sobota, listopadu 30

Co mě nebere? :)

Ahojky!

V dnešním článku vám představím pár věcí, které mě naprosto minuly, nezaujaly mě, nebo je nedělám. :D Objeví se zde nějaké kosmetické značky, ale i přímo výrobky a pár činností, které mě nebaví, nebo které dělám jen když musím. Uvedu i pár sladkostí a nápojů, které mě také nezaujaly nebo nechutnaly a úplně nakonec přijdu s nějakým oblečením, které se mi nelíbí a nekoupila bych si ho. Prostě pár věcí, které mě tak úplně neberou. :D

Jako první začnu kosmetickými značkami. U mě jsou dvě značky, která naprosto přehlížím. Je to Miss Sporty a S-he. Tyto dvě značky mi nikdy nevyhovovaly i když jsem jim dala již několikrát šanci. Sice je to levná kosmetika, ale mě přijde hodně nekvalitní. Ať jsem si koupila co jsem si koupila, nesedlo mi to a tak jsou pro mě tyto dva stojany v drogérii neviditelné. Další dvě firmy se naopak řadí k těm dražším a vůbec nechápu, proč je přehlížím, ale je to tak. První je Astor. Neříkám, že Astor dělá špatné výrobky, vždy když jsem od nich něco měla, byla jsem spokojená. Nevím čím to je, ale od nich si prostě nic koupit nechci. :D Vlastně chci, jen jednu věc... Lipcolor butter, ale to je jediné. Druhá značka je Max Factor. Já si ani nepamatuji, jestli jsem nějaký výrobek od této značky měla. Nevím, přijde mi, že sortimen je zaměřen spíše na starší. Je možné, že někdy této značce přijdu na chuť, produkty má docela zajímavé, akorát zatím od nich žádný produkt nechci.





A teď se vrháme přímo na výrobky. První věc, kterou jsem i dokonce vyzkoušela, ale vůbec mi nesedla je Maybelline Rocket Volume. Určitě všichni tuto modrou krásku znáte. Já jsem také nakonec neodolala a musela jsem si jí koupit. Všichni si jí chválily, říkaly, jak je skvělá a jelikož já v té době neměla žádnou dobrou řasenku, sáhla jsem tady po té a byla to hrůza. Řasy mi hrozně slepila, vůbec je neprodloužila, nepřidala objem, nic. Takže se jí teď snažím nějak dopoužívat a těším se, až bude pryč. :D Další produkt, který mě naprosto minul, jsou jakékoli gelové linky v tom "kalíšku". Ať už od Essence, Maybelline nebo od Lorealu, tato věc mě prostě nenadchla. Nevím proč, ale přijde mi to hrozně nepraktické, pomalé... Dostat barvu na štěteček, pak z štětečku na oko... Štěteček je celý špinavý... No pro mě by to prostě nebylo. :D Další mánií, která mě naprosto minula jsou tělová mléka a sprchové gely Balea. Já jsem prosím, nevyzkoušela ani jednu věc! :D Vůbec nevím, jak je to možné, ale je to tak. Asi je v regálu nevidím, jestli jsou moc dole, nebo... Mají divné obaly... Já prostě fakt nevím, ale takhle vlna šla naprosto mimo mě. Asi si budu muset alespoň nějaký sprchový gel koupit, protože musím vyzkoušet, co na tom všichni mají. :D






Teď přecházíme na takové činnosti, které mě buď nebaví, nebo je nedělám. :D První věcí, kterou naprosto nesnáším a nedělám je mazání se. Ať už těla nebo rukou, pro mě je to horor. Joo, ty ruce si občas namažu, ale mě to prostě tak nebaví. Ty krémy, které se rychle vstřebají mi stejně s pokožkou nic nedělají a ty mastnější mě štvou, protože pak nemůžu na nic sahat. No a u těla je to ještě horší. :D Já si ani nepamatuji, kdy jsem se naposledy mazala. To by mohlo být tak někdy v červenci?? :D Jediné, co jsem poslední dobou párkrát použila bylo tělové mléko do sprchy, ale to mi také moc nevyhovuje. Mám totiž pocit, že se to mléko hrozně špatně smývá a že na pokožce stále "něco" mám. :D No jo, je to se mnou těžký. Další činností, kterou moc často nedělám je čištění obličeje. Nemyslím tím takové to každodenní odličování, to dělám každý den, ale myslím masky, peelingy apod. Poslední dobou se s tím snažím něco dělat a alespoň jednou za čas si udělat nějakou masku nebo peeling, ale rozhodně to není tak často, jak bych chtěla. Hodně mě teď zaujal vzorek masky od Freemana, takové ty jahody s čokoládou. Nejenže to úžasně voní, ale pleť je po tom krásně jemňoučká a vypnutá. Takže jsem si hned dneska byla koupit plné balení a už se moc těším, až si zase tuto skvělou masku udělám. :) Tak si možná budu dělat masky častěji. Další věcí, kterou hrozně nerada dělám je čištění štětců. Překvapivě. :D Pro mě je to utrpení. Štětce čistím, když už jsou docela dost špinavý a to jsem vždy otrávená a naštvaná. Je pravda, že někdy chytnu amok a začnu si jen tak čistit štětce, ale to se stane tak jednou za 3 měsíce, takže mezitím čistím štětce opravdu nerada. :D Pak se mi ani některé štětce nechtějí používat, protože vím, že je poté budu muset umýt. :D No, prostě klasická já.

A přesouváme se k jídlu. :) Jelikož já naprosto miluji jídlo, hlavně sladké, snažím se vyzkoušet kdejakou věc. Nedávno proběhl velký BUM s Oreo sušenkami. Reklama pěkná, nápad pěkný, ale ta chuť? Já nechápu, jak to někomu může chutnat. Nemůžu si pomoct, ale takhle chutnají sušenky za 5,- od číňanů. :D No koupila jsem si je jednou a naposledy... Druhou věcí, kterou jsem také vyzkoušela ale ničím mě nezaujala jsou Arizona čaje. Obal je sice nádherný, ale já čekala něco, co bude hrozně dobrý. A přitom je to jen obyčejný čaj. Neříkám, že to není dobré, ale víc mi třeba chutná Nestea Tropical fruit (to s modrým uzávěrem). Arizonu jsem si koupila jen na zkoušku a vím, že to asi není to pravé ořechové pro mě. A přesouváme se k poslednímu trendu. Starbucks, Costa cofee, Bubble tea a já nevím co ještě. Prostě takové ty nápoje za hrozný peníze, který jsou sice dobrý, ale podle mě hrozně drahý... No já nevím, já dám raději 100,- za něco jiného než za kávu od Starbucks. Jo, přiznávám, byla jsem tam asi 2x a chtěla bych ochutnat to proslulé Bubble tea, ale že bych si nějak pravidelně měla kupovat podobné nápoje? To si raději koupím za 15,- Kubík Water jahoda a jsem spokojenější a bohatší, takže si klidně můžu jít koupit ještě něco jiného. :)




A jako poslední se vrháme na oblečení. První věc, která mě naprosto, ale naprosto minula jsou legíny. Já si prostě nedokážu představit, že bych v tom měla jít někam ven. :D A hlavně je to na mě hrozně uplý a tak nějak... Nevím, přijde mi, že na legíny nemám dobrou postavu. Vše v nich totiž vynikne. :D Další věcí, kterou mě naprosto minuly a vůbec nechápu, jak někdo může nosit jsou boty Ugg. Mě se tyto boty vůbec nelíbí, přijdou mi, že nemůžou být vůbec zdravé - mít nějakou tvarovanou vložku a i na nohách vypadají vtipně. :D No, ale každému se líbí něco jiného, takže nikoho neodsuzuji. :) Poslední módní vlnou, která si myslím je hodně oblíbená v Americe jsou crop topy. Možná, že kdybych žila někde, kde je furt hrozný vedro, pochopila bych kouzlo těchto triček a svetrů, ale tady... Asi nejsem tolik výstřední. :D



A to je asi vše. Doufám, že se vám článek líbil, rozhodně nechci aby tento článek vyzněl nějak špatně, jen jsem chtěla ukázat, že né každému se všechno líbí a vyhovuje a rozhodně nesoudím někoho, kdo použivá kosmetiku S-he nebo Max Factor, kdo nosi Ugg boty a legíny a nebo kdo pije kafe ze Starbucks a jí Oreo sušenky. :D

Pokud máte taky nějaké takové věci, určitě mi je napište dolů do komentářů. Hrozně by mě to zajímalo. :)

Pěkný den!
                                                                            By zuzu





2 komentáře:

  1. haha výborné! arizona sú vraj obyčajné sladké čaje, čo sa týka legín - ani ja som im nikdy neprišla na chuť a asi sa to ani nestane :D ugg rovnako...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuji :) Jsem ráda, že v tom nejsem sama. Legíny a UGG boty si na sebe nikdy nevezmu. :D

      Vymazat

Za každý komentář budu moc ráda :)