středa, listopadu 27

New in last week - mini nákupy :)

Ahojky!

Jelikož se mi v kosmetické sbírce během minulé týdne objevili nějaké nové věcičky, buď jsem se konečně rozhodla si je koupit nebo jen konečně dorazili poštou, ráda bych vám je představila. Nebude to žádná velká recenze, produkty jsou sice vyzkoušené, ale ne zas až tak moc. :) Takový první dojem to dneska bude. A také se zde objeví jedna nekosmetická věc! :D


První začnu věcí, která se mi hrozně, ale hrozně líbila už jen v katalogu. Je to řasenka od Oriflame Giordani Gold Lash Panorama. Ten kartáček? Bože viděli jste někdy někdo tak dokonale krásný kartáček? Já jsem si tuto řasenku koupila jen kvůli němu!!! :) Řasenka je prodlužující a musím říct, že opravdu funguje. Řasy pěkně oddělí a prodlouží, moc je neslepuje ani se nedrolí. Jde dobře odlíčit, takže to zatím vypadá na dobrý kup. :)




Když si to tak vezmu, vlastně všechny dnešní věci bych klidně doporučila, protože zatím mě žádná z nich nezklamala. To samé platí i o mé druhé novince, kterou jsem si objednala z DealeXtremu. Pokud tento e-shop neznáte, rozhodně na něj mrkněte. Najdete zde jak naprosté blbosti, tak i zajímavé levné věci. První věcí, kterou jsem si objednala je štětec. Je to od firmy Make-up for you - kabuki štětec. Stál necelých 70,-, poštovné je vždy zdarma. Je malý, bytelný, štětinky jsou jemné, ale husté a mě se s ním pracuje dobře. Já ho používám nejvíce na pudr nebo tvářenku. Pěkně se s ním pracuje a krásně ztrácí. :)



Druhou věcí, kterou jsem si nechala poslat byl obal na iPhone. Stál necelých 50,- a musím říct, že všeobecně moc ráda nakupuji na DealeXtremu kryty na mobil. Už jich mám několik, vždy za nějakých 50,- a jsem spokojená. Přijde mi totiž úplná blbost dávat za kryt na mobil 300,- a více. :D Já si jich raději koupím víc za míň. :D Neříkám, že je to super jaká kvalita, ale iPhone to ochrání. A vybere si zde opravdu každý, protože tolik pouzder na jednom místě. :D Sama nikdy nevím, jaké si mám koupit a nejraději bych si jich koupila tak deset. :D


Další novinkou, která ve skutečnosti měla patřit babičce je toaletní voda od Oriflame Fiary City Lights. Nejdříve jsem to plánovala jako dárek  k Vánocům, ale když jsem ucítila tu nádhernou vůni, musela jsem si jí nechat. :D Takže pro babičku musím koupit nějakou jinou. :) Vůně je sladká, taková vánoční, cítím tam spojení jablek a jahod s trochou karamelu. :) Jak kdyby jste vařili jahody, přidali do nich trochu jablek a cukru a vznikl by tam karamel, trošku nějakého koření a nastrouhanou čokoládu a vůně, kterou ucítíte je něco podobného jako je tato od Oriflame. :D No, snad jsem to tak nějak popsala. :D Pokud máte rádi sladké vůně, rozhodně doporučuji. Byl by to i skvělý dárek pro nějakou přítelkyni nebo maminku. :) Já se s tím teď voním každý den nejméně dvakrát. :D


Poslední věcí, kterou bych vám chtěla ukázat je hit poslední doby. Oční stíny od Catice Liquid Metal. Ano, už jsem ani já neodolala a musela si je koupit. :D Zvolila jsem nádherně zlato-růžovou barvičku, která se mi nikdy neztratí. :) Je to odstín 020 Gold n´ Rose. Zatím jsem stíny zkoušela dvakrát a musím říct, že na očích vypadají pěkně. Já jsem je nejdříve měla na celém víčku a vypadalo to moc pěkně takhle samostatně, další den jsem jen trochu ztmavila "banánek" a vypadalo to ještě líp. Myslím, že se takto budu líčit, když nebudu stíhat. Šup šup, rozblendit a je to. :D Já jsem díky slevě koupila tyto stíny za 94,-, normální cena je 104,-. Rozhodně si půjdu ještě pro nějaký tmavší kousek, takže se určitě můžete těšit v brzké době na recenzi těchto stínů, když budu mít už dva. :)






A to je vše. Víc toho není. :) Musím uznat, že za minulý týden jsem nasbírala pár pěkných věciček, které se mi hooodně líbí. Žádné propadáky! Jupí. :) Já jsem si vlastně celkově za poslední dobu nekoupila žádný až zas takový propadák. :) Schválně, jaký byl váš posledně koupený propadák? Určitě mi dejte vědět do komentářů, ať si ho náhodou nekoupím. :D

Pěkný den!
By zuzu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu moc ráda :)