neděle, listopadu 24

Mých TOP 20 seriálů :) (3.část)

Ahojky všichni!

Dnes už tu máme třetí pokračování mých nejoblíbenějších seriálů. Už jsem vám představila celkem 10 seriálů a dnes se vrhneme na další pětici. :)

Určitě všem bylo jasné, že to jednou musí přijít. Ano, Simpsonovi. :D Kdo by neznal žlutou rodinku žijící ve Springfieldu. Myslím, že tento seriál nemusím vůbec představovat, možná jen moje babička by nevěděla, o co jde. :D Rozhodně se také doporučuji podívat na Simpsonovi ve filmu. To je jeden z mála filmů, který jsem viděla více než 2x. :D A rozhodně se na něj ještě někdy podívám. :)



Další není tak úplně seriál, je to spíš soutěž, kuchařská. :D Jedná se o MasterChef, ale americký. Ten český byl naprosto hrozný. :D Pokud nevíte, o co jde - z celé země se svezou vybraní amatérští kuchaři, kteří soutěží o titul, peníze a v americké variantě i o pozici hlavního kuchaře v luxusních restauracích Gordna Ramseyho. :) Sice to může znít trochu nudně, ale pokud se jen trochu zajímáte o vaření a baví vás koukat na soutěže, taktizování, hádky, napjaté chvilky, mohlo by se vám to líbit. :) A je dokonce i MasterChef junior, ten jsem sice zatím neviděla, ale už se na to chystám. :)



Další seriál bych řekla, že není vůbec známý. My jsme na něj s přítelem narazili naprosto omylem, když jsme se chtěli koukat na Breaking Bad a vyjelo nám právě Breaking In. Na začátek musím říct, že mě hrozně mrzí, že není více sérií, jsou jenom dvě. A o čem to je? Banda lidí - zloději, hackeři apod. pracují v jedné bezpečností firmě, která má za úkol nacházet v jiných bezpečnostních systémech chyby. :D Např. ukradnout tajný recept koření KFC, nějaká drahá auta apod. Sice se to může zdát jako nuda, ale takhle dobrý seriál jsem dlouho neviděla. To se ani nedá popsat, to se prostě musí vidět. :) I když asi se bude líbit víc klukům. :D


Další seriál se zase naopak bude líbit víc holkám. Gossip Girl. Trable a problémy newyorské smetánky, které jsou zveřejňovány na internetové stránce. Nikdo neví, kdo záhadnou stránku provozuje, ale každý posílá své tipy, fotky a videa o trapasech, drbech... A rozhodně musím pochválit kostymérku, no spíš kostymérky, protože herci jsou naprosto úžasně oblečeni a maskérky, protože to je fakt bomba. Každá postava má svůj styl, velice elegantní Blair, volný styl Sereny... Musím říct, že jsem zde čerpala inspiraci. :)




A jako poslední seriál tu máme Dva a půl chlapa. :) Myslím, že další seriál, který se nemusí představovat. :) Ale přeci jen, vždy se může najít někdo, kdo ho nezná. :) Tento seriál doporučuji při špatné náladě, nebo když je venku hnusně, prší... Je totiž naprosto vtipný, bezkonkurenční a i jsem si dokázala zvyknout, že už tam nehraje Charlie. Celkem je deset sérií, takže máte na dlouhé zimní večery vystaráno. :)



A to je konec. Nevím, jestli jste si všimli, ale některé názvy seriálů píši v angličtině a některé v češtině. Když jsem si toho všimla, došlo mi, že je to podle toho, jestli se na to koukám v angličtině nebo v češtině. :D Moc často nepoužívám Upíří deníky, Perníkový táta nebo 2 socky. _D

Tak pěkný den!
By zuzu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu moc ráda :)