neděle, prosince 1

Tak už mám konečně nový mobil :)

Ahojky!

Pokus jste četli můj článek Jak si vybírám nový mobil, víte, že jsem měla problémy s iPhonem i s průběhem reklamace u T-mobilu. Po skoro měsíci se nakonec vše vyřešilo, mobil se ještě 2x reklamoval, a ve čtvrtek přišel konečně den, kdy nám vrátili peníze. :D Takže jsem měla peníze, ale vůbec jsem netušila, jaký mobil si koupím.


Měla jsem pár adeptů, ale vůbec jsem si nebyla jistá, jaký ten mobil si mám koupit. :D Rozhodovala jsem se mezi iPhonem 4S 8 GB, Sony Xperia Z a nově také Nexusem 4. Kdybych si koupila iPhone, měla bych jen 8GB oproti minulým 16, takže bych si jen pohoršila a vůbec se mi do iPhonu nechtělo. Sony Xperia Z mě hodně lákala, ale vadilo mi, že tím, že je voděodolná má krytky. Takže, jak je vám asi jasné, můj nový mobil je Nexus 4. :) Možná si říkáte, proč jsem si nepočkala na Nexus 5, ale ten bude až někdy v lednu 2014, bude stát 12.000,- což v porovnání s 8.000,- které jsem dala za Nexus 4 je o trochu víc a i přesto je tenhle mobil neskutečně výkonný a má hrozně hezká záda. :)


Já jsem s ním zatím spokojená. Je to sice trochu nezvyk mít zase Android, když jsem před tím měla iOS, ale už jsem si za ty dva dny tak nějak zvykla. :D Mobil je krásně rychlý, nezasekává se, displej je nádherný, velký a úžasně se na něm sledují videa na YouTube. :) Už jsem na mě pařila i nějaké super hry, jako Dead Trigger 2,Real Racing 3 a GTA Vice City a vůbec se nezasekával, obraz byl nádherný... No já jsem spokojená. :)

Když jsem si koupila tenhle mobil, uvědomila jsem si, že tím pádem přijdu o HiP - článek o hrách na iPhone. :D :D Což mi vůbec nedocvaklo, když jsem si mobil vybírala. No, nevadí, asi to přejmenujii na HaN - hry na Android. :D

No, a to je vše. Jak tak koukám, tak tohle je opravdu hodně kraťoulinký článek. :D To se divím, mě přijde, že se vždycky hrozně rozepisuji. :)

Pěkný den :)
By zuzu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu moc ráda :)