějaký kousek poputuje ke mě domů . :D Jedná se o oční stíny Cosmic Duo od Maybelline, já je mám v odstínu 60 - Bronze Seduction. Nemůžu si pomoct, ale mě tyto stíny přijdou hrozně zajímavé tím, jak se nechaly inspirovat vesmírem. Určitě se podívejte i na ostatní odstíny, protože to je opravdu nádhera. :) Já jsem si je vybrala v takovém odstínu, který jsem věděla, že hodně unosím a musím říct, že jsem zatím spokojená. Pigmentace je u světlejší půlky trošku horší (ale zase se krásně třpytí) a ten tmavší stín je pigmentovaný skvěle. Balení je bytelné, stíny moc nepráší... Stály mě 119,- a koupi rozhodně nelituji. :)



A když jsme u Maybelline... U nějaké zahraniční youtuberky jsem viděla řasenku od Maybelline, moc se mi líbil její barevný obal a pohyblivý kartáček a moc jsem jí chtěla vyzkoušet. V drogérii samozřejmě žádná taková řasenka není a tak jsem byla trochu smutná a naštvaná, že se k nám nedostane všechno. No a když jsem viděla, že jí mají na e-shopu, neváhala jsem a rychle jí dávala do košíku. :) A tak mám doma další řasenku od Maybelline - the Mega Plush Volum Express. Zatím jsem jí zkoušela dvakrát a musím říct, že práce s ní je jiná než s ostatními řasenky právě kvůli té pohyblivé části, takže si budu muset zvyknout a naučit se s tím, ale řasy pěkně zahustí i trochu prodlouží. :) Hlavně mi řasy neslepuje, jako polovina řasenek, takže za to jsem hrozně ráda. :) Dobře se odličuje, neopadává... No uvidíme, jak si nakonec sedneme. :) Stála mě 199,-.




A teď poslední věc z pečující kosmetiky. :) Tělová másla od Possibility jsem viděla u jedné české blogerky a hrozně se mi líbily, zaujalo mě balení... Já jsem hrozně dlouhou dobu chtěla nějaké pořádné tělové máslo, a myslím, že jsem ho konečně našla. Vybrala jsem si vůni Raspberry Pavlova - což je slavný malinový dort (na obalu je i napsaný recept jak ho udělat) a musím říct, že od pátku, kdy mi balíček přišel nedělám skoro nic jiného, než si k němu čichám. :D Upřímně, kdybych mohla, celé to sním. :D Takže parfemace za mě jednička s hvězdičkou. :) To samé také můžu říct o barvě, která je růžová a hrozně se mi líbí. Konzistence tohoto másla je zajímavá, taková pěnová. Máslo se rychle vstřebává, nezanechává žádný mastný film a pokožka je po něm dlouho krásně provoněná a jemná. Jediná věc, která mi trochu vadí je, že barví. Na pokožce mi nebarví, tam ho nepoužívám tolik, ale mám z něj růžové ruce. :D Není to sice nic hrozného, akorát si poté musím umýt ruce, ale mám trochu strach, aby mi to nějak neobarvilo oblečení, ale to se mi zatím nestalo :) Mají ještě jednu vůni tohoto másla po které toužím - Vanilla Creme Brulee a jsem si jistá, že neodolám a koupím si ho, už jen kvůli tomu, že stojí 79,-. :)



Předposlední věc. :) Vlastně ani nevím, proč jsem si tuto věc koupila, asi mě nějak zaujala, nebo jsem o ní někde slyšela, ale nějak jsem jí prostě a jednoduše musela mít. :D Revlon Baby Stick - multifunkční krémové líčidlo, které se dá použít jako rtěnka nebo tvářenka. Já jsem si ho koupila v odstínu Pink Passion, což je klasická růžová barvička. Zatím jsem to zkoušela jen na ruku, takže nemůžu úplně posoudit jaká bude na tvářích, ale na ruce mi barva vydržela opravdu hodně dlouho, několikrát jsem si myla ruce, dokonce jsem to zkoušela odlíčit micelární vodou, ale přesto bylo ještě ráno patrné místo, kam jsem jí nanesla. :) Ze začátku jsem si myslela, že mi vydrží maximálně dvě hodiny, ale pak se krásně "vpila" a zaschla a držela jako přibitá. A za 89,-? Už se moc těším, až jí pořádně otestuji. :) Snad jí pak dostanu nějak dolu. :D



A to, z čeho mám asi největší radost jsem si nechala nakonec. Mám konečně taky nějakou věc od Urban Decay. :) Ale tedy je to hlavně kvůli tomu, že byla v neuvěřitelné slevě, jinak bych si jí nekoupila. :D Mluvím tu o mono očních stínech, já jsem si vybrala odstín S&M. Musím říct, že pigmentace je dokonalá, stíny vůbec, ale vůbec nepráší, na očích drží, vůbec se neztrácí... No jo no, už chápu, že všichni UD milují. :D Balení je také pěkné, sice je teď novější, které se mi líbí víc, ale toto je také pěkné, bytelné... Já jsem je kupovala ve slevě za 159,- a sice to jsou nádherné stíny, ale musím přiznat že za plnou cenu bych si nějaké další nekoupila. :D Já jsem zatím holt na tu levnější kosmetiku. :D



Teď bych se normálně rozloučila, poděkovala e-shopu za skvělý nákup, ale bohužel to tak nemůžu udělat - spokojená jsem nebyla. Pokud nechcete číst tento pěkně dlouhý odstavec, chápu to a tímto vám přeji pěkný den, jen mi přišlo správné napsat o tom, co se mi stalo.

Všechny tyto věci jsem koupila (pro pořádek za svoje vlastní peníze) na galaxieprani.cz. Už jsem zde nakupovala jednou a byla jsem spokojená, teď však ale nejsem. Tvářenko-rtěnka od Revlonu mi přišla s nějakým bílým povlakem na sobě a oční stíny Urban Decay podle obrázku měly přijít v novém balení a mě přišlo to staré. Když jsem se obrátila na e-shop (hlavně kvůli produktu od Revlonu), jednali se mnou arogantně, a bylo mi jasné, že mě chtějí odbít. Paní mi napsala že je naprosto běžné, že jsou na krémových produktech sražené kapky vody (i když toto vypadalo jako nějaký sražený krém - posílala jsem jí i dokonce fotku, na které bylo vidět, že se nejedná o vodu) a u očních stínů UD nabízela, že mi pošle ty v novém balení za 600,-. Když jsem psala, že by měla změnit fotku u těchto stínů na jejich stránkách, nebo alespoň napsat, že produkt bude dodán v jiném balení napsala, že to neudělají a že vše nechají tak jak je. Mě to přijde jako úmyslné klamání zákazníka. Já jsem v prvopočátku ani ty stíny nechtěla řešit, jen jsem chtěla upozornit na chybu a chtěla jsem nějaké vysvětlení nebo omluvu za vzniklou chybu, ale poté, co mi paní odepsala jsem byla pěkně naštvaná a nenechám si nic líbit. Vím, že jde vlastně jen o balení a o to, že tyto stíny nemůžu vycvaknout, a dát si je do paletky, ale z chování e-shopu a s ustanovením, že nebudou věc napravovat se jen tak nenechám. :D Napsala jsem na Sdružení ochrany spotřebitelů, protože nevím, jak mám teď postupovat. Peníze za stíny vrátit nechci (s produktem jsem spokojená, jen mi byl zaslán v jiném obalu) a oni mi nechtějí poslat ten, který je na fotce. Zatím to vše řeším a jsem sama zvědavá, jak to dopadne.
Možná to někomu nepřijde tak hrozné, ale já jsem na ně byla slušná a oni ne. A tak jsem se trochu naštvala... Omlouvám se, že jsem se o tom takhle rozepsala, ale musela jsem se z toho "vypsat". :D 

Sice končíme tak trochu smutně, ale já to prostě musela napsat. Nechci, aby i ostatní doufali, že dostanou stíny UD v novém balení a přijde jim to staré nebo aby si mysleli, že krémové produkty mají mít na sobě nějaký divný bílý povlak. Také máte takové nějaké špatné zkušenosti z e-shopy, kdy vám třeba zboží vůbec nepřijde nebo přijde, ale jiné, než je na obrázku nebo poškozené? Určitě mi napište do komentářů, ať se takovým e-shopům vyhnu véééélkým obloukem. :D 

Pěkný den
By zuzu

4 komentáře:

  1. Správně! :) takovéhle neprofesionální chování si nemůžeme nechat jen tak líbit! :)
    Super, že ses ozvala. Takovéhle jednání je fakt nekorektní, jasně, chybka se vloudí, ale že se nedokáží omluvit a ještě jsou arogantní? Tam si teda nic neobjednám, děkuju za varování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Kačko. :) Moc děkuji za komentář. Utvrdila si mě v tom, že mám pravdu a budu se "rvát", aby chybu napravili. A taky už na tomto e-shopu nikdy nebudu nakupovat, protože takhle vytočená už jsem dlouho nebyla. :D

      Vymazat
  2. Mám s tímto eshopem podobnou zkušenost. Taky jsem si vybrala UD stíny a byla jsem naštvaná co mně to došlo. Rtěnka CK přišla poškrabaná a obal je z velmi levného plastu. Opravdu jsem se zarazila, jestli to nejsou padělky, ale za tu cenu jsem jinak s kvalitou ( až na obaly) spokojená, takže jsem to dál neřešila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky. Tak to mě mrzí, že se ti stalo něco podobného. Já myslím, že spoléhají na to, že to lidi nebudou chtít řešit a tím jim to projde. Kdybych nechtěla reklamovat tu tvářenku Revlon, taky bych to nechala být...

      Vymazat

Za každý komentář budu moc ráda :)