úterý, ledna 14

New in last week #6 - micelární vody, oční stíny, košíčky na kosmetiku... :)

Ahojky všichni!

Konečně nám funguje wifi, takže můžu nahrávat fotky a tím pádem můžu přidat další článek. :) Psala jsem ho již dříve, počítala jsem, že ho vydám v sobotu, ale nakonec se podařilo až dnes. Ale lepší pozdě, než nikdy. :D

Týden uběhl jako voda a ani tento týden jsem nezahálela a nakoupila pár věcí. :) Konečně jsem sehnala všechny micelární vody, které jsem chtěla dát do své velké bitvy micelárních vod, neodolala jsem slevám ani nádherným očním stínům, pokoupila nějaké ty věci na skladování kosmetiky a nakonec našla jeden pěkný úlovek v H&M. :) Takže se máte na co těšit. :)

Jako první začnu micelárními vodami a úplně první tou, kterou jsem hrozně dlouhou dobu  hledala různě po drogériích, až jsem ji konečně našla v jednom neznámém obchůdku. :D Mluvím tu o hydratační micelární vodě od Ryoru. V Rosmmanovi, natož v DMku jsem ji neviděla, až jsem na ni jednou narazila v obchůdku se zdravou výživou, kde mají i různé přírodní krémy, kartáčky nebo nějaké vitamíny (a mají tam i můj nejoblíbenější balzám od Annabis, takže fakt super :)). Stála mě 99,- takže cena podobná jako na internetu. Zatím musím říct, že jsem trošku zklamaná. Oči moc dobře neodlíčí a ještě k tomu mě poté svědí a pálí nejen oči, ale i oční okolí, takže na oči to není úplně ono, ale pleť pěkně odlíčí, tu mi nijak nedráždí. No zatím testuji testuji, ale upřímně nic moc. :( 





Druhou micelární vodu, kterou jsem chtěla vyzkoušet byla novinka od Garnier.  První, co musím říct je, že se mi líbí balení. Ano, je podobné jako má Bioderma, ale to mi nevadí. :D Takové pěkné baculaté, jednoduché... Sice stála 189,- ale zase je jí 400 ml (oproti Ryor, která má 150 ml), takže není vůbec drahá. :) Musím říct, že skvěle odličuje jak oči, tak make-up a zatím mi na ní vůbec nic nevadí. :) Rozhodně jedna z těch lepších micelárních vod, které jsem vyzkoušela. :) A jelikož už je moje sbírka micelárních vod kompletní, můžete se těšit na článek, kde si vezmu pod lupu všech pět (+ od L'orealu, Mixy a Lirene). :)



Po delší době (asi 4 dny :D) jsem zavítala opět do Rosmmana a byla jsem překvapená, kolik slev mají. :) Spoustu věcí na Catrice (bohužel vždy vše vyprodáno), slevy na NYC, Gabriellu Salvete, Rimmel, Dermacol a já nevím co ještě. :) No musela jsem se hodně krotit, a nakonec jsem si koupila jen dvě věci. :) První, co mě hrozně zaujalo byla limitka od Essence Ice Ice Baby - hlavně tedy jejich oční stíny a balzámy na rty. Jelikož balzámů na rty už mám opravdu, ale opravdu hodně, rozhodla jsem se, že si vyberu nějaké oční stíny, protože pigmentace se mi zdála pěkná, líbily se mi i odstíny a hlavně pěkný vyražený vzor. :) Nakonec jsem si vybrala odstín 03 - Ice Crystals Everywhere, což je pěkná světlejší stříbrná barva. :) Když jsem přišla domů, zjistila jsem, že celý stín je přestříkaný nějakým růžovým sprejem. On byl tester stejně opotřebovaný, takže jsem počítala se stříbrnou, ale pokud se budete řídit neopotřebovaným balením, rozhodně s takovou pěknou růžovou nepočítejte. A ještě mi přijde, že hrozně rychle ubývají. Použila jsem je jen jednou a už mi přijdou dost použité... Ale jinak jsou pěkně pigmentované... No klasické stíny od Essence za 55,.



Další stín, který stál také 55,- a byl ve slevě je od Gabrielly Salvete v odstínu 02. Tyto stíny jsem si koupila, protože jsem je viděla u vice blogerek, líbily se mi no a když byly ve slevě... :D No určitě to znáte. Musím říct, že pigmentace je skvělá (mnohem lepší než u Essence), výdrž jsem ještě úplně nezkoušela, ale myslím, že budou držet suprově. :) Líbí se mi i jednoduché bytelné balení a za tu cenu? :) Trošku mě mrzí, že nemají více odstínů, protože bych si klidně koupila další, líbí se mi ještě ten růžový a takový do zelena, tak uvidíme, kdy podlehnu a kupím si další kousek. :) A pokud máte nějaké tipy na dobré produkty od Gabrielly Salvete (kromě jejich pískových laků, o těch už vím :)), určitě mi napište, protože teď na ní mají v Rossmanovi minimálně 25% slevu. :) (Sice už asi tu slevu nestihnu, ale stejně mi napište, protože na GS bývají často slevy :))



A teď tu mám dvě věci na skladování kosmetiky. Začnu tou, kterou si můžete koupit také, protože jsem jí koupila v Bauhausu. Je to klasický ratanový košíček (normálně určený na klíče), kde si teď hoví moje oční stíny. :) Stál asi 35,- což není zas tak hrozné a je super, že není nějak vysoký, takže se mi krásně vejde do šuplíku. Rozhodně si tam půjdu ještě nějaký koupit, mají je ještě v černé barvě a ty vypadají také moc pěkně. :)


Ten druhý byl trochu "úlet", protože tady kousek v Minimarketu měly také takové podobné košíčky asi za 15,- tak jsem se rozhodla, že jeden zkusím, koupím a uvidím. :D No přítel ho musel trochu poupravit, aby se mi vlezl do šuplíky a má větší díry, takže mi občas propadne nějaká tužka na oči, ale za pár korun je to dobrý. :) Teď v něm mám řasenky a na ty je super. :) 


A poslední věc kterou tady mám je kousek oblečení. Jelikož jsem měla dárkovou poukázku do H&M, musela jsem si tam něco koupit. :) Nejdříve jsem myslela, že vyberu něco ve slevě, ale nakonec se mi nic nelíbilo a tak jsem si vybrala za hodně dobrou cenu takovou pěknou kytičkovanou mikču. :) Je trošku volnější a na takové to období, kdy je přes den teplo, ale na večer potřebujete něco trochu teplejšího bude přesně tohle super. :) Už aby bylo teplo. :D No a za cenu 250,- jsem jí tam nemohla nechat. :)



A to je všechno. :) Už teď musím říct, že se máte v příštím New in na co těšit, protože jsem nakupovala hodně oblečení, pár věcí Balea a jelikož mi dochází, nebo už spíš došly báze pod make-up a oční stíny,  a budu si muset nějaké koupit, určitě ještě pár kousků přibude. :) Užívejte alespoň trochu sluníčka a na zítřek pro vás budu mít jeden MEGA článek... NEJ za 2013. :) 

Pěkný den!
By zuzu

1 komentář:

Za každý komentář budu moc ráda :)