úterý, ledna 7

Moje nejoblíbenější balzámy na rty

Ahojky všichni!

Toho, čeho mám doma opravdu velké množství jsou balzámy na rty. Pomalu jich mám více než rtěnek. :D Když jsem dala všechny, které jsem zrovna různě po pokoji, šuplících, krabičkách a kabelkách dala na jedno místo, napočítala jsem jich více jak 20. Až mě zarazilo, jak velké číslo to je. :D No a když jich tolik mám, jaké jsou moje nejoblíbenější? :)

Když jsem přemýšlela, že napíšu tento článek, chtěla jsem nejdříve udělat TOP 5, ale když jsem je roztřídila na špatné, dobré a skvělé, těch skvělých mi vyšlo šest. :D A ani jednoho z těchto balzámů se nechci vzdát. Prostě a jednoduše nevím, jakého bych měla vyřadit, protože každý z těchto balzámů má nějaké to své plus a všechny jsou super. :)

Celá moje sbírka
Jako první začnu ne s tím nejlepším, ten si nechám nakonec, ale z druhým nejlepším. :) Je od Neutrogeny a je to klasický balzám na rty. Nevím proč, ale zdá se mi, že tato značka není moc oblíbená, nevím, jak jsou na tom ostatní výrobky, ale tento balzám je opravdu super. Líbí se mi jeho vůně, voní tak trochu po malinách, nebo tak nějak... Rty krásně hydratuje, vyživí a pokud mám opravdu hodně suché rty, tento mi je vždy zachrání. Je to můj nejpoužívanější balzám na rty a za mě snad nejlepší balzám, který lze sehnat v drogérii.


Další, který tu mám je snad od jedné z nejznámějších značek balzámů - Labello. Já jsem vyzkoušela již několik balzámů od Labella, ale nejvíce mi vyhovuje Pure&Natural - Milk&Honey. Voní opravdu jako med a má i takovou barvu. Tento balzám většinou používám pár minut před tím, než si nanesu rtěnku, protože se rychle vstřebává a rty krásně vyhladí a vyživí. Jeden z mála balzámů, který je levný, ale funguje skvěle. :)



A přesouváme se na mého dalšího miláčka. On to tak úplně není jen balzám na rty, ale všestranný balzám skoro na vše. Co jiného by to mohlo být než Zázračný kelímek od  Oriflame. :) Zrovna nedávno jsem vypotřebovala čokoládový, nově jsem načala kokosový a karamelový a v lednici se ještě chladí asi 2 kalíšky toho klasického a ještě třešňový. Do kompletní sbírky už mi chybí snad jen dva - černý rybíz a vanilka. Myslím, že to kolik jich mám vypovídá o tom, jak super věc to je. :) Ať už mám kdekoliv na těle suchou kůži, použiji Zázračný kelímek. :) A na rty je taky super. Dřív jsem hodně trpěla na koutky a toto byl jeden z mála balzámů, který mi je dokázal zahojit, nebo hodně zmírnit. :) A za to má u mě velké plus a díky! :)



Jelikož jsem nedávno měla pocit, že už jsem si dlouho nekoupila žádný pořádný balzám na rty, chtěla jsem nějaký, který všichni chválí. A tak jsem si koupila Blistex. Vůně sice není nějak extra, tedy ne že by to nějak smrdělo, ale ani nějak nevoní (u mě je hrozně důležité, jak balzám voní :D). No ale tento balzám mě přesvědčil natolik, že je mi jedno, že moje rty potom nebudou vonět malinami, čokoládou nebo medem. :D Stal se mým must have v kabelce, takže když jsem někde venku, je stále u mě. :) A teď na zimu ho vytahuji čím dál víc častěji, protože mi přijde, že rty krásně ochrání před zimou. :)



A máme tu předposledního miláčka. :) Oriflame Pure Nature - Aloe Vera & Arnica extract. Stál mě asi 30,- takže jsem od něj zas tak moc neočekávala, ale hned si mě získal svojí vůní. Moc přesně nevím, jak voní Aloe Vera nebo Arnica, ale já z toho balzámu cítím meloun. :D Ale nezískal si mě jen svojí vůní, ale i svojí funkčností. Tento balzám mi teď dělá společníka na nočním stolku a skoro vždy než jdu spát, přetřu si s ním  rty a ráno je mám jemné a hydratované. :)



A máme tu konečně toho NEJ z NEJ. :D Konopný balzám Lipsticann od firmy Annabis. Na tuto firmu jsem narazila na jedné beauty výstavě v Praze v Holešovicích a tak nějak mě zaujala svým menším stánkem a milou usměvavou slečnou. :) Po chvilce jsem odcházela s dvěma výrobky - krémem a právě tímto balzámem na rty. Musím přiznat, že ze začátku mi nevoněl, ale teď když si k němu čichnu mi naopak hrozně voní. :D Sice už si přesně nepamatuji, proč mi nevoněl, ale teď z něj cítím med. A proč je tento balzám ten NEJ z NEJ? Protože to je jediný balzám, který mi dokázal zhojit koutky a vyléčit moje naprosto zničené rty, na které jsem bohužel jedno období hrozně trpěla. Dokonce i mastičky předepsané doktorem mi nepomohly tak, jako toto. Já osobně myslím, že mi nejvíce z toho pomohlo to konopí. :D To už je taky skoro takový lék na vše. :D Kdyby se tento balzám dal normálně koupit v drogérii, měla bych doma velkou zásobu nejen balzámů ale i ostatních produktů této značky, protože i ten krém, který jsem si koupila byl naprosto super. :) Takhle si ho ale musím šetřit, protože se dá  koupit jedině na jejich stránkách a musela bych platit poštovné a to se mi moc nechce. :D Stejně až mi dojde, tak to udělám, ale chci ten moment oddálit jen nejvíc to půjde. :D



A to je vše. O tom konopném balzámu jsem se tedy nějak rozepsala, ale když on je tak skvělý. :D A jaký je ten váš NEJ NEJ balzám na rty? :) A určitě se můžete těšit i na článek o tom, jaké balzámy mi naprosto nesedly a jsou v hromádce špatné (a že jich není málo).

Pěkný den
By zuzu

8 komentářů:

  1. To je sbírka:) Neutrogena je super, tu mám jako nouzovku u přítele, ale momentálně mám nejraději balzámky Crazy Rumors, ty perfektně hydratují a nádherně voní:) Zázračné kelímky mi vždycky lezly na nervy, protože mě z nich škrábalo v krku:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty balzámy Crazy Rumors jsem koukala na e-shopu a už už jsem si je chtěla koupit, tak myslím, že příště neodolám. Zázračné kelímky mě neškrábou, ale přesně vím, o čem mluvíš. :D

      Vymazat
  2. Miluji kelímky od Oriflame :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky a myslím, že podle toho, kolik jich mám doma je to vidět. :D Máš nějakou oblíbenou příchuť? :)

      Vymazat
  3. Další blázen do balzámů :) Neutrogena je super, škoda vyšší ceny. Labelo milk a honey mám taky ráda a o kelímcích Oriflame jsem psala článek :)

    Short messages by Lucy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! :D Vyšší cena mě také mrzí, ale když mi funguje, klidně si připlatím. :) A určitě mrknu na tvůj článek. :)

      Vymazat

Za každý komentář budu moc ráda :)