středa, října 9

Paletka očních stínu Xiso

Ahojky všichni!

Dnešní recenze bude tak trochu netypická, a to kvůli tomu, kde tento produkt můžete sehnat. Čekáte nějakou drogerii? Omyl. Parfumerii? Omyl. Na nějakém e-shopu? Také omyl. Tuto paletku jsem koupila u číňanů, když jsem byla o prázdninách na chatě. :D Ale dá se sehnat i v Praze u číňanů, jen musíte narazit na správný obchod.

Já bych si v Praze nikdy takovou paletku nekoupila, ale když jsem byla na chatě s přítelem, nějak mi asi přeskočila a koupila jsem si jí. A aby taky ne, když stála jen 59,- :D Řekla jsem si, že jí zkusím a uvidím, jak bych to řešila, kdybych bydlela v malinkatém městě - vesnici, kde není žádné DMko, žádný Rossmann, ani Sephora, Douglas ani nic jiného. :)

Jako první se vrhneme na balení. Rozhodně neočekávejte nic luxusního, bytelného... Je to klasický plast, který ale vypadá, že by i nějaký ten pád mohl vydržet. Není to úplně precizní práce, ale zatím paletka drží, nikde se nic neurvalo a hlavně se mi líbí, že paletka je průhledná, takže vidíte na všechny stíny.




Rozhodně uvnitř zapomeňte na nějaké obří zrcátko, jediné, které vás čeká je malinkaté zrcátko, kde byl aplikátor na oční stíny. Sice tam nevidíte celý obličej, ale kdyby bylo nejhůře, dokázala bych se s tím nalíčit. Aplikátor ani nekomentuji, protože tyto aplikátory nepoužívám a už ho ani nemám. :D

A konečně se vrhneme na oční stíny, které vás asi zajímají nejvíce. Celkem jich je tam 24. Což při ceně 59,- dělá za každý stín 2,50,- :D A to do toho nepočítám obal. Pak si říkám, co si to na ty oči dávám, ale nebojte, žádnou vyrážku, začervenání nebo pálení jsem nepociťovala. Jako první vás šlehne vůně. Mě osobně to smrdí. Voní to jako kosmetika, kterou používala moje babička. Taková ta vůně dřívější kosmetiky. Bohužel já jsem toho už přečuchaná, takže z toho nejsem zrovna moc nadšená, ale není to nic hrozného, co by se nedalo vydržet.

Jak můžete vidět i z obrázků, stíny jsou po řadách laděny do podobných barev, v první řadě je klasická bílá a různé odstíny růžové, druhá řada se může chlubit modrými odstíny, třetí řada je zeleno - modrá a poslední řada je plná zlatých odstínů, ale nechybí ani hnědý a černý. Všechny stíny jsou třpytivé, některé víc, některé míň. Pigmentace je u každého stínu také odlišná, ale jdu popořadě.





Bílá je spíše něco jako rozjasňovač, obsahuje hodně třpytky. Dostanete z toho trošku bílý, ale hlavně hodně třpytek. Přesouváme se na pětici růžových odstínů. Růžové odstíny jsou pěkně pigmentované, světlejší se třpytí více než ty tmavší. Druhá řada je také dobře pigmentovaná, opět platí, že světlejší odstíny mají více třpytky. Třetí řada se mi líbí nejméně, a to také kvůli tomu, že první dva stíny vypadají stejně. Je trošku poznat, že jeden je více do zelena a druhý do modra, ale na oku není vidět rozdíl. Jinak zbylé barvy jsou opět dobře pigmentované. No a poslední řada je naprosto úžasná. Takové ty zlaté odstíny jsou nádherné a překvapila mě i dobrá pigmentace černé. U této paletky platí, čím více vrstev, tím je barva sytější. :)



Stíny moc nepráší, jen jsem si všimla, že pár se jakoby více drolí, nebo jak to říct, že se více "ošoupou". :D Výdrž je podle mě sice trochu horší, ale není to úplný propadák. Já pod každé stíny používám bázi a s bází mi tyto stíny vydrželi tak jak mají asi 5 až 6 hodin. Poté se začínají vytrácet, ale vytrácí se spíše barva a zůstanou více třpytky. Ale kupodivu to vypadá dobře. Nevydrží mi tolik, jako ostatní stíny, ale musím brát v úvahu, že tato celá paletka stála 59,- za což v normální drogerii seženu jeden stín.

A když bych to měla celé shrnout? Tato paletka mě překvapila, za tak malou cenu jsem čekala otřesný stíny, který buď budou mít nulovou pigmentaci, nebo vydrží na oku max. 2 hodiny. Není to sice úplně ta nejlepší paletka na světě, ale ani rozhodně ta nejhorší. Znám stíny, který neskutečně práší, nebo stíny které nejsou tak dobře pigmentované. Jediné co mi vadí, je absence zrcátka.

Pokud žijete v malém městě - vesnici a máte to do drogerie daleko, nebo chcete experimentovat v líčení, ale nechcete za to moc utratit, já bych jí brala. Občas se sní namaluji, občas s ní experimentuji a myslím si, že mít nějakou paletku, která nebyla drahá a může se vyplácat na různé věci není na škodu. :D Ale je pravda, že jedna taková paletka mi stačí a nemám potřebu si kupovat nějaké další stíny od této značky. :D Možná, až příště pojedu na chatu, vyzkouším nějakou tvářenku nebo rtěnku. :D

Určitě se můžete těšit na nějaké líčení s touto paletkou. :)

PS: Na paletce není kromě výrobce Xiso napsáno nic, takže vůbec nevím gramáž, složení, původ...nic. :D

Hezký den
By zuzu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu moc ráda :)