pondělí, listopadu 18

Essence - Glow tinted lip balm aneb zajímavý rtěnko-balzám :)

Ahojky!

Asi před týdnem jsem si chtěla udělat radost :D a tak jsem zavítala do Rossmanna, že se podívám po něčem, co zase tak moc nestojí, ale doplní mojí kosmetickou sbírku. :) Už nějakou dobu si chci koupit od Astoru Lipcolor butter, ale čekám, až bude na Astor 25% sleva, ale bohužel na potvoru ji zatím neměly a jelikož jsem nechtěla tolik utrácet, koupila jsem si něco trochu podobného jako jsou všechny tyhle lipcolor buttery, chubby sticky apod. :D Je to od značky Essence - Glow tinted lip balm. Já mám odstín 01 Light up!.

Fakt nechápu, proč to ten foťák vyfotil tolik do červena...


Je to takový rtěnko-balzám, no spíš rtěnka. Ono se to těžko popisuje. :D Celkem se teď prodávají tři odstíny, ten můj je klasická růžová barvička. V malém množství je na rtech trochu vidět, ale pokud přejedete více krát, barva už je dost znát. Balzám je na rtech hrozně příjemný, nelepí a i dobře chutná :D a naprosto úžasně sladce voní. S výdrží to není žádný zázrak, pocit, že na rtech "něco" máte vydrží asi tak hoďku (i když na balzám docela dobrý), ale je zajímavé, že na rtech vám zůstane barva. Tak trochu to obarví rty. Problém nastává, když si rty budete stále přetírat a přetírat. Barva už je poté hodně výrazná a na rtech vydrží klidně i 2 hodiny, ale postupem času se ztrácí. Lepší by byla asi menší pigmentace, ale já to stejně spíš beru víc jako rtěnku.

Normálně je to více do růžova...
A abych nezapomněla, je to přece jen balzám... Jak je na tom s hydratací? Rozhodně musím říct, že rty jsou po něm hezky hydratované, je jasné, že pokud máte hodně rozpraskané rty, tohle nebude přesně věc pro vás, ale pokud chcete něco, co hezky hydratuje a dodá rtům i trochu barvy (i trochu více :D), takhle věcička za 60,- je podle mě dobrá volba. Rozhodně mi rty nijak nevysušuje a krásně je to tak jako vyhladí, hydratuje... :)

Pokoušela jsem se fotku i upravit... Ale nepomohlo to...
Myslím, že si půjdu koupit ještě jeden odstín, už si přesně nepamatuji jak vypadal... Trochu do oranžova? Já jsem si ho původně chtěla koupit, akorát bohužel všechny byly nějak buď použitý, nebo jinak poškozený a jediný, který byl naprosto nepoužitý byl ten, co mám doma. :D Ještě tam byl jeden odstín, který tedy vypadal poněkud hodně křiklavě, takže si moc nedokážu představit, jak by to vypadalo na rtech, ale ten druhý odstín byl fakt moooc pěknej.

Já myslím, že za 60,- je to skvělá věc. Balzám, který hydratuje, lesk, který  nelepí a pěkně voní, pro mě nejvíce rtěnka, která záhadným způsobem vydrží i docela dlouho na rtech. :) Pro mě rozhodně nejvíce používaná věc na rty za poslední týden.

Tady se mi to povedlo vyfotit fakt dobře :)
Jo, a vypadá to, že to je stejná věc, která bude v limitce Happy Holidays, takže budou alespoň na chvíli dva nové odstíny :) Jeden dokonce i do červena!!

Pěkný den!
By zuzu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu moc ráda :)