neděle, října 27

Foto nákupy - září a říjen :)

Ahojky!

Dneska to bude takový foto speciál - nákupy za září a říjen. Jelikož je výrobků poměrně dost, rozhodla jsem se je jen nafotit. Kdybych totiž měla popisovat podrobnějí každý z nich, trvalo by to asi tak rok a článek by byl táááák dlouhý, že by vás to snad ani nebavilo. :) Takhle varianta mi přišla mnohem zajímavější. Ale nemusíte se bát, o spoustě produktů uslyšíte v jiných článcích. :) Už teď připravuji srovnání micelárních vod a krémových očních stínů, nějaký pěkný tutoriálek, takže se máte na co těšit. :)


Jako první tu máme rtěnky. Půjdu zleva a zde je rtěnka od Catrice - Ultimate Shine v odstínu
030 - Rose "N" Gun. Více o ní píšu také v tomto článku: http://byzuzu1228.blogspot.cz/2013/10/vyprodej-essence.html. Jako druhá je naprostá neonka od Oriflame - Very me Neon lipstick v ostínu Screaming Pink. Tato rtěnka by měla pod neonovým světlem udělat nějaký super efekt. Bohužel jsem to nemohla vyzkoušet, ale i samostatně bez světla vypadá dobře, rozhodně ne tak křiklavě a je to spíše taková balzámo-rtěnka. :)


Dále tu máme jednu z mých oblíbených rtěnek, kterou jsem furt kradla mamce, a když na ní byla neuvěřitelná sleva, neodolala jsem a musela si jí koupit. Je to rtěnka 3v1, jelikož obsahuje jak samotnou rtěnku, tak ještě třpytivou část a balzám. Je od Oriflame a mám jí v odstínu Fashion Mauve. Naprosto nádherná fialková barvička. :) A jako poslední je už velmi známá rtěnka od Essence. Je to ta novější, mám jí v odstínu 05 - Dare to be nude a jedná se o krásnou nude barvičku, která na rtech vypadá nádherně a velmi přirozeně.


Vzorečky rtěnek od Oriflame

Micelární vody - Loreal, Mixa
A dále mu táme laky na nehty. Jeden je opět z výprodeje Essence. Více zde: http://byzuzu1228.blogspot.cz/2013/10/vyprodej-essence.html. Druhý je od Rimmel London 60 seconds, který je úžasný, protože se krásně nanáší pomocí Xpress brush štětečku, nádherně kryje, rychle zasychá a i poměrně dlouho vydrží na nehtech. A jako poslední je naprosto dokonalá věc, která už je v obchodech nějakou chvíli, ale já čekala, až bude ve slevě, protože 99,- mi za lak na nehty přijde hodně. A když jsem jen tak náhodou navštívila Rossmann, měly tam tyto laky za pouhých 63,-. No tak to jsem neváhala a koupila si hned jeden na vyzkoušení. A jelikož se mi hrozně líbí, už si brousím drápky na ten lososový. Akorát ho tam bohužel včera neměly, ale ten ještě musí být můj. :D

Catrice - 33 - In The Armee Glow, Rimmel - 430 - Coralious, Gabriella Salvete - 01 - Lila
A vrháme se na tvářenky. O jedné už jsem psala velmi podrobný článek, který naleznete zde: http://byzuzu1228.blogspot.cz/2013/10/tvarenka-essence-z-limitky-beauty-beats.html, takže o ní se dále nebudu rozepisovat a vrhnu se hned na další. :)


Další tvářenka je od značky Flormar. Já jsem tuto značku vůbec neznala, dokud jsem neviděla video od Petry Lovely Hair, která si tuto značku vychvalovala. A když jsem jednou po škole byla v Tetě a toto duo tam měly zlevněné, neodolala jsem. Jedna část je tvářenka, která má nádhernou oranžovou barvičku a druhá část je... no takové multifunkční líčidlo. Pro bledulky to může sloužit jako tvářenka, já když jsem byla opálená jsem to používala jako rozjasňovač. Má lehký zlatavý nádech a na tváři vypadá úžasně.


A jako poslední je můj miláček, tvářenka od Oriflame - Giordani Gold Incontro v odstínu Rose Silk. No já nevim, jak začít. Já jsem se do ní zamilovala jen tím, jak vypadá. Mě se hrozně takovýto styl tvářenek líbí, ať už je to od Milany s těmi růžičkami, nebo jakákoliv zapečená tvářenka, která má v sobě více barev. Tuto tvářenku si můžete namixovat buď do více oranžové, nebo více růžové a nebo jen lehce růžové, tmavě růžové. Přesně tohle se mi líbí, jedna tvářenka - mnoho kombinací. :)


Dále tu máme dvě tvářenky, které jsem si opět koupila na Essence výprodeji:  http://byzuzu1228.blogspot.cz/2013/10/vyprodej-essence.html. Poslední tvářenka je od Gabrielly Salvete v odstínu 03. Bohužel tato tvářenka hrozně práší ale jinak je to pěkná hnědo-oranžová tvářenka, která stojí jen pár korun. Ale do další bych už nešla. :(



Konečně!!! Našla jsem make-up, který má naprosto stejný odstín jako moje pleť a vyhovuje mi. Jedná se o make-up od Oriflamu - Ever Lasting foundation v odstínu Fair Nude. Tento make-up je pro mě vynikající. Pěkně kryje, dlouho vydrží, nevysušuje, nedělá fleky ani žádné jiné neplechy... Já si ho nemůžu vynachválit. :)


Jako další tu máme hydratační sérum, které mě nadchlo. Líbí se mi jeho lehké složení, rychle se vstřebává a zanechává mojí pleť nádherně jemnou, vyživenou a hydratovanou. Jedná se opět o výrobek od Oriflame, který se jmenuje Aqua-Rhytm - Intenzivě hydratační sérum. Za mě tento výrobek můžu doporučit. :)


A copak tu máme dále? Husťoučkou, chlupatou věcičku, se kterou jsem se jen dvě hodiny mazlila. Neuvěřitelně hebký, jemný a hustý štětec, který zakoupíte v drogérii DM za nějakých 160,-. Tento je na pudr a už se mooooc těším, až si koupím ten na tvářenku, protože... To je tak heboučký. :)


Oooční stíny. :) Trochu jen popíši ty od Oriflamu. Jedná se opět o jejich kolekci Giordani Gold, kterou mám opravdu hodně ráda. Tyto jsou v odstínu Chiffon Rose. Jedná se o nádherné fialkové oční stíny. Jedna barva je tmavši, jedna světlejší. Jsou krásně pigmentované, nepřáší a balení ještě k tomu obsahuje zrcátko. :)

Modré oční stíny - Essence - 69 - Here I am!
O žlutých a krémových očních stínech si opět můžete přečíst zde:  http://byzuzu1228.blogspot.cz/2013/10/vyprodej-essence.html


Jak jsem zjistila, o primeru od Catrice už jsem psala v tomto článku:  http://byzuzu1228.blogspot.cz/2013/10/nakupy-objevy-za-cervenec-srpen-zari.html a omylem jsem tento produkt zařadila i sem, ale tak to nevadí.


A do mé sbírky mi přibyla další řasenka. Už asi 7. :D Toto je jedna z těch novějších od Essence, Get BIG! Lashes triple black. Mě tato řasenka přijde za 70,- úžasná a pokud nechcete utrácet moc, ale přesto chcete mít nádherné řasy, rozhodně tuto řasenku doporučuji. :)

Vpravo - gelová řasenka na úpravu řas a obočí

Tak, a to je všechno. :) Doufám, že se vám tento speciál líbil a že vás něco zaujalo. :) Pokud máte nějaké dotazy k těmto produktům, určitě se zeptejte v komentářích. 

Mějte pěkný den
By zuzu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu moc ráda :)