pátek, listopadu 22

Jak jsem se dostala k blogování a co plánuji do budoucna

Ahojky všichni!

Už to budou skroro dva měsíce, co jsem si založila blog a tak bych vám dneska chtěla říct svůj příběh o tom, jak jsem se k blogování dostala a o tom, co bych chtěla dělat dál...

Řekněmě, že už delší dobou před tím, než jsem si založila blog, jsem hodně sledovala Youtube. Začínala jsem u iJustine, to byl vlastně snad můj prvně odebíraný člověk. Hrozně mě bavily její game play a vlogy. Postupem času jsem objevila i jiné různé Youtubery. Přesně si nepamatuji kým to začalo, ale najednou jsem odebírala spoustu anglických kanálů, ať už to byly beauty kanály nebo kanály o hrách. :D

Do té doby jsem snad ani žádná takováto videa nesledovala. Ale jelikož občas prostě nechcete poslouchat angličtinu, ale chcete si pustit na večer něco českého, začala jsem pátrat po českých kanálech. A i tady jsem začala sledovat hned několik, již převážně beauty kanálů - ať už od méně či více známých youtuberek. Tehdy jsem "objevila" tenhle nový svět. Videa mě natolik bavily, že jsem byla schopná být třeba do 4 vzhůru a sjíždět jedno video za druhým.

Jeden z prvních nápadů na horní obrázek :)


Po nějaké době, teď o minulých prázdninách, kdy tak nějak máte víc času jsem dostala nápad, že bych také mohla natáčet videa. :) Dokonce jsem i zkoušela natáčet, ale nedopadlo to tak, jak jsem si představovala. Řekněme, že před kamerou mi to moc nešlo. :D První video jsem točila snad 5x nebo 6x, ale žádné se mi nelíbilo natolik, abych ho vypustila do světa Youtube. Tím pádem jsem svůj nápad o založení Youtube kanálu hodila do koše, ale přeci jen jsem chtěla začít "něco" dělat.

A tak jsem dostala další nápad. :) Že si zatím založím jen blog, kam budu přispívat. Když jsem ve svých snech :D přemýšlela o Youtube kanálu, stejně jsem plánovala, že bych měla nějaký blog, psaní mě dost baví tak proč ne. :) A tak jednoho dne (co jednoho dne, týdne :D) za spolupráce mého přítele vznikl tenhle blog. :)

A co bude dál?

Rozhodně chci stále přispívat na blog. Hrozně mě to baví, jak psát, tak věci zkoušet, fotit, upravovat. I když někdy jsem pěkně naštvaná, když mi něco nejde. :D A dál? Chtěla bych se polepšit v přispívání na Instagram a Twitter, bohužel se to komplikuje tím, že mám střídavě mobil na reklamaci a tyhle aplikace používám jenom tam... U Facebooku se poslední dobou snažím přidávat více příspěvků, tak snad mi to vydrží.

Ohledně článků, plánuji nějaké líčení, outfity, nějaké recepty - už mám jeden skvělý nápad na Vánoční cukroví, a klasicky recenze, různé TAGy apod. A když se podívám dál do budoucnosti? Rozhodně bych jednoho dne chtěla začít nahrávat videa, plánuji to někdy příští rok v létě. :D Tak mi to už snad půjde před kamerou. :D A dál? To uvidíme... Když se koukám na nějaké youtuberky, říkám si, kam až to dotáhly. Mají vlastní značku kosmetiky, tvoří kolekce oblečení... Jooo, to by se mi moc líbilo.
Ale to už moc fantazíruji... Jestli se vůbec někdy odhodlám k nahrání svého prvního videa. :D

A to je asi vše. :) Doufám, že se vám článek líbil, že se vám líbí můj celý blog :) a budu ráda za každý komentář, který mi tu zanecháte. :)

Mějte se pěkně!
By zuzu 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu moc ráda :)