sobota, září 28

Recenze - rozjasňující perly

Ahojky!

Dnes se můžete těšit na jednu mini recenzi dvou produktů. Jeden je skvělý, používám ho, funguje a splňuje to co jsem od něj očekávala. Druhý je naprosto hrozný a používat ho nemá ani cenu, protože není vidět. :D
Řeč je o rozjasňující/třipytivých perlách. Jedny jsou od značky Oriflame z kolekce Giordani Gold, druhé od Essence z edice Me and My ice cream.



Projasňující pudrové perly Oriflame GG Dreamy Moments

Nejdříve si řekneme, co tvrdí výrobce. Tyto perly by měli podpořit krásu vaší pleti a projasnit její barevný tón. Mají se používat na zvýraznění lícních kostí a dekoltu, nebo na celý obličej jako projasňující pudr. Tyto perly mají 5 barev a každá barva zastává jinou funkci:

* zelená - zarudnutí, vyrovnání barevného tónu pleti
* fialová -  opravuje nedokolanosti, projasňuje
* růžová - zesvětluje, osvěžuje
* bílá - zvýrazňuje, projasňuje
* zlatá - zdokonaluje, projasňuje

A co na to já? Kdyby to splňovalo všechny věci, byly by to kouzelné perly. Přeci jen, zmírnit zarudnutí, vyrovnat barevný tón pleti, upravit nedokonalosti, projasnit, zesvětlit, osvěžit, zvýraznit, zdokonalit... Trochu moc na roztomilé perličky :D

Určitě tyto perly projasní, osvěží, zesvětlý a zdokonalý vaší pleť. Přidala bych i zjemní, a i tak jako omladí. :D  A ještě k tomu nádherně, ale fakt nádherně voní. Já je používám jako rozjasňovač na lícní kosti, pod obočí, do koutku oka, no prostě tam, kam normálně dáváte rozjasňovač. Na celý obličej si to moc nedokážu představit, možná v malém množství, ale to bych pak mohla zářit jak vánoční stromeček. :D I když zkusit bych to mohla. Ale nebojte, na správném místě to vypadá velmi přirozeně. Výdrž je slušná, nevydrží to úplně celý den, ale pár hodin - třeba i 6 ano.

Balení je velmi bytelné, obsahuje i zrcátko, což se vždy hodí. :) Velikost balení je 25g. Za dva měsíce častého používání neubylo nic. :D Mám ještě od stejné značky bronzující perly, které už vlastním více jak rok, také je často používám a také nic neubylo. :D Jen jsem zjistila, že jsem pár kuliček ztratila. :D :D Takže toto balení mi vydrží ještě hoooodně dlouho. Já jsem je koupila za 200,- v akci, normálně stojí 449,- což se mi zdá hodně, ale pokud si počkáte na nějakou slevu, vřele doporučuji. Přeci jen, vůbec neubývají a pro mě jsou skoro každodenní pomocník. :)


Třpytivé perly Essence Me and My ice cream

Opět si uvedeme, co říká výrobce. :) Mají dodat jemný třip, zakrýt jemné nedostatky pleti nebo zarudnutí pokožky.

Eh... Co na to říct. Tyto perly nedělají nic. A když říkám nic, myslím nic. Na štětec se vůbec nic nenanese. Když hodně přejíždím prstem, a snažím se co nejvíc nabrat "třpyt", něco se na prst přenese, ale po nanesení na pokožku uvidíte... No skoro nic. A hlavně, když se konečně podaří něco nanést, je to tak během 5 minut pryč. Vůně se mi bohužel také nelíbí, je to takové až moc sladké. Pro mě je to naprostý propadák. Nenapadá mě žádné využití, ale vyhazovat se mi to nechce. Na tyto perly jsem se opravdu těšila, ale když ono to vůbec nefunguje. :((

Balení je sice pěkné a roztomilé, ale to je jediné co oceňuji. Neobsahuje zrcátko a produkt má 14g. Nezapomeňte, že perly od Oriflamu mají 25g. Jsou v jediném odstínu a to 01 I-CY U. Tyto perly jsem koupila za 60,-. Aspoň, že nebyly tolik drahé, ale stejně, vyhodila jsem 60,-. :((

Výsledek:

Projasňující perly od Oriflame - 95%
Projasňující perly od Essence - 5% (za hezký obal)

Tak toto byla, jak vidíte "mini" recenze na projasňující perly. :D

Nezapoměňte, každá máme jinou pleť, vyhovuje nám něco jiného... :)

Pěkný projasněný den
By zuzu



















Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu moc ráda :)