sobota, listopadu 9

Mých TOP 20 seriálů :) (1.část)

Ahojky všichni!

Určitě to všichni znáte - venku ošklivě, zima, brzo je tma, obloha skoro pořád šedá, do toho škola, písemky a další jiné stresy jako Vánoce... Nikomu se nic nechce dělat. Tenhle "splín" přišel i na mě a v těchto dobách se ubírám více než v jiných k něčemu, u čeho se odreaguji a zapomenu na okolní svět. Řeč je o seriálech. :) Já jsem siriálový typ, filmy mě moc neberou a od toho se odvíjí, že jsem zkoukla již pěknou řádku seriálů. Některé jsou známé, některé zas tak moc ne a tak se chci s vámi o všechny podělit.

Vůbec nevím, od jakého seriálu mám začít, tak vezmu ten, na který jsem se koukala asi před půl hodinou. Vampire Diaries - Upíří deníky. Nyní běží pátá série a musím říct, že už je to pěkně zamotané, ale jsem zvědavá, jak to nakonec celé dopadne. :) Je jasné, že v tomto seriálu jde o hlavně o upíry a jiné nadpřirozené bytosti jako jsou čarodějnice, vlkodlaci a nebo lovci. I přes to, že zde umírá hodně lidí, najdou se zde i romantické scény a milostný trojúhelník, takže o zábavu není nouze. :) Klasický hororový, fantasy seriál s pořádnou dávkou krve. :D



Další seriál, který mě naprosto vtáhnul do děje je Dexter. Kdo asi tak nezná Dextra, že? Seriál má osm sérií a už skončil. Musím říct, že konec mě moc neuspokojil, ale řekněme, že mě se skoro žádný konec nelíbí. A o čem to tedy vlastně celé je? O sériovém vrahovi, který zabíjí podle kodexu, který ho naučil vlastní otec. Vše se samozřejmě postupem času zamotává a zamotává, ale Dexter vždy najde cestu ven. Vždyť je to také hodný sériový vrah, který zabíjí jen špatné lidi... :) Je zde hodně černého humoru, hodně brutality a trochu i té romantiky. :)


Dále si dáme něco, co podle mě není zas tak moc známé. 2 Broke Girls. Jak už z názvu vypovídá, v hlavní roli jsou dvě holky. Jedna dříve miliardářka, dnes chudá holka, která nemá kde bydlet a drzá a vtipná Max, která má fakt hoodně prořízlou pusu. Teď běží třetí série a doufám, že ještě nějaké další budou. V podstatě se snaží vydělat na svůj vlastní obchod s dortíkama, ale moc se jim to nedaří. Stávají se jim různé vtipné situace a u toho seriálů se vždy dobře pobavím. Podle mě velmi povedený sitcom. :)


A přichází další ohromná pecka. Breaking Bad. Kdo tohle neviděl, tak jako by nebyl. :D Já jsem u čtvrté série a jsem schopná se na tento seriál koukat celý den. Sice je to trochu brutální a nechutný, ale je to naprosto úžasný. Jak se někdo může tak změnit - ze středoškolského učitele chemie  k velkovýrobci pervitinu a vrahovi. :D No jsem zvědavá, jak tohle všechno dopadne, seriál má pět sérií a mrzí mě, že nemá alespoň tak dvacet. Sice je to občas fakt "maso", ale ten příběh je dokonalej. :D


Jako poslední pro tento článek uvedu StarGate Atlantis. Na tento seriál jsem se nejdříve nechtěla koukat, ale přítel mě přesvědčil a nakonec jsem moc ráda, že jsem to viděla. Tohle sci-fi mě hrozně bavilo, jsou tam i vtipné scény, nesmí chybět ani trochu té romantiky :D a samozřejmě nespočetně situací, kde má někdo umřít. A hraje zde i český herec, který občas řekne i něco česky. Doporučuji se na to podívat v angličtině, protože to potom nemá chybu. A i konec mě docela uspokojil, což je zázrak, protože já jsem většinou naštvaná, jaký debilní konce seriály mají, ale tady to bylo docela dobrý. :)


Doufám, že se vám článek líbil, že jsem vás třeba navnadila ke shlédnutí nějakého seriálu. Pokud váháte, zda nějaký z těchto zkouknout nebo ne, rozhodně ANO! :)

A pokud chcete, napište mi do komentářů, jak se vy vypořádáváte s pochmurnou náladou, kdy venku je zima a ošklivo a do ničeho se vám nechce.

Pěkný den!

2 komentáře:

  1. žádný z těchto seriálů neznám, ale díky tvému článku se na nějaký možná zaměřím :))


    Fashion Lady An

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to rozhodně doporučuji Breaking Bad. Mě zbývají dva poslední díly a zatím je to naprosto bezkonkurenční. :D A nebo Dexter a Vampire Diaries, to jsou taky super seriály. :)

      Vymazat

Za každý komentář budu moc ráda :)