úterý, ledna 21

Rimmel Stay Matte make-up + první dojmy Stay Matte primer

Ahojky všichni!

Dneska jsem tady po delší době s další recenzí, tentokrát make-up od Rimmelu Stay Matte. Když jsem tuto novinku viděla, říkala jsem si, že jí musím mít. S pudrem Stay Matte jsem hodně spokojená, tak jsem byla zvědavá, jaký bude tento make-up. Je to tedy matující make-up, po kterém by měla pleť zůstat jemná na dotek a vydržet matná po celý den. Díky lehké textuře by se měl krásně roztírat a vypadat velmi přirozeně. A já musím říct, že všechno splňuje. Rimmel prostě make-upy umí. :) Plus na konci si můžete přečíst mé první dojmy z testování báze pod make-up Stay Matte. :)


Nejdříve začnu balením, protože to je první věc, které si všimnete. :) Musím říct, že mě se líbí. Jednoduchý čistý design s velmi příjemným povrchem. Rozhodně to není takový ten obal jako u např. krémů, ale je pěkně takový matný a hrubší. :D Vůbec mi nevadí, že je make-up v tubě, spíš mi to naopak vyhovuje. Některé make-upy ve skleněné nádobě s pumpičkou mi nevyhovují, protože buď pumpička produktu "vystříkne" hodně, nebo málo. Tady si to můžu krásně určit přesné množství a je to super. :)


A přesouváme se k samotnému make-upu. Já mám odstít 100 Ivory, a řekněme, že je to skoro můj odstín. Je o trochu tmavší, než bych teď na zimu potřebovala, ale po nanesení se pěkně přizpůsobí a nejsou vidět žádné přechody. Pro úplné bledulky to nebude to pravé ořechové, ale myslím si, že jsem trochu bledší a každý make-up je na mě moc tmavý a oranžový, ale tohle je jeden z těch mála, který mi docela sedí. Takže pokud hledáte nějaký světlejší make-up, koukněte se na tento. A hlavně, není do oranžova, takže další plus. :)


Hrozně mě zaujala textura, není to žádný klasický tekutý make-up, je spíš pěnový. Ale ne zase pěnový jako pěnové make-upy. :D Já bych to nazvala našlehaný make-up. :) Krásně se roztírá, jak prsty tak klasickým štětcem na make-up - s ním to jde jedna báseň, nezanechává žádné mapy, fleky ani žádnou jinou neplechu a nezvýrazňuje suchá místa. Krytí je střední až vyšší, kruhy pod očima i nějakých pár pupínků zakryje slušně, ale nevytvoří dojem masky. Pleť je po něm krásně jemná a taková sametová a vypadá velmi pěkně zdravě a přirozeně. A jelikož je to matující make-up, krásně pleť zmatní, takže není potřeba ani dávat pudr. Pro někoho, kdo má mastnější pleť tohle bude opravdu super make-up, ale např. já mastnou pleť moc nemám, občas jí mám i sušší, ale make-up mi taky vyhovuje. Ulehčuje mi práci, že nemusím nanášet pudr a když už, tak jen opravdu trochu např. transparentního a pak se celý den nelesknu. :)





S výdrží je na tom také velmi dobře. Musím říct, že i po několika hodinách vypadá pleť pěkně, nikde se neslívá, neztrácí ani nic podobného. Já jsem ho na sobě asi zatím nikdy neměla více jak asi 10 hodin, ale i po 10 hodinách vypadal make-up dobře. Jediný problém je, že se dá lehce setřít, otřít... Takže pokud chcete, aby make-up vydržel, rozhodně žádné sahání si na obličej, smrkání a já nevím co ještě. :D A cena? Kdo čeká 250,- tak se plete a plete se i ten, kdo si myslí 200,- protože stojí neuvěřitelných 159,- a je ho tam 30ml, což za tak skvělý make-up je opravdu hodně málo. Já jsem ho dokonce kupovala v Tetě ve slevě a stál mě asi 100,-. No nekupte to. :D K dostání je celkem 5 odstínů a seženete ho snad v jakékoli drogérii.


A jelikož jsem byla tolik spokojená s make-upem, rozhodla jsem se, že si pořídím i bázi. Je v odstínu 003 a je to docela hutná bílá báze, která se překvapivě na to jak je hutná lehce roztírá a dobře zapracuje do pleti. Pleť opravdu zmatní a zjemní, přijde mi že i sjednotí a neměla by ucpávat póry. Na stránkách Rimmel píší, že se dá použít i na make-up, což jsem nevěděla a nezkoušela jsem to, ale někdy ze zvědavosti to budu muset zkusit. :D Zatím jsem s touto bází hodně spokojená, a líbí se mi víc než moje stará od Catrice Prime and Fine. A je dobré, že i když na ní nanesete jakýkoliv make-up, zmatní i ten. Já jsem použila docela mastnější BB, kdy pleť musím hodně pudrovat, ale teď to nebylo ani potřeba. :) Normální cena je 159,- ale v DMku jí mají dlouhodobě zlevněnou a stojí 129,-.




Takže já rozhodně tyto dva produkty můžu jen doporučit, mě opravdu odvádějí takovou práci, jakou mají. :) A co vy, už jste zkusily tyto dva produkty od Rimmel? Určitě mi napište do komentářů, odebírejte a budu se na vás těšit u dalšího článku. :)

Mějte se pěkně
By zuzu

2 komentáře:

  1. ja mám tiež makeup a som spokojná :)

    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu super. :) Četla jsem si o něm tvůj článek a musím se vším souhlasit. :)

      Vymazat

Za každý komentář budu moc ráda :)