středa, října 2

Žižkovská věž - nejkrásnější výhled na Prahu :)

Ahojky všichni!

Dneska bych se s Vámi chtěla podělit o svůj zážitek. Navštívila jsem nejvyšší stavbu v Praze -216 m a  druhou nejošklivější stavbu na světě - Žižkovskou věž. :D Byla jsem jak v restauraci, tak na vyhlídce. :) Ten výhled, no to je nádhera. Vyšlo nám i počasí, takže viditelnost byla super. :) Určitě se můžete těšit na spoustu fotek. :)

Jako první jsme zavítaly do restaurace, kam vás sveze rychlo-výtah, kde z každého místa máte takový výhled, o kterém se nikomu ani nesnilo. A ještě se při tom můžete najíst. No pro mě, jako pro velkého jedlíka :D něco naprosto dokonalého. Jídlo bylo vynikající, jak se dalo očekávat. :) Restaurace se nachází v 63 metrech a už z této výšky byl výhled úžasný. Už jsem se moc těšila, až se dostanu ještě o pár desítek metrů výš a užiji si naplno celou podívanou. :)

Jelikož do 4 patra - na vyhlídku, jezdí pouze jeden výtah, musely jsme zase dolů a pak zase nahoru. :D Ale cesta do 93 metrů vám zabere opravdu jen chvilku. Když vystoupíte, čekají vás tři místnosti. Jedna je speciální odpočinková, kde jsou zavešené takové ty koule, v kterých se dá sedět, prostě bublinky. :D V nich je umístěný reproduktor, který vydává zvuky Prahy. :) Jen tak si sedět, koukat se na celou Prahu... Největší relax. :D Výhled je opravdu něuvěřitelný...

Nedokážu ale ani slovama popsat, jak to tam bylo nádhérné, tak tady máte fotky. Ty řeknou mnohem víc, než moje slova. :)

Pokud si chcete udělat pěkný den, určitě stojí návštěva Žižkovské veže za to. Pro mě to byla neuvěřitelná podívaná a neuvěřitelný zážitek. :))

Mějte pěkný den!
By zuzu

Výhled z restaurace



Salátek :)

Hlavní jídlo

Schody na WC :)












Bublinky :D



Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu moc ráda :)