sobota, prosince 28

New in last week #4 - povánoční nákupy :)

Ahojky všichni!

Už jsem se nemohla dočkat, až po Vánocích vběhnu do Arkád a utratím peníze, které jsem dostala o Vánocích. :) Já se vždycky na slevy těším, ale nakonec mám pocit, že si toho stejně moc nekoupím. :D Já nevím, jak to ostatní lidi dělají, ale oni chodí s plnými taškami a já mám v ruce jednu poloprázdnou tašku a jsem ráda. :D No ale přeci jen jsem pár pěkných věcí našla a ještě jsem se stavila v DMku, protože jsem měla plno slevových kuponů a dárkovou kartu. :)


První začnu kosmetikou. :) Jelikož mi došel kokosový olej, musela jsem si koupit nový. :) V DMku mají to větší balení jen za 172,-, takže jsem sáhla po něm. Já jsem s tímto kokosovým olejem moc spokojená a hlavně je dostupný v drogérii, takže další plus. :)



A teď přecházíme na čistě dekorativní kosmetiku. :) Jako první jsem si koupila rtěnku od Astor Soft Sensation v odstínu 116 - Violet, což je na první pohled tmavší rtěnka, ale na rtech vypadá opravdu nádherně - stříbrno-růžovo-fialově a mnohem světleji. :D Pigmentace není úplně nejlepší, ale stačí rty více krát přejet a barva je krásně sytá. :) Po nanesení jsou rty nádherně jemné a rtěnka vůbec nevysušuje, ba naopak. Já jsem jí kupovala ve slevě za asi 85,- a jsem hrozně ráda, že jsem si jí koupila, protože je opravdu super. :)



Další slevový kupónek, který jsem měla byl na řasenky Scandaleyese od Rimmel. Sice jsem psala, že mě tato vlna řasenek nějak nezastihla, no ale když jsem si mohla vybrat jakoukoli jen za 104,- tak jsem neodolala. Vybírala jsem si mezi Lycra Flex a Retro Glam, ale nakonec se mi nějak více líbila Retro Glam. Přišlo mi, že u té druhé zůstávalo na kartáčku hodně produktu a že by to na mých řasách dělalo neplechu. Kartáček je hodně velký, ve tvaru přesýpacích hodin a moc se mi líbí. :) Zatím jsem řasenku moc netestovala, měla jsem jí asi 2x, ale už teď vím, že mi slepuje řasy. Musím je poté rozčesat jiným kartáčkem, aby to vypadalo pěkně. Řasy sice pěkně zahustí i prodlouží, ale mrzí mě to slepování. Doufám, že trochu vyschne a pak si myslím, že bude skvělá. :)




A máme tu poslední věc z kosmetiky. A je to opět rtěnka! :) A ano, opět jsem na ní měla slevový kupónek. :D Je to Rimmel Lasting Finish By Kate, ta matná v červeném obalu. :) Už už jsem si chtěla koupit tu v černém obalu, ale znenadání zasáhl přítel, že se mu více líbí ta matnější. :D Takže do košíku putovala ta matná. :) Mám jí v odstínu 111 - Kiss of Life, což je nádherně pigmentovaná rtěnka červené barvy. Stála mě neuvěřitelných 73,- takže naprostá bomba, normální cena je 129,- a za tu cenu je naprosto, ale naprosto skvělá. Je to jedna z nejpigmentovanějších rtěnek, které jsem vyzkoušela a ta výdrž je neskutečná. Přežila jídlo, pití a swatch na ruce mi vydržel i přes několik umytí rukou. :) A i přesto, že je matná a dlouho vydrží nevysušuje, nezalézá do jemných vrásek na rtech a rovnoměrně se vytrácí. No je prostě super, super a ještě jednou mega super. :D



A přesouváme se na oblečení. Mám celkem 3 věci - dva svetry a jeden neuvěřitelně levný pásek. :D První svetr, který jsem si koupila je z Calliope, stál 299,- a je to moje náhrada za vyreklamovaný svetr z C&A. Je to klasický svetr v krémové barvě a je i docela teplý, takže super. Mě je totiž furt zima. :D


Druhý svetr je z Tezenis a musím říct, že jsem hrozně překvapená, kolik dobrých věcí jsem v Tezenis viděla. Já jsem to vždy brala jen jako obchod se spodním prádlem, ale asi jsem se tam nejdříve měla jít podívat. :D No, ale zpět k svetru. Já nevím jak vám, ale mě se hrozně líbí. Přijde mi hrozně roztomilý. Má takové delší kratší rukávy (to zní divně, ale tak... :D) a strašně se mi líbí detail u krku. Něco na způsob krajky, ale jsou tam malá srdíčka. :) No fotka řekne víc... :) Stál jenom 250,- a je docela škoda, že neměli více barevných kombinací, protože bych si koupila všechny. :) Svetr je hrozně příjemný, nekouše... No já jsem z něj hrozně nadšená. :)



A přecházíme na poslední věc, kterou je již zmiňovaný nehorázně levný pásek. :) Schválně, kolik si myslíte že stál? 100? 80? 50? NE!! Stál jen 29,-!!! Je opět z Calliope a je to prý pánský pásek, no ale nevím, jestli by si takovýto typ vzal můj přítel. :D Takže pokud máte poblíž Calliope, určitě se mrkněte na pásky, nevím jak je to v jiných prodejnách, ale pokud půjdete do té na Arkádách, mají tam pásky jen za 29,-! :)


A poslední věc je doplněk pro můj mobil. :) Tuto "ponožku" jsem koupila v Nanu-Nana a stála mě 120,- a asi si tam půjdu koupit ještě jednu - černou, protože se mi to hrozně líbí. Sice bych už asi měla mít nějaké normálnější obaly na mobil, ale mě to přijde roztomilé. :)


A to je pro dnešní New in last week všechno. :) Konečně jsem nakoupila i nějaké oblečení, takže vám opravdu velkou radost. :) Také jste byli na povánočních slevách, nebo se teprve chystáte?

Nakonec přidávám pár fotek z nakupování. :)







Pěkný den
By zuzu

4 komentáře:

  1. Ten puntikovaný svetr je dokonalej. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Já jsem do něj úplně zamilovaná. :)

      Vymazat
  2. Svetr s puntíky je naprostá paráda!
    A mně přijdou osobně lepší od Rimmelu ty Kate rtěnky v černém obalu, protože mi ty matné zvýrazňují všechny nedokonalosti a poměrně vysušují, ale barvu sis vybrala krásnou:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty v tom černém obalu jsem zatím nezkoušela, takže nemůžu posoudit, ale jsem ráda, že mi tato nedělá na rtech žádnou neplechu. :) A jak se tak znám, ještě si určitě nějakou rtěnku od Kate pořídím, tak zkusím tu černou, abych je porovnala. :)

      Vymazat

Za každý komentář budu moc ráda :)