neděle, ledna 19

New in last week #7 - Sleek, Milani, Balea, báze a oblečení :)

Ahojky všichni!

Jediné co na omluvu řeknu: po*raná wifi a O2. :D Myslím, že každý ví, o čem mluvím... :D

Musím říct, že tento týden se mi nakupilo poměrně dost věcí. Ani nevím, jak jsem to dokázala, ale byla jsem nakupovat s mamkou, v DMku mají akci, že když koupíte pět a více produktů od jejich značek, máte 25% slevu, spotřebovala jsem pár věcí a nakupovala jsem na lovelyhair.cz... :) A pak se divím, kam mi mizí peníze. :D Ale když mám holt ještě nějaké peníze z Vánoc... Proč ne? :)



Už hrozně dlouhou dobu chci nějakou paletku a tvářenku od Sleek. Zatím od Sleeku nic nemám, ale všechny nadšené blogerky básnící o paletkách a tvářenkách mě nahlodávaly více a více a tak jsem se konečně rozhodla, že si něco musím vybrat. Po dlouhém vybírání (asi půl dne), jsem se rozhodla, že si vyberu paletku očních stínů Lagoon. Já jsem chtěla nějakou barevnější paletku, kde si budu moc vyhrát a vyblbnout se a zkusit barvy, které jsem nikdy nezkusila a kombinace, které by mě snad ani ve snu nenapadly. :) Jak jsem zmiňovala, kupovala jsem ji na e-shopu lovelyhair.cz a stála mě 295,-. Zatím jsem jí měla na očích jen dvakrát, ale jak jsem předpokládala, stíny jsou krásně pigmentované, máslové, nepráší... No splňuje to, co jsem očekávala. :) Tak snad mě nezklame. :))






No a když už jsem objednávala, tak jsem se rozhodla, že si koupím i nějakou tu tvářenku. :) Nemohla jsem se rozhodnout z několika krásných odstínů a tak jsem to vyřešila jednoduše. :D Koupila jsem si Blush by 3 v odstínu Sweet Cheeks. Toto trio obsahuje dvě pudrové a jednu krémovou tvářenku. No co vám mám povídat no, je to krása. :D S tmavší pudrovou se to lehce přežene a světlejší růžová vypadá na mém teď poněkud bledším obličeji božsky. :) Krémovou jsem zkoušela jen na ruku, ale pěkně držela a už se těším, až jí vyzkouším. :) U těchto tvářenek to chce opravdu šikovnou ruku, protože i mě se podařilo na jedné straně udělat tak trochu Marfušku. Sice nic hrozného, co bych nezachránila, ale když se budu líčit tvářenkami od Sleek, asi se nedokážu ještě koukat na PLL. :D A stála 320,-.






A to bych nebyla já, abych si rovnou nepřihodila i nějakou tu rtěnku. Od Sleek mě žádná moc nezaujala, tak jsem klikla na Milani a vybírala z opravdu nádherným odstínů. Chtěla jsem nějakou méně výraznější růžovou - takovou tu, kterou si rychle natřete, když spěcháte a nemáte čas si vykreslovat rty, aby byly dokonalé, když používáte tmavší rtěnku. Vybrala jsem si odstín 11 - Fruit Punch, což byla na obrázku přesně taková barva, kterou jsem hledala. No musím říct, že v reálu je více křiklavější, ale tedy líbí se mi mnohem víc, než ta na obrázku. :D Takže sice nemám nevýraznou barvičku, ale zato mám nádhernou sytou růžovou, s kterou je sice trochu více práce, ale mě se na mě hrozně líbí. :D Stála 125,- a musím říct, že za poslední tři dny jsem neměla na rtech nic jiného. :)




Jelikož v DMku mají slevy na svoje značky a i mamka potřebovala nějaké přípravky a různé věci do domácnosti (prášek, aviváž, tablety do myčky, odličovací tamponky...) byly jsme na společném nákupu. No a když už jsem tam tedy taky byla já, přihodila jsem jednu věc, které jsem chtěla vyzkoušet. :) Tělové máslo Balea s kakaem. Jelikož po zamilování se do tělového másla Raspberry Pavlova od Possibility jsem chtěla vyzkoušet nějaké další máslo. Už dlouho jsem pokukovala po tom Balea, a teď, když jsem měla 25% slevu jsem neváhala, protože stálo asi 60,-. Musím říct, že krásně hydratuje, sice se déle vstřebává, ale pleť je po něm delší dobu příjemná na dotek a vyživená. Vonět na pokožce vydrží opravdu dlouho, a zanechá voňavé i oblečení. :) A je dobré, že ubývá pomalu, takže mi dlouho vydrží. :))



Již než jsem šla do drogérie jsem věděla, co přesně chci. Takže to byl přesně ten nákup kdy přijdete, vezmete, podíváte se, zda to není použité, podíváte se, jestli už konečně není 25% sleva na Astor aby jste mi mohly koupit Lip Color Butter, zjistíte že není a odcházíte k pokladně. :D Takto přesně vypadal můj rychlý asi 5-ti minutý nákup dvou produktů, které mi došly a já nutně potřebovala něco nového. :D Začnu bází pod make-up. Jelikož už mám doma make-up od Rimmel True Match, který se mi hrozně líbí a je to můj nejoblíbenější make-up poslední doby, hrozně mě lákala podkladová báze Stay Matte Primer. Už dříve jsem si jí zkoušela na ruce, líbila se mi konzistence, příjemně to vyhladilo pleť a tak jsem si jí vzala. Konzistencí působí jako hutnější krém a i se tak roztírá, ale krásně se rychle vstřebá, pleť vyhladí a krásně zmatní. V DMku jí teď mají dlouhodobě zlevněnou a stála mě teď přesně nevím jestli 129,- nebo 139,-. 


A jako mojí novou bázi pod oční stíny jsem si vybrala tu od Dermacolu. Má příjemnou konzistenci, je bílá, ale na víčku je bezbarvá. Krásně víčko vyhladí a přijde mi, že i přesto, že by neměla zakrývat např. žilky, nějakým způsobem se jí to daří a zdají se mi být méně viditelné. :) Zatím jsem spokojená, uvidíme, až jí pořádně otestuji. Pěkně ráno namalovat a zjistit, jak to vypadá večer. :D Stála mě 99,-. 


A teď už jen oblečení. To bude snad rychlý. :)

Začnu C&A. Tam jsem si koupila hrozně příjemnou chundelatou modrou mikču, která je hrozně příjemná a teplá. Moc se mi líbí knoflíčky, který se dají rozepnout a vypadá to roztomile. Byla ve slevě za 250,- což je pěkná cena. :)



Druhou věcí, kterou jsem si tam koupila je tričko s tříčtvrtečním rukávem, které mi vybrala mamka. Nejdříve se mi na ramínku nelíbilo, ani mě nějak nezaujalo, ale když jsem si ho dala na sebe, byla jsem překvapená, jak pěkný je. :) Hrozně se mi líbí, že má konce rukávů ohrnuté, a i celkově je pěkné. Také má pěkné detaily v podobě kamínků. To sice nebylo ve slevě, ale stálo 250,- takže myslím taky pěkná cena. :)



A poslední věc, kterou jsem si tam koupila jsou kalhoty. :D Jsou to trochu něco jako legíny, ale nejsou tak uplé a jsou tlustší a spíš vypadají jak nějaké klasické džíny. Hrozně se mi líbí zlatý zip na nohavicích, který se dá i rozepnout. Stály 450,- a jediný, co je na nich docela blbý je, že se na ně hrozně všechno chytá. Vlasy, chlupy od králíka a prostě spoustu věcí, který ani nevím, kde se vzaly. :D Takže pokaždé, když jdu ven je musím přejet takovým tím válečkem...



A poslední věcí, kterou jsem si koupila jsou zimní boty. Mamka mi minulý rok koupila poměrně drahý zimní boty, ale během jedné zimy se úplně zničily a už se v nich nedá chodit. A jelikož kámoška říkala, že u si u číňanů koupila super boty asi za 300,- a že jsou mnohem lepší než ty, které si koupila v Deichmannovi, vyrazila jsem i já za honbou levných teplých bot. Hledala jsem nějaké, které budou uvnitř teplé a budou mít uvnitř chlup, že budou kotníčkový nebo trošku vyšší, ale zase ne moc vysoký jako kozačky... No a našla jsem je! :) Sice to tedy úplně to, co jsem chtěla, ale musím říct, že jsem byla v hodně obchodech - Baťa, Deichmann, Office Shoes, CCC, Mixer, Humanic... A nikde neměly nic, co by bylo alespoň ucházející a nakonec boty za 415,- byly ty, které se mi líbily nejvíce a hlavně splňovaly důležitý požadavek - byly teplé. :)



Nooo, koukám, že jsem se zase pěkně rozepsala. :D To je tím, jak mi nešel internet a nemohla jsem přidávat články, tak jsem nepsala ani nové, a teď, když nějaký píšu, je to skoro na knihu. :D Tak já už raději jdu, a pokud mi tu zanecháte komentář, budu moc ráda, stejně tak, pokud se stanete mít čtenářem, aby vám nic neuteklo, když se mi teď neaktualizují články na blogerky.cz a furt mám problémy s internetem. :D 

Přeji pěkný den
By zuzu

7 komentářů:

  1. Hezké nákupy:) Na Lovelyhair se taky chystám, čekám, až Péťa naskladní vyprodané paletky, psala mi, že začátkem měsíce, tak snad:) Tvářenky jsou všechny super, ale na mě moc výrazné, mam raději korálové, nebo meruňkové:) A doufám, že se taky s nějakým líčením s paletkou pochlubíš ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Zrovna dneska jsem se koukala na její e-shop a myslím, že už jsou paletky naskladněné. :) Teď si brousím drápky na Storm. Tvářenky mám skoro všechny do růžova, tak nevím, proč jsem si zase objednala růžové, asi se mi na mě líbí víc. :D
      Líčení mám již nafocené, tak stačí jen napsat pár věcí, takže buď dnes, nebo zítra. :)

      Vymazat
  2. pěkné věci zřejmě se do dm skočím podívat:) ten čokoládový krém bych si pořídila vypadá dobře:) a hezké věci sis pořídila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se jdi mrknout. :) A to čokoládové máslo je opravdu super, takže doporučuji! :)

      Vymazat
  3. paletka krásna :)

    Alena Shishkova inspired makeup :)
    http://beautecaresse.blogspot.sk/2014/01/alena-shishkova-inspired-makeup.html
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :)

      A jinak to líčení se ti hrozně povedlo a moc ti sluší! :)

      Vymazat

Za každý komentář budu moc ráda :)