čtvrtek, listopadu 14

Mých TOP 20 seriálů :) (2.část)

Ahojky všichni!

Dnes tu máme pokračování článku Mých TOP 20 seriálů. Zatím jsem vám představila 5 seriálů a dnes se vrhneme na další pětici. :)

Jako první začnu mým velmi oblíbeným seriálem - The Big Bang Theory neboli Teorie velkého třesku. Kdo by si nezamiloval Sheldna Coopra, inteligentního sci-fi milujícího fyzika, který nechápe sarkasmus a ironii a tak nějak tápe ve vztazích. :D  A Howardova ukřičená matka, která je bezkonkurenční. :D Pokud potřebujete zvednout náladu, nebo se chcete jen zasmát, rozhodně mrkněte na tenhle skvělej seriál. :)



To, co uvedu teď není tedy úplně seriál, spíš reality show, ale jelikož běží 27. sezóna, jedná se o velmi oblíbenou reality show. Survivor - Kdo přežije. Pokud vás nudí Vyvolení, Big Brother apod., zkuste Survivor, protože soutěžící nebudou bydlet v luxusní vile, ale v přírodě, na pláži, bez elektřiny, tekoucí vody, jídla - kromě rýže a všeho co si seženou sami, jen v oblečení, které mají na sobě. Je jedno, jestli prší nebo je hrozné horko, přežít musí jen jeden. :D Podrazy, hádky, emoce, utrpení, ale i nově vzniklé vztahy, smích, dojemné chvilky. To je Survivor. :)


Jako další uvedu jeden seriál, který nenadchne asi každého, ale mě si nějakým způsobem získal. Stargate Universe. Od ostatních Stargate se liší, není tolik akční, přijde mi více psychologická, ale něco do sebe to má. Příběh je velice zajímavý - loď Antiků Destiny, vyslaná k prozkoumání zvláštního signálu (víc nebudu říkat, nechci dělat spoilery), je hodně k zamyšlení, a myslím, že pokud se začnete koukat na Stargate Universe, už nebudete chtít přestat.


No není Destiny nádherná?
Další seriál je především pro holky, a to kvůli tomu, kdo jsou hlavní hrdinové. Řeč je o Suits - Kravaťáci (mimochodem hrozný překlad :D). Seriál, který se odehrává v právnickém prostředí, je zde velmi inteligentní humor a jak už zmínění pěkní herci. :) Nemyslela jsem si, že by mě tento seriál mohl bavit, ale nakonec jsem byla sama překvapená, jak mě chytl. Určitě dejte tomuto seriálu šanci, protože mě se moc líbil. :)


A jako poslední seriál tohoto článku - Game of thrones neboli Hra o trůny. Game of thrones je opravdu velmi zvláštní a bude docela těžké ho nějak popsat, ale ve zkratce... :) Seriál popisuje násilné boje v minulosti, kdy vládli králové a královny, vedli se bitvy a války, žily draci, kde léto může trvat desetiletí a zima celý lidský život, kde útočí nemrtví a vše je umocněné jednou brutální scénou, kterou jsem sledovala s otevřenou pusou a vůbec nic jsem nechápala. :D Rozhodně se těším na čtvrtou sérii, která by se měla začít vysílat v březnu 2014. :)


Tááák, a to je mých dalších 5 oblíbených seriálů. Už máme za sebou první polovinu :) Pokud sledujete Game of thrones, rozhodně mi napište, jak se vám seriál líbí, u jakého jste třeba dílu a pokud jste dokoukali třetí sérii, co říkáte na tu brutální scénu. :D

Pěkný den!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu moc ráda :)