čtvrtek, prosince 5

Souboj řasenek - Maybelline the Colossal Volum Express Smokey Eyes a the Rocket Volum Express

Ahojky holky!

V dnešním článku vám ukáži souboj dvou řasenek. Obě dvě jsou od Maybelline - jedna je žlutá, druhá modrá, jedna je dobrá, druhá horší. Souboj jsem se snažila pečlivě zdokumentovat, tak se máte na co těšit. :)

Na začátek je trochu popíši. Colossalka by měla dodat až 7x větší objem a kolagen by měl zvednout, posílit a dodat maximální objem řas. Rocketka nabízí dokonce 8x větší objem, je na gelové bázi a měla by řasy krásně natočit, prodloužit, zabraňovat žmolkům a dodat objem.


Když bych měla porovnat kartáčky, více mi vyhovuje ten od Colossalky. Lépe se mi s ním pracuje a celkově mi přijde, že mi řasy lépe rozčeše. U Rocketky se mi několikrát stalo, že jsem si málem vypíchla oko. :D A ještě bych chtěla podotknout, že dříve mi přišla Rocketka hrozně mokrá a úplně strašně slepovala řasy, a byla to jedna z nejhorších, co jsem vyzkoušela. Teď mi zase po asi 2 měsících přijde, že docela dost rychle vysychá, mnohem více než Colossalka, kterou mám i dokonce déle.



Nejdříve vám ukáži fotky a až poté o nich něco napíši. :) Jak se mi s nimi pracovalo, jak jsem spokojená atd. :) Na levé straně je Colossalka, na pravé Rocketka. 


 







Tady je krásně vidět, jak Colossalka
řasy tolik neslepuje
A tady je vidět, jak jsou řasy slepené
a jsou řasenkou až moc obalené






















Musím říct, že lépe se mi pracovalo s Colossalkou, jak jsem již psala. Kartáček sice vypadá větší, ale nějak mi ty dlouhé štětinky vyhovují víc. Lépe se mi s nimi řasy pročesávají a nemusím se je snažit nějak oddělit. U Rocketky to bylo mnohem horší. Dokonce jsem se při líčení dloubla do oka. :D Řasy mi mnohem více slepila a musela jsem se hodně snažit, aby to vypadalo dobře. A při aplikaci mi moc není příjemný její kartáček. Taky Rocketka docela pomalu zasychá a hůř se odličuje. Nanášela jsem celkem dvě vrstvy a musím říct, že více se mi líbí efekt s Colossalkou. Řasy mi připadají méně slepené, bez žmolku a i na dotek jsou takové jemnější. Zdá se mi, že mi více natočila řasy, i je pěkně prodloužila. A nepřijdou mi tak nepřirozené jako u Rocketky.

Takže za mě rozhodně doporučuji Colossalku. Nemám s ní žádný velký problém, krásně řasy oddělí, prodlouží, přidá i objem, natočí... No já jsem spokojená.

Tak a jsme u konce souboje a máme vítěze. :) Já nevím jak vy, ale mě se vždycky nejlepší řasenka zdá ta, co zrovna používám. :D Poslední dobou jsem si tedy hodně oblíbila od Oriflame Giordani Gold Lash Panorama, o které určitě také bude nějaká recenze. A jakou máte v poslední době nejoblíbenější řasenku? :) A vracíte se třeba ke svým oblíbeným? Já jsem si nikdy nekoupila dvakrát stejnou řasenku. :D :D

Pěkný den!
By zuzu

PS: Jsem fakt ráda, že se mi tenhle článek konečně podařilo zveřejnit. Už jsem myslela, že snad exploduju. :D Dát tam všechny ty obrázky, aby byly stejné vedle sebe... A blog mě zlobil a obrázky se mi různě míchaly a mizely... No myslela jsem, že tenhle článek vydám už tak před 3 hodinami. No ale nakonec se podařilo!! Jupííí

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu moc ráda :)