neděle, prosince 22

Oslava narozenin babičky - Žižkovská věž podruhé a oběd v pizzerii

Ahojky všichni!

Dneska byl tedy opravdu náročný den. :D Oslavovaly jsme babičky narozeniny a to je vždycky velká událost. :) Na Žižkovské věži už jsem jednou byla a podrobněji jsem o ní psala zde, takže se o ní už nebudu tolik rozepisovat. :) Jen napíšu pár vět a nechám za sebe mluvit pár fotek. :)

Musím říct, že jsem moc ráda, že vyšlo počasí. :) Ráno dokonce svítilo sluníčko, takže výhled byl opravdu nádherný. Musím říct, že viditelnost byla mnohem lepší než minule, takže jsem dokonce viděla i náš věžák, který jsem minule neviděla. :D Snídaně byla moc dobrá, jako všechno jídlo, které jsem zde měla a babičce se vše také líbilo a to je to hlavní. :) Předala jsem jí dárek - fotoknihu, tak jí trochu ukápla slza. :) 


Klasické focení na záchodě :D
Poté jsme se zastavily na trzích, kde jsem asi poprvé v životě ochutnala pečené kaštany. Nevím, jestli byla chyba v kaštanech, v přípravě, nebo takhle kaštany chutnají, ale mě teda neuchvátily. Chutná to trochu jako brambory... A hrozně blbě se to loupalo. A ještě mi od kouře načichly včera umyté vlasy, takže fakt bomba. :D




Poté jsme zavítaly ještě na oběd do pizzerie Grosseto, kde bylo k mému překvapení hodně lidí. Jídlo bylo vynikající, všichni jsme si moc pochutnaly a pak jsme vyrazily domů. :) Tam už jsme jenom odbouchly dětské šáňo, daly si pár kousků cukroví a plánovaly, jak to bude na svátky, co se bude jíst, pít... A bude nám stačit ta kilová vánočka? A mám přivést tu štolu? A nemám udělat ještě štrúdl? No znáte to. :D 

Kritizovaný minigolf. Zase přicházíme o park...

Schválně si tipněte, kolik babičce je. Mě přijde, že na svůj věk vypadá hodně dobře. :) 


I když jsem v podstatě skoro celý den jenom jedla a užívala si, jsem znavená. :D A to jsem si myslela, že dneska ještě koupím nějaké dárky pro králíčka. To budu holt muset koupit zítra. :)

A jak trávíte poslední dny před Vánoci vy? V klidu doma, nebo si třeba zajdete na nějaký dobrý oběd, když jsou ty svátky? :)

Pěkný den
By zuzu

2 komentáře:

  1. Páni, jídlo vypadá nádherně:)
    A babička je moc sympatická!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jídlo bylo opravdu vynikající a babička byla ráda, když jsem jí řekla, že o ní někdo na internetu napsal, že je sympatická. :) A děkuje, abych nezapomněla. :D

      Vymazat

Za každý komentář budu moc ráda :)