pondělí, listopadu 11

Sweater weather TAG :)

Ahojky všichni!

Dnešní článek bude opět TAGovka, toto je poupravená verze od Luxy Lady za kterou děkuji, protože není plná otázek, které jsou pro americké youtuberky/blogereky. :) Už podle názvu vám musí být jasné, kolem čeho se otázky budou točit... Podzimu a takového toho počasí, kdy je zima, ale svítí sluníčko a ještě se dá vyjít ven v nějakém pořádně teplém svetru. :)

1) Čaj, káva nebo horká čokoláda?

Jelikož čaje moc nemusím - připomínají mi období, kdy jsem nemocná, protože mě ho mamka nutila pít a kafe také moc nepiji, rozhodně zvolím horkou čokoládu. Nejlépe doma udělanou Milku. :)



2) Jaká je tvoje nejoblíbenější podzimní vzpomínka?

Přímo žádnou vzpomínku si nevybavuji, ale jako malá jsem ráda běhala listím, skákala do něj, sbírala jsem kaštany a dělala si z nich zvířátka, dělala a pouštěla papírové draky... Teď v posledních letech to budou nějaké procházky s přítelem, kdy zafouká vítr a všude lítá listí, kopete do něj, sednete si na lavičku a užíváte si posledních slunečních paprsků. :)

3) Jaký trend v líčení preferuješ na podzim - tmavé rty a nebo výraznou linku?

Dřív jsem si linky dělala hrozně ráda - silné, tenké, s ocáskem... Ale přijde mi, že mi moc nesluší. A jelikož se ze mě ještě stala milovnice rtěnek... musím říct tmavé rty. :)


4) Jaké je počasí tam, kde bydlíš?

V Praze? Zrovna teď? Zima, větrno, trochu dneska bylo sluníčko, ale asi tak 15 minut, jinak zataženo, šedá a bílá obloha...

5) Nejvíc nošený svetr?

Nejvíce nošeným svetrem, dokonce tak často nošeným, že se mi začal párat, je můj nedávno nakoupený kousek z CA... Pěkně teploučký svetřík, který ale bude muset jít na reklamaci... :(


6) Lak na nehty, který tenhle podzim miluješ?

Poslední dobou jsem se zamilovala, jak jinak, než to pískových laků od Gabrielly Salvete, já mám zatím jenom jeden - v odstínu LILA, ale jelikož jsem dostala 10% slevu na celý nákup do Rossmanna, už se jen musím rozhodnout, jaký kousek půjde se mnou domů. :)


7) Skinny jeans a nebo legíny?

Rozhodně skinny jeans. Legíny nenosím a ani nevím, jestli někdy budu. :D

8) Kozačky nebo UGG?

No, já pokud to jde a neumrznou mi nohy, nosím nějaké tenisky a moc to neřeším, když už je tedy trochu hůř - tak 10 cm sněhu, vytáhnu kozačky a pak už nosím jen klasické zimní boty... :D

9) Oblíbená podzimní TV show?

No, já na televizi nekoukám, maximálně teď na Vyvolený :D a na začátku na ČS má talent, jinak se koukám na seriály... Momentálně na Vampire Diaries, Breaking Bad, Survivor apod. O mých oblíbených seriálech jsem již psala zde.

10) Jaká písnička tě zaručeně dostane do podzimní nálady?

Zaručeně? Žádná... Podzimní nálada mi přijde pochmurná, takže se jí právě naopak snažím rozbít nějakým dobrým chytlavým "tuc tuc" songem. :)

A to je konec. :) Doufám, že se vám TAG líbil. Jaký nejoblíbenější lak na nehty máte na podzim vy? Já nějaké sháním, tak mi dejte do komentářů vědět, ať mám nějakou inspiraci.  :)

Mějte se krásně!
By zuzu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu moc ráda :)