středa, prosince 25

Jak jsem prožila Vánoce 2013 :)

Ahojky všichni!

Doufám, že jste si všichni užili včerejší Vánoce, že jste dostali to co jste chtěli a že jste je prožili v klidu tak jako my. :) V tomto článku vám ukáži, jak jsem tyto Vánoce prožila já - co jsem dělala, viděla nebo zažila. :)  
Vstávala jsem asi v 11, nebudu přeci na Vánoce vstávat nějak brzo, a dobalila všechny dárky. :) Musím říct, že tyto Vánoce jsem se docela rozšoupla a byla jsem hodně štědrá. :) Já totiž ráda lidem dávám nějaké dárky a hrozně mě baví je vybírat a nakupovat. :) Samozřejmě jsem nezapomněla na svého čtyřnohého miláčka králíčka, který vůbec netušil, že nějaké Vánoce byli a že něco dostal od Ježíška. :D 





Letos jsem se i docela "vyblbla" s balením, dělala jsem mašličky, různě lepila samolepky, kreslila... :) No mě to prostě baví. :D Po zabalení jsem je musela přenést ke stromečku a nestačila mi jedna krabice. A jak to bylo těžký. :D



Poté jsem uklízela, protože když je doma nepořádek, Ježíšek nepřijde. :D Za odměnu jsem si dala vynikající čokoládovo-pomerančové chipsy z Lídlu. :) No musela jsem se držet, abych to nesnědla celé. :D


Asi v jednu přijela babička a přivezla obří 1,5 kg vánočku. :D Já vánočku nejím, takže nevím, kdo jí teda celou sní. :D 


Nevím, jak je to u vás, ale u nás se na Vánoce k obědu podává vinná klobása s bramborovou kaší. :) Mamce to sice nechutná, ale my s babičkou si na tom vždy pochutnáme. :) Mamka si nakonec dala vánočku, protože uznala, že se celá nemůže sníst. :D



Letos sem nápoje vybírala já (mamka vždy koupí nějaké obyčejné vody, nebo vodu s příchutí citronu), tak jsem vzala to, co mi nejvíce chutná. :D Mám hrozně ráda Nestea - Tropical fruits, višňová Kofola je hrozně dobrá a také jsem vzala vanilkovou Colu, když už je konečně u nás v Bille, sice jenom litrová, ale vzala jsem dvě. :) 


Po jídle jsem se musela namalovat, aby se Ježíšek nelekl. :D Já mám na nejpoužívanější kosmetiku takovýto boxík. Kupovala jsem ho v Nanu-Nana a je to ta nejlepší věc na kosmetiku ever. :D Můžu to zavřít, kamkoli přenést... Sice už se mi tam skoro nic nevejde, takže si buď budu muset koupit další, nebo konečně předělat můj kosmetický koutek, ale je to ta nejlepší věc na skladování kosmetiky, kterou jsem kdy viděla. :D


Již namalovaná na tradiční procházce venku před večeří. :) Jak můžete vidět, po sněhu ani stopy. Tady v Praze je to fakt bída. :D Zatím byl sníh jen jednou, přes noc a to napadlo asi jen 5 cm. :D Takže fakt hrozný. Snad konečně nějaký napadne, já chci stavět sněhuláka a vyválet přítele ve sněhu. :D



Pár minut před večeří. Krájím svojí roládu, peču ryby (v rodině totiž umím jenom já usmažit věci tak, jak mají být - nejsou spálené, ale jsou pěkně dozlatova a dokřupava...), pekla jsem filé a kalamáry (my s mamkou kapra nejíme, ona to vynahradí babička, která sní během svátků kilo kapra), připravovala stůl. No měla jsem docela na pilno. :D




A takto vypadal náš stůl. :) Musím říct, že víc jídla už by se tam nevešlo. :D (Babička samozřejmě už u stolu netrpělivě čeká, až se začne konečně jíst. :D)


Konečně u stromečku! :D Babička jedla asi 45 minut. :D Vím, že první fotka je rozmazaná, ale mě se z nějakého důvodu líbí. :) Druhá fotka už je tedy ostrá, aby jste pořádně viděli náš stromeček. Zdobila jsem jak jinak já. :)



Dárky už jsou rozbalené. :) Dostala jsem takovou tu klasiku - ponožky a spodní prádlo (to musím dostat každý rok!), pak nějaké další oblečení, různé dárkové poukázky - to já moc ráda, když si můžu vybrat co chci, různé kalendáře, knížku a od babičky čokoládu a "obálku" neboli peníze. :) Při rozbalování nesmí chybět ani pořádná kopa cukroví a k tomu potichu puštěná pohádka. :) 



Když přišel přítel, dal mi také dárek. :) No není to roztomile zabalené? :) Sice to není ten nejhezčí zabalený dárek, ale počítá se snaha. :) Když jsem viděla, jak u mě balil dárek pro svojí maminku a vůbec mu to nešlo, takhle vypadající dárek je pro něj velký úspěch. :) Od přítele jsem dostala stativ, který mi udělal nehoráznou radost. :) Nejenže ráda fotím, ale tímto mě i tak trochu popichuje k tomu, abych začala točit videa. :D 


Společná fotka v obýváku. :) Fakt netuším, kam babička kouká, asi zrovna bylo něco zajímavého v televizi. :D Já už značně rozcuchaná a unavená z celého náročného dne. :D


No a nakonec fotka Palačinky, který vůbec netušil, že nějaké Vánoce jsou. :D Koupila jsem mu nějaký pamlsek, ale vůbec ho nechtěl jíst. Začal až v sedm hodin ráno, takže mě vzbudil. :D Musela jsem vstát ze své vyhřáté postele a vyndat mu ho z klece, protože u toho hrozně chroupal a já bych neusnula. :D A jak vidíte, tak i králíčkovi jsem vyzdobila klec. :) 


A to byl celý můj den. :) Ještě teď jsem nějaká unavená, polehávám na posteli a ujídám řízky. :D Taky vás vždycky Vánoce tolik vyčerpají?

Přeji vám pěkné prožití svátků a doufám, že se těšíte na povánoční slevy tak jako já. :D Hned zítra vyrážím do Arkád - musím do Dmka, Sephory a podívat se na nějakou bundu, šálu, pásek, svetry... :D No jo, když holt dostanu k Vánocům peníze, musím si za ně přece něco koupit. :) 

Pěkný den
By zuzu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu moc ráda :)