pondělí, ledna 6

My make-up story TAG

Ahojky všichni!

Nedávno jsem narazila na internetu na TAG, který mě hrozně zaujal. Sice je starší, ale mohl by být zajímavý i pro vás - čtenáře. Lépe mě poznáte, zjistíte, jak jsem začínala s make-upem... No nebudu to prodlužovat, protože jak se znám, i když je jen deset otázek, budu se zase pěkně rozepisovat. :D

1. Kolik let ti bylo, když si začala nosit makeup?
Jeee, to už bude pár let. No co pár, už skoro sedm. :D Asi jako první jsem začala používat tužku na oči, když mi bylo tak 13 - 14, byl to v té době hrozný trend a kdo neměl černou tlustou linku pod okem, nebyl in. :D Pak jsem začala používat řasenku, a zjistila jsem, že černá linka bude super na orámování celého oka. :D No vypadala jsem hrozně. Víc a hlavně normálně jsem se začala malovat až na střední a to jsem používala normálně make-up, korektor, pudr, tvářenku, oční stíny a byla zamilovaná do všemožných lesků na rty.  :D Ale rozhodně nečekejte nějaké propracované líčení nebo že bych dokonce kombinovala líčení k oblečení. Nosila jsem jedny a ty samé stíny i tvářenku, na obličej si patlala tunu make-upu... :D No měla jsem docela krušné začátky. :D

2. Jak jsi se dostala k makeupu?
To popravdě ani nevím... Asi jsem jednou byla v nějaké drogérii a zaujal mě nějaký stojan s kosmetikou. Nebo jsem jí viděla u mamky nebo ostatních holek ve třídě. :D A nebo mě ještě napadá, že jsem jí zahlédla v nějakém časopisu. To jsem četla Bravíčko a podobné časopisy, a tam určitě něco o líčení bylo, takže možná i tam (proto jsem si možná myslela, že černá linka pod oko je to nejlepší). :D


3. Jaké jsou tvoje oblíbené značky?

No já nemám jenom jednu oblíbenou značku, každá značka dělá skvělé ale i špatné produkty, takže je to hrozně těžké takhle říct. Rozhodně mezi oblíbenci nenajdete nějak extrémně drahé značky jako Chanel apod.. Mám ráda Essence, Catrice, Maybelline, Rimmel, Dermacol a kdybych měla vybrat ne jenom drogérkové tak třeba Oriflame, Famous, Revlon, Nyx... 

4. Co pro tebe makeup znamená?
No tak hlavně je to můj koníček a zábava. :) Ráda si o kosmetice čtu, ráda o ní píšu, moc ráda jí nakupuji... :D Když jsem namalovaná, cítím se lépe a víc sebevědomě, baví mě, že v líčení nejsou žádné hranice, máte nekonečno možností, jak se namalovat... :) Make-up pro mě není vším, ale zpříjemňuje mi život. :)

5. Kdyby jsi na tvář mohla použít 4 produkty, které by to byly?
No tak hned první co mě napadne je řasenka. Bez řasenky bych šla maximálně vynést odpadky, před barák vyzvednout zásilku nebo nakoupit do obchodu kousek od baráku. :D Já si prostě bez řasenky přijdu jak nahá. :D Asi jako další produkt bych si vybrala korektor, který bych si v nejhorším případě nanesla na celý obličej jako make-up. :D Pak bych rozhodně použila nějakou tvářenku. Bez ní jsem totiž celá bílá a vypadám občas nemocně i když jsem zdravá. A použila bych nějakou krémovou, kterou bych nanesla i na rty, takže bych sfoukla dve věci jednou ranou. :D Takže poslední věc, kterou bych použila by byly nějaké oční stíny tmavší barvy, které bych dala přes celé víčko. Třeba nějaké stříbrné. :)

6. Co máš na makeupu nejraději?
No, na to jsem tak trochu odpoveděla už ve čtvrté otázce, no ale abych to trochu více rozvedla... Mám na ní např. také ráda, že je jí opravdu velké množství a mám si z čeho vybírat. :) A ani není zase tak drahá (tedy některé ano, ale ty si nekupuji), takže jí můžu celkem jednoduše sbírat. :D Ono to možná zní trochu divně, ale občas si připadám jak nějaký sběratel. :D Dále se můžu při malování vyblbnout, popustit uzdu fantazii a namalovat si klidně celý obličej na zeleno. :D 

7. Co si myslíš o kosmetice z drogérie a drahé značkové kosmetice?
Jak jsem již psala, drahá kosmetika mě zatím moc neláká. Ano, mám doma nějaké produkty od dražších značek, ale není jich moc. :D Já jsem zatím v bodu, kdy nejsem ochotná vrazit tolik peněz do produktu, který seženu v drogérii podobnou věc několikrát levněji. Já si myslím, že postupem času se ke dražší kosmetice propracuji, ale teď jako studentka si to prostě nemůžu dovolit. Sice si občas udělám radost a koupím si něco dražšího, ale to je spíš ojediněle. :) 

8. Jakou radu by jsi dala začátečnici v líčení?
Nezačít moc brzo a když už, používat např. místo make-upu korektor, místo tmavé rtěnky nějaký světlejší lesk... Přijde mi, že dneska se holky začínají malovat moc brzo a často to ani nepotřebují. Druhá rada by byla, že hlavní je cvičit. :) Mě také linky nešly hned, a vypotřebovala jsem vždy hodně tyčinek do uší, aby linka vypadala alespoň nějak normálně. :D I já jsem občas chodila s tvářemi jako Marfuša, protože jsem to přehnala s tvářenkou a nevěděla, jak se toho zbavit. :D Takže cvičit, zkoušet a zase cvičit. :D A poslední rada je, že se hlavně musíte v tom, co máte na sobě cítit dobře. Pokud si v tmavé rtěnce nepřipadáte dobře, tak jí nenoste... Hlavně buďte sama sebou! :) 

9. Jaký trend v makeupu jsi nikdy nechápala?
Přemýšlím, přemýšlím... A nic mě nenapadá. :D Ale jo, nakonec něco mám! Moc nechápu trend hrozně vytrhaného tenkého obočí nebo obočí tvořené jen tužkou (a ještě k tomu černou). Mě to vždy přijde jako pěst na oko a snad jsem neviděla nikoho, u koho by se mi to líbilo. Nikoho, kdo toto nosí neodsuzuji, jen to není můj šálek kávy. :) Jinak jsem asi chápavá, protože mě nic dalšího nenapadlo. :)

10. Co si myslíš o beauty komunitě na Youtube?
No, s nikým osobně se neznám ani jsem si s nikým zatím nepsala, ale samozřejmě můžu hodnotit z videí. :) Já mám českou beuty komunitu na Youtube ráda. :) Sleduji pravidelně asi 40 youtuberek, u kterých se koukám snad na každé video, které nahrají. Taková moje noční rutina - odlíčit, namazat se a zavrtat se do postele s mobilem v ruce a koukat se na videa. :D Holky mi přijdou sympatické, vědí o čem mluví a vytvářejí kvalitní a zajímavá videa, na které se ráda koukám. :) 

No nakonec to ani nebylo tak dlouhé, jak jsem čekala. :D Pokud by jste třeba chtěly odpovědět na nějakou otázku, budu hrozně ráda, protože mě třeba zajímá, v kolika jste se začaly malovat vy. Jak se tak totiž koukám na Youtube a vidím tam mladé holky, které používají make-up, říkám si, že já v 15 s tužkou na očích a řasenkou jsem byla totálně out. :D A určitě by mě zajímalo, jaký trend v make-upu jste nikdy nechápaly, protože mě napadla jen jediná věc. :)

Doufám, že se vám TAG líbil, pokud jste ho již napsaly, určitě mi napište, ráda si ho přečtu. :) 

Přeji pěkný den!
By zuzu

Otázky:
1. Kolik let ti bylo, když si začala nosit makeup?
2. Jak jsi se dostala k makeupu?
3. Jaké jsou tvoje oblíbené značky?
4. Co pro tebe makeup znamená?
5. Kdyby jsi na tvář mohla použít 4 produkty, které by to byly?

6. Co máš na makeupu nejraději?

7. Co si myslíš o kosmetice z drogérie a drahé značkové kosmetice?

8. Jakou radu by jsi dala začátečnici v líčení?

9. Jaký trend v makeupu jsi nikdy nechápala?

10. Co si myslíš o beauty komunitě na Youtube?

6 komentářů:

  1. Já bych si snad ani nevzpomněla přesně, kdy jsem se začala malovat:D Ale živě si pamatuju, že jsem mamce kradla make-up, který byl tak o dva odstíny tmavší, než moje pleť, takže jsem vypadala hrozně, ale připadala si hrozně dospěle:D
    A zkus si zrušit to ověření pomocí slova, odrazuje to spoustu lidí při psaní komentářů a je to zdlouhavé:)
    Jenn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky. :) Tak alespoň tvoje mamka nějakou kosmetiku měla, ta moje tohle vůbec neřeší. :D A vypadá to, že každý měl začátky krušné. :) A moc děkuji, že mi komentuješ skoro každý příspěvek. :) Vždycky mi to udělá hroznou radost!
      A děkuji za upozornění, já ani nevěděla, že to mám aktivní. :) Teď už by to mělo být v pořádku. :)

      Vymazat
    2. Sama vím, jak moc pro mě bylo demotivující, když jsem si první příspěvky psala sama pro sebe a když přišly první komentáře, byla jsem úplně nadšená:) A když mám k tématu navíc co říct, proč ne:)
      Mamina dřív kosmetiky měla dost, teď to všechno povyházela a dvakrát do roka si půjčí řasenku:D

      Vymazat
    3. Přesně jak píšeš, první měsíc byl asi nejhorší... :D To jsem si ten blog četla asi opravdu jenom já a z donucení přítel. :D
      A s mamkou to mám přesně naopak. Asi když viděla, jak furt nakupuji kosmetiku, začala taky nakupovat. :D Alespoň si mám co půjčovat. :D

      Vymazat
  2. Veľmi pekný TAG :) možno si ho niekedy ukradnem :P
    Máš veľmi pekný blog, odteraz ťa sledujem ;)

    werushberry.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho napiš, moc ráda si ho přečtu. :)
      A děkuji, jsem ráda, že se ti líbí. :) Určitě se také mrknu na ten tvůj! :)

      Vymazat

Za každý komentář budu moc ráda :)