sobota, prosince 7

Co jsem si koupila na Essence výprodeji? :)

Ahojky!

V pátek jsem navštívila výprodej Essence a na začátek musím říct, že teda tolik lidí jsem nečekala. Na tom minulém nebyla žádná fronta a ani vevnitř nebylo tolik narváno. :D Teď byla fronta opravdu dlouhá, no ale kvůli takovým slevám jsem si počkala. Nakupovala jsem jak věci pro sebe, tak nějaké dárky. Ty tu nebudu zmiňovat, co kdyby si náhodou mamka přečetla tento článek. :D Celkem jsem si koupila 6 věcí, což není zase tolik, ale alespoň jsem tolik neutrácela. :) Ono už tam toho taky moc nebylo. Nebo tedy bylo tam toho hodně, ale nic co by mě nějak hodně zaujalo. :D



Měly tam spoustu laků, mono očních stínů a těch starších Essence rtěnek, ale barvy byly takové nějaké... No žádný kousek mě nezaujal. Od Catrice tam bylo hodně limitek, ale na mě tam zbyly jen buď tvářenky nebo laky na nehty. No ale když už jsem tam tedy byla, nakoupila jsem pár věcí. :)

Jako první začnu takovým tím vzorečkem v plastu. :D Prostě testrem. :D Je to bronzující kompaktní pudr v odstínu 02, předpokládám, že od Essence? :D Stál 5,- a zatím jsem ho zkoušela jen narychlo a vypadá moc pěkně. Nepráší, barvička je pěkná, ne nějak výrazná, ani dooranžova, takže zatím jsem spokojená. :)



Jako další jsem si vybírala z několika krémových tvářenek z limitek od Catrice. Nejdříve už jsem měla v košíčku jinou, ale pak jsem si všimla, že jí přede mnou někdo použil. :D Takže jsem si jí šla vyměnit a zjistila jsem, že všechny jsou použité, takže jsem nakonec sáhla po jiné, ale ta je také moc pěkná. Možná ještě hezčí než ta první. Je z limitované kolekce Eve In Bloom a já jí mám v odstínu 01 - Blossom Me, Blossom You. Je to jak tvářenka, tak barva na rty. Zkoušela jsem to i na rty, ale musím říct, že zatím mi to více vyhovuje jako tvářenka. Na tváři se pěkně roztírá do ztracena a vytváří na dotek jemnou pleť. Na rtech není zase tak moc výrazná a bojím se, že bude rty vysušovat. No ale to uvidí čas. :) Jo, a stála 30,-.



Jako další tady mám dvě věci od značky Manhattan. Už minule jsem si na výprodeji koupila tvářenku a nebyla jsem moc spokojená, tvářenka docela dost práší... No a když jsem viděla zase nějakou tvářenku od Manhattanu, akorát v jiné barvě co jsem udělala? Koupila si jí. :D Je v odstínu 01 a musím říct, že teda barvička je moc pěkná. A pozor, přijde mi, že méně práší!! Juhů. No a za 5,-? Jako další jsem si koupila korektor. Odstín na něm není napsaný, ale přijde mi, že je takový trochu do žluta. Na pupínky asi nebude úplně nejlepší, ale na zakrytí např. kruhů pod očima si myslím poslouží dobře. Sice nekryje nějak extrémně, ale nezalézá do vrásek. Cena opět 5,-.



A nakonec jsem si nechala to, co mi udělalo největší radost. :) Essence Stay with me longlasting lipgloss. Už minule jsem si nadávala, že jsem si žádný nekoupila a tak jsem teď brala všechny barvy, které tam byly. Bohužel tam byly jen dvě, takže mám doma dva lesky. :) První je v odstínu 08 - Deep Rose což je krásná světle růžová barva s různě barevnými třpytkami.  Rtům dodá opravdu lehoulinký nádech do růžova a rty se spíše lesknou a třpytí. Druhý je v odstínu 10 - Pretty Witty což je o dost výraznější lesk. Takový vínově růžový. Na rtech vypadá naprosto božsky, na lesk je opravdu hooodně pigmentovaný a neobsahuje větší třpytky, takže se spíš více leskne. Po nějaké době zaschne a na rtech ještě chvíli zůstane samotná barva. Musím říct, že tyto lesky ani moc nelepí a překvapivě dlouho vydrží. Více mi vyhovuje ten tmavší, přijde mi, že méně lepí a déle vydrží, takže rozhodně pokud příště budu nějaký kousek kupovat, rozhodně půjdu do tmavších odstínů. A cena asi 20,- takže naprosto bezkonkurenční. :)




Nakonec, jak jsem psala, jsem koupila nějaké dárky, co můžu prozradit je dárek pro babičku, protože ta ani neumí zapnout počítač, takže nehrozí, že by si tento článek přečetla. :D :D Takže babičce jsem koupila takovou fialovou rtěnku od Essence, která stála já ani nevím, 10,- nebo 20,-... A pak ještě nějaké dárky pro mamku, těch bylo poměrně dost, ale to tu nemůžu psát. :) Akorát napíši, že dostane kosmetické balíčky. :) Mnou vytvořené.

A to je vše. Měla jsem zálusk na nějaké štětce, nějaké zajímavé oční stíny nebo řasenky, ale štětce jsem tam nikde neviděla, oční stíny tam byly jen Essence a řasenku jsem tam snad ani žádnou taky neviděla. :D Ono taky vevnitř bylo pěkně narváno, všichni se tam tak nějak mačkaly a bylo mi tam hrozné horko. Takže jsem určitě přehlídka nějaké super věci, protože jsem to tam poměrně rychle prolítla. No ale celkově jsem spokojená, akorát budu muset asi příště vyrazit dřív, abych stihla ty nejlepší kousky. :D A třeba by mě minula i ta hrozná fronta. :D :D

Byl jste někdo na Essence výprodeji? Pokud ano, určitě mi napište do komentářů, jak se vám tam líbilo a co všechno jste ulovily. A taky už u vás napadl sníh? Tady v Praze už konečně taky trochu napadl. :D

A abych nezapomněla, nově jsem přidala možnost stát se pravidelným čtenářem mého blogu. Tak se připojte, ať vám neunikne žádný můj článek. :D Děkuji. :)))

Pěkný den :)
By zuzu

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí... Třeba se příště poštěstí. :)

      Vymazat
  2. Ahoj:)
    na výprodeji jsem byla a jak říkáš/píšeš:D tak takových lidí jsem taky opravdu nečekala :D řasenek jsem viděla opravdu málo a na co jsem se těšila byly rtěnky od Catrice a ty jsem jaksi neviděla (resp. za 5,- skoro žádné nebyly a když ano tak odstíny takový fakt divný:D a za 30,- to taky nic moc :/) takže to mi maličko zklamalo, protože minule jich tam bylo nepřeberné množství i z různé cenové kategorie a co jsem vůbec neviděla byly pudry...každopádně nákup jsem udělala a největší radost asi mám z lipstain coulour infusion - Catrice (030) 20,- ovšem oproti ostatním nákupům jsem tenhle měla nejmenší a to za nějakých 220,- :) ale i tak se těším na další až bude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky. Mě teda tolik lidí taky pěkně překvapilo. :D Řasenku jsem bohužel žádnou neviděla, kdyby ano, hned bych po ní skočila. Ale asi jsem slepá. :D Rtěnky jsem žádné taky neviděla, ale tu tvojí barvu na rty ti závidím. .) Příště se musím lépe koukat, protože bych si jí také klidně koupila, ale ono tam bylo u těch stolů tak narváno a já na to prodírání se moc nejsem. :D A zatím nevím, jestli půjdu na další výprodej, ale jak se znám, tak asi ano. :D

      Vymazat
  3. Ahoj :) Na výprodeji jsem byla poprvé, a měla jsem radost, tolik věcí jsem si koupila, že teď už nic dlouho potřebovat nebudu :D Udělaly mi taky největší radost lesky na rty, protože za to cenu v porovnání s drogérií je to málo peněz ! :) Nejvíc jsem si koupila očních stínů od Essence, byly tam krásné odstíny, takové které jsem třeba ani v obchodech neviděla...
    Prostě byla jsem nadšená, ale těšila jsem si i na nějaké řasenky, viděla jsem tam jednu, za 100, ale to se mi dávat nechtělo..
    Těším se, až bude další, protože už vím, že se to vyplatí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky. Koukala jsem se na to co si si koupila a některé ty oční stíny tedy závidím. Já jsem na takové pěkné nenarazila. :D A ty lesky jsou fakt super! :) Za 100,- jsem tam akorát viděla nějaké rtěnky z Ladyboxu, ale ty mě tedy taky vůbec nelákaly. Nevím, jestli půjdu na hned ten další výprodej, ale určitě na nějaký ještě půjdu. :)

      Vymazat

Za každý komentář budu moc ráda :)