sobota, listopadu 23

Vánoční trhy na Náměstí Míru :)

Ahojky!

Jelikož jsem potřebovala "dobít" baterky a na chvilku se odreagovat, rozhodly jsme se s mamkou, že vyrazíme na vánoční trhy. Vůně trdelníku, svařeného vína nebo medoviny, to mělo být moje vysvobození. :) Na chvíli si odpočinout, užít si poměrně teplý večer, něco sladkého pojíst, trochu nakoupit a vrátit se zpátky domů na Vyvolený. :D (On to snad zase vyhraje Vladko?? :D)





Takové to brouzdání mezi stánky, to je moje. Sice nemám ráda, když se tam každý mačká u stánků, ale tolik různých věcí, které tam můžete koupit... :D Od obřích vánočních ozdob po košíky, kosmetiku... Mě samozřejmě zajímal nejvíce stánek s palačinkami. :D Dala jsem si se skořicí a musím říct, že to tedy byla mňamka. :) Dále jsem zde koupila fialové svíčky, které budu připevňovat na adventní věnec, který v sobotu budu SAMA vytvářet. :)

Různá mýdla, šampony, sprchové gely, soli do koupele, tělová mléka...to je moje :)

Dělá se mi palačinka :)

Mňam mňam :)

Cestou k metru jsme se ještě stavily v nějakém, jak já říkám čoko obchůdku, kde jsme s mamkou neodolaly a koupily si něco málo na zub. Za dva kousky jsme zaplatily 30,-. :D To jsem mohla mít celou Milku... :D

Čokolááááááda! :D

No není to nádhera? :D

Čokoláda všude kam se podívám :)

Ano, toto stálo 30,- :D

Pak jsme se zastavily v Tetě, kde jsem opět neodolala, a koupila si dvě věci. Jednu micelární vodu od Lirene, na kterou budu dělat s dalšími micelárními vodami velké srovnání a jednu věc od značky UMA. Já jsem tedy o této značce slyšela poprvé a i jsem jí poprvé viděla. A musím tedy říct, že cenově je hodně přijatelná. Mono oční stíny tam stály 40,-, což si myslím, že je pěkná cena. :) Pokud jste četli můj Drugstore wishlist, určitě víte, že jsem poslední dobou už bych řekla až ujetá na rtěnko-balzámy. A tak, když jsem viděla tento od UMA, neodolala jsem. A jen za 80,-? No to prostě nešlo nekoupit. Zatím jsem to moc nezkoušela, ale vypadá docela dobře. Barva není nijak moc výrazná, na rtech vypadá hodně přirozeně, a líbí se mi i vůně. Připomíná mi kokos. :)


Poslední byla zastávka v DMku, kde jsem akorát nakoupila stužku na adventní věnec a antibakteriální gel na ruce Balea.

A pak už následovala naše pravidelná noční procházka s přítelem a Vyvolení. :)

Doufám, že se vám článek líbil a určitě, pokud bydlíte v Praze, zajděte na nějaké vánoční trhy.

Mějte se pěkně!
By zuzu

2 komentáře:

  1. Uma kosmetiku jsem zkoušela nedávno a dopadla vzhledem k ceně na výbornou. Psala jsem o ní tady. Ta micelárka je docela fajn, ale v mém porovnání lehce pokulhávala za Mixou a L'Oréalem... Na vánoční trhy se už těším, ještě jsem nebyla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s Uma kosmetikou taky docela spokojená, asi ještě vyzkouším tvářenku... :) Jinak ta micelárka mi moc nevyhovuje. Sice se mi zdá, že pěkně hydratuje, ale neodličuje tak, jak bych si představovala.
      Já na nějaké vánoční trhy ještě určitě zajdu, tu atmosféru mám docela ráda. :)

      Vymazat

Za každý komentář budu moc ráda :)