sobota, ledna 25

Jedno líčení - tři barevné varianty a v hlavní roli paletka Sleek :)

Ahojky holky!

Nedávno jsem si koupila svojí první paletku od Sleek - I Divine Lagoon a chtěla jsem jí nějak vyzkoušet. Nechtěla jsem nějak moc experimentovat, a tak jsem zvolila jednoduché líčení, které zabere pár minut, zvládne ho snad každý a vypadá velmi pěkně. :) Základem je černý stín, který použiji jako oční linky, poté ho rozblendím a a nanesu nějaký pěkný barevný stín. Pro inspiraci mám pro vás hned tři barevné varianty, takže se máte na co těšit. :)


První líčení

První líčení je růžové, velmi neutrální a vhodné na každodenní nošení Jako první jsem samozřejmě začala s bází - teď používám od Dermacol a je super. U těchto očních stínů by to nebylo ani potřeba, ale připadá mi, že se stíny při aplikaci hned "nalepí" na víčko a tolik neopadávají. Štětečkem na oční linky jsem udělala černým stínem linku, kterou jsem směrem od řas více rozblendila. Poté jsem na plochý štětec nanesla růžový stín a překryla jím trochu toho černého a nanesla jsem ho na celé víčko. Tento proces jsem opalovala několikrát, abych docílila požadované intenzity a přechodu, který se mi líbil. Když jsem byla spokojená, růžový stín jsem ještě ztratila pomocí chlupatého blending štětce, aby přechod nebyl tak výrazný. Na závěr jsem jen udělala tenkou linku - opět černým stínem a rozzářila vnitřní koutek oka pomocí bílého stínu také z této skvělé paletky. :)


Rozhodně to není nic těžkého, linka nemusí být nějak přesná, protože se stejně rozmaže a jde o to jen pořádně smíchat barvy a vše pěkně rozblendit. :) Jelikož jsem chtěla, aby bylo líčení opravdu jemné, černý stín jsem udělala hodně nevýrazný. Na fotce to vypadá, že mám u koutku oka zlatý stín, ale není to tak, takhle se opravdu třpytí ten růžový. :)


Druhé líčení

Další barvou, která mě na paletce zaujala byla zářivá modrá. Teď v zimě se mi tato barva na oku hrozně líbí a rozhodně se jí nebráním. :) U tohoto líčení jsem postupovala jako u toho prvního, akorát že černá linka je silněšjí a výraznější. Ještě jsem stáhla modrou barvu pod dolní řasy, abych tak celé líčení spojila. U takto tmavšího výraznějšího líčení už je to povinnost. :) Opět jsem zvýraznila vnitřní koutek oka bílým stínem, který jsem protáhla směrem dál tam, kde končí modrý stín a ztrácí se. Jakoby do ohybu oka, ale u vnitřního koutku. Snad to chápete. :D Připadá mi, že se oko poté víc projasní a vypadá to zajímavě. Jinak musím ještě říct, že ten bílý stín je naprosto skvělý i jako rozjasňovač. Stačí ho opravdu malinko a vypadá to nádherně. :)



Třetí líčení

U posledního líčení se mi nepovedly vůbec fotky. Fotila jsem to už ve tmě, takže kvalita ani přesnost barev není nic moc... Ještě to u druhé fotky vypadá tak nějak divně. :D No ale tak z dvou předchozích je to snad dobře patrné. :) Zvolila jsem fialovou barvu, protože fialovou miluji a pro více extravagance jsem přidala linku i s pořádným ocáskem. :) Opět stejný postup, akorát zde jsem tmavou fialovou nepožila na celé víčko, ale hodně jí rozblendila. A aby byla linka i ocásek pořádně výrazné, použila jsem oční linky ve fixu od Oriflame. Pro mě to jsou nejlepší linky, i když třeba nevydrží na oku tak dlouho, ale mě se s nimi skvěle pracuje, nevysychají, dobře kreslí... :) A jako vždy, nesmí chybět trochu projasnit vnitřní koutek. :) 



Pokud by jste chtěly vědět, jakou používám řasenku, bude to trochu složitější, protože je míchám. A nemyslím tím dvě, ale třeba i tři (někdy i čtyři). :D Jedna je na délku, druhá na objem, třetí na rozčesání a čtvrtá, protože ještě furt nejsem spokojená. :D Já mám totiž takovou teorii: NEEXISTUJE ŘASENKA, KTERÁ BY MI 100% VYHOVOVALA!!! :D Musím použít minimálně dvě, abych docílila něčeho, s čím jsem spokojená. Docela. :D každý den to střídám a snažím se přijít na nějaké super combo, které mi udělá mega mega krásné řasy. :D Takže pokud máte typy na nějaké ať levné, nebo drahé řasenky, šup sem s nimi. Potřebuji, aby řasy měly objem, délku a nebyly slepené. :D Chci toho opravdu tolik? :D :D 

Finíto. :D Doufám, že se vám líčení líbilo a já jdu umravňovat králíčka, který mi kouše časopisy. :D 

Pěkný den 
By zuzu

3 komentáře:

  1. Krásný líčení :) woow :) nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné jsou všechny, nejvíc se mi líbí asi to první, super jemná každodenní kombinace!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krasne liceni,hlavne barevna carianta c.1 se mi libi. Mam rada takove barvy, ale i ten zbytek je super...;) S radou ohledne rasenek jsem na tom stejne - mam stejnou rasenkovou teorii. Nebo spis jsem mela a obcas to jeste delam, ze kombinuji...:) Ale asi pred rokem jsem nasla to co mi vyhovuje. Muj rasenkovy poklad je od Oriflamu a jmenuje se Wonder Lash, jelikoz jsem blondynka,tak pouzivam cernou.Miluju ten kontrast! Tento kartackovy typ mi vyhovuje.Me rasy krasne rozcese a i po miliontem dvacatem tahu rasenkou se mi nikdy neslepi! Takze vyyyhraa:-) Nemam moc dlouhe ani huste rasy,takze to je to co potrebuji! Svatava

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář budu moc ráda :)