pondělí, ledna 20

Večerní focení + bonus fotky ze Silvestra :)

Ahojky všichni!

Sobotní večer jsme strávili s přítelem venku s foťákem a se stativem v ruce. :) Sice byla pěkná zima a byla dost mlha, takže nebyla úplná tma, ale chtělo se nám fotit, tak jsme šli. Od té doby co mám stativ hrozně ráda fotím v noci, a jelikož se mi povedlo vyfotit pár pěkných fotek, rozhodla jsem se, že se o ně podělím. :)

První fotka je focená ze střechy Arkád. :) Trochu jsem se bála, že na nás někdo přijde, ale měla jsem připravené vysvětlení: my jsme mladí amatérští fotografové. :D Tak nevím, jestli by to uspělo.

Foceno s dlouhou expozicí asi 20 s
Tahle fotka se mi líbí, protože je vidět, jak to auto zatáčí a ten blinkr jak bliká. :D A dokonce se mi to povedlo zachytit tak, aby svítily všechny světla na semaforu. :)

Dlouhá expozice 10 s
Další docela povedená fotka. :) Sice by to chtělo větší tmu, aby více vynikly světla aut, ale tak teprve zkouším a objevuji všechny pokročilé funkce svého foťáku. :)

Dlouhá expozice 15 s
Tato fotka mi přijde boží. :D Takto to prosím vypadá, když projíždí autobus. :D A když se podíváte, opět se mi podařilo zachytit všechny svítící světla na semaforu. :)

Dlouhá expozice 10 s
Dlouhá expozice asi 10 sekund, a stálé trefování se tak, abych zachytila všechny světla svítící najednou. :D Všichni kolem projížděli pěkně pomalu, asi se báli, že jsme nějaký tajný a fotíme tam rychle jedoucí auta. :D


Když jsme přišli domů, napadlo mě, že máme doma ještě nějaké prskavky ze Silvestra, tak jsme šli fotit ještě na balkón. Nejdříve klasická fotka. :)


No a potom jsem se musela trochu vyblbnout, takže jsem zkoušela srdíčko. Dělala jsem ho několikrát a tohle je nejlepší pokus. :)

Dlouhá expozice 7s
A nakonec tři fotky ze Silvestra. :) Nejvíce se mi líbí ta poslední, ta je prostě úplně božská. :) Všechny fotky focené v automatickém režimu Ohňostroj. :)




A to je všechno. :) Doufám, že se vám poněkud netradiční článek líbil a napište mi, pokud také třeba zkoušíte nějaké "umělecké" :D fotky. :)

Pěkný den a šťastnou ruku při focení
By zuzu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu moc ráda :)