středa, prosince 4

Co mě bere? :)

Ahojky všichni!

Jelikož tu byl nedávno článek o tom, co mě nebere, přicházím dneska s tím, co mě bere. :D Věcí, popř. činností, které mě baví a dělám je ráda je tolik, že vyberu jen ty buď nejzajímavější, nejlepší a nebo s jiným přívlastkem nej, aby článek nebyl tak dlouhý. :) Můžete to brát i jako inspiraci co si koupit, na co se podívat. :)

Jako u předchozího článku, začnu jednotlivými značkami. Z dekorativní kosmetiky mám nejraději dvě. Essence a Catrice. :) Když jdu do drogérie, vždycky se u těchto dvou zastavím, podívám se, jestli nepřibylo něco nového, jestli něco nemají ve slevě a říkám si, co všechno bych si chtěla koupit. :) Pro mě značky, které jsou nejvíce zastoupené v mé kosmetické sbírce. :) Samozřejmě mám ráda ještě další značky, jako například Maybelline, Rimmel a nedrogérkové NYX a MUA, ale ty nejsou tak oblíbené jako Essence a Catrice. Aby to nebylo ale jen o dekorativní kosmetice, uvedu i jednu značku, která má dobré přípravky na vlasy - šampony, kondicionéry, balzámy, barvy, ale i dobré věci na pleť - krémy, odličovací produkty. Řeč je o Lorealu. Dekorativní kosmetiku mají také dobrou, ale já více používám již zmíněné produkty. Jejich šampony mi vyhovují nejvíce (z drogérie) a celkově se mi zdá tato firma hodně dobrá. :)




A vrháme se na jednotlivé produkty. :) Vybrat z mých oblíbených jen pár bude opravdu těžké, ale pokusím se jich neuvést moc. Asi udělám nějaký článek o oblíbených produktech poslední doby. :) Ale to zas jindy. Jako první určitě musím uvést pískové laky Gabriella Salvete. Ten efekt je naprosto dokonalý, lak se krásně třpytí a na nehtem vypadá naprosto úchvatně. Jsem moc ráda, že rozšířily barevnou škálu a že si můžu vybrat z více odstínů. :) Další věcí, která mě v poslední době naprosto uchvátila jsou oční stíny od Catrice Liquid Metal. Tyto stíny jsou naprosto dokonalé. Hrozně se mi líbí, jak hází odlesky, a na očích vypadají božsky. :) Jsou v krásných barvičkách, a za poslední týden jsou to moje nejvíce používané stíny na oči. A jako poslední uvedu jednu masku na obličej. Čokoláda a jahody od Freemana. :) Pokud máte rádi vůni čokolády, rozhodně tuto masku vyzkoušejte. A nejenže krásně voní, ale pleť je po ní naprosto dokonalá. Jemňoučká, vypnutější, no jako dětská prdýlka. :D Já jsem si tuto masku hrozně oblíbila, a to jí mám doma asi týden. :D




A dostáváme se k činnostem, které mě baví, nebo které mám ráda. :) Asi to bude znít divně, ale hrozně ráda si líčím řasy. :D Moje přírodní totiž nejsou nějak úžasné, takže je ráda prodlužuji, zhušťuji, a pročesávám a pročesávám. :D Já jsem klidně schopná si líčit řasy klidně deset minut. :D Používám několik řasenek, různě je rozčesávám, no pokaždé si s nimi vždycky vyhraji. :D Další věcí, kterou hrozně ráda dělám je kombinování různých produktů. :) Ať už rtěnek, očních stínů, tvářenek nebo laků na nehty po make-upy apod. Myslím, že jednou to zajde tak daleko, že si vytvořím svůj vlastní BB cream. Smíchám svůj oblíbený make-up s krémem na obličej a bude to. :D No a také hrozně ráda testuji produkty. Takové to, když si například poprvé dáte ten nový make-up, nebo zkusíte nový lak na nehty. Takové to první testování. To je taky moje. :)

A vrhneme se na jídlo. Joo, to bude asi hodně těžký. :D Mám totiž tolik oblíbených věcí, které si kupuji pravidelně (hlavně sladkých), že bych o tom mohla napsat i knihu. :D Ale tak přeci jen, pokusím se vybrat nějaké zajímavé kousky z poslední doby. :) Jako první, co mě napadá je rozhodně nová vanilková čokoláda od Milky. Myslím, že za poslední měsíc jsem snědla už tak 7 tabulek. :D :D Já si prostě nemůžu pomoc, ale mě hrozně chutná. :D Další, uvedu ne přesně značku, ale příchuť. Miluji vodu s příchutí jahod. Vyrábí jí několik firem, ale mezi mé nejoblíbenější patří Kubík Water, a nebo  Dobrá voda. Pokud už nemáte chuť na citronové nebo pomerančové vody, zkuste s příchutí jahod, protože nebude litovat. :) A jako poslední uvedu takovou šikovnou svačinku do tašky. Tofíka. :D Nebo tedy takhle se jmenuje v Lídlu. Tam ho totiž kupuji. Je to moc dobré, levné a mají něco podobného i v obchodě asi tak 100 metrů od baráku. :D Takže si tam pro to stále chodím. A ještě je s čokoládou, takže si ho fakt kupuji snad skoro každý den. :)





A jako poslední ve vrhnu na oblečení. Co mě tak v oblečení bere? Poslední dobou jsem se zamilovala do pořádně tlustých svetrů. :) Čím teplejší, tím lepší. :) Barvám ani vzorům se meze nekladou a pokaždé, když někam vyrazím na nákupy, musím se držet, abych si nějaký další svetr nekoupila. :D Druhá věc, která mě napadla bude asi trochu netradiční, ale já na ní nedám dopustit. Palčáky. :D Jo, já vím, je divné nosit ve 20 palčáky jako malé dítě, ale jelikož mě je furt hrozná zima, tyhle rukavice jsou přímo pro mě. Mám pocit, že je v nich prostě větší teplo než v klasických. Sice v nich nemůžu nic pořádně chytit a možná to vypadá vtipně, ale zima je asi jediné období, kdy mi je tak nějak jedno co mám na sobě, hlavně, když je mi teplo. :D 


Tááák, a to je všechno. Samozřejmě věcí, které mě berou je mnohem víc, hlavně kosmetických, ale na to tedy asi opravdu udělám nějaký samostatný článek. :) Takže se můžete těšit na nějaké oblíbence. :) A co poslední dobou bere vás? Nějaká kosmetika? Jídlo? Oblečení? Určitě mi dejte vědět do komentářů. :)

Mějte pěkný den!
By zuzu


3 komentáře:

  1. Kde se dá sehnat ta maska od Freemana?

    OdpovědětVymazat
  2. kde v drogeriích se dá sehnat značka essence a catrice ja bydlím v hranicích a tam nic takoveho nemaj prosím dájí se sehnat třeba v olomouci v olimpii předem díky za odpovět jsi nej na světe lila

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář budu moc ráda :)