pondělí, října 21

Výprodej Essence

Ahojky!

Jak určitě většina z vás ví, v pátek byl Essence výprodej kosmetiky a jak jinak jsem tam nemohla chybět. Sice mě hrozně bolela hlava a bylo mi špatně, ale co bych pro slevy neudělala. Jelikož jsem si asi před měsícem řekla, že nebudu tolik utrácet za kosmetiku, nákup nebyl moc velký, ale přeci jen, 6 věcí jsem si koupila. :)

Začneme nejdříve značkou Catrice, protože od nich jsem koupila celkem tři věci. :)

Jako první uvedu lak na nehty v odstínu 33 - In The Armee Glow. Tenhle lak jsem myslím viděla u Hanny Brokolice a rozhodla jsem se, že si ho také koupím, protože mi přišel zajímavý a líbil se mi. Barva je taková zeleno - těžko popsatelná se zlatými odlesky. :D No to se prostě nedá popsat, takže pokud se vám líbí, nebo vás zaujala barva, určitě se na tento lak zajděte mrknout do drogerie, protože to musíte vidět naživo. :D Stál mě myslím 20,-.





Dále jsem si koupila od Catrice rtěnku Ultimate Shine v odstínu 030 - Rose "N" Gun. Byl to totiž asi jediný odstín, který mě tam zaujal a jelikož se mi hrozně líbilo balení, řekla jsem si, že si nějakou musím koupit. Barva je fialová se stříbrnými třpytkami, ale nemusíte se bát, že třpytky budou vypadat nějak divně. Ba naopak, vypadá to velmi pěkně. Líbí se mi i vůně této rtěnky, voní hrozně sladce jako nějaký obchod s cukrovinkami. Tato rtěnka mě také myslím stála 20,-.





A jako poslední tady máme tvářenku. Je to jakoby tester, ale jelikož mám normální balení doma, hned jsem zkoumala, kolik váží gramů. A co jsem zjistila? Váží stejně, obě dvě 5 gramů. Takže to akorát není v tom pěkném obalu, ale zase stála jen 5,-. Mám jí v odsínu 010 - Tofee Fairy, což je světle hnědá barva s troškou růžové a s trochou stříbrného shimmeru. Já mám tyto tvářenky od Catrice ráda, takže jsem o koupi neváhala ani minutu. :D Jsou pěkně pigmentované, dlouho vydrží, škoda jen, že tam neměli více odstínů.





A přesouváme se na značku Essence, od které tady mám 2 kousky. Oba dva jsou oční stíny, jedny pudrové, druhé krémové. Pudrové jsou v odstíny 62 - John Lemon. Nevím, zda jsou víc zlaté nebo žluté, tak řekněme že jsou spíše zlaté. Sice jsem chtěla žluté, ale takhle barva vypadá také moc pěkně. Krémové oční stíny jsou v odstínu 01 - Coppy Right, což je nádherná hnědá barva s hodně silným stříbrným odleskem. Zatím jsem nezkoušela výdrž, ale zkoušela jsem si odstín na ruku a vydržel i umytí rukou, tak to zatím vypadá slibně. :) Cena opět u obou 20,-.












A přesouváme se k poslednímu výrobku, od značky Manhattan. Koupila jsem si tvářenku v odstínu 02, což je velmi zajímavá bronzová barvička, která si myslím bude pěkná na podzim, akorát vypadá, že bude hodně prášit. Sice jsem si to koupila jako stín, ale pak jsem zjistila, že je to tvářenka, ale to nevadí.  :D Také mi trochu nevyhovuje to jejich Manhattonské balení, ale řekněme že za 5,- to přehlídnu.





Tááák, a to je celý nákup. Určitě produkty pořádně otestuji a o některých dám vědět jak dopadly.

Mějte se krásně

By zuzu

4 komentáře:

  1. Ta tvářenka od Manhattanu je nádherná :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za komentáře, jsi první, kdo mi tady něco okomentoval, tak fakt moc děkuji :)
    Jinak tvářenka je fakt krásná, akorát se bohužel potvrdilo co jsem psala - hrozně práší... Ale kvůli té barvičce to přežiji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se sice na výprodej nedostala, každopádně "Johna Lemona" mám doma ještě v původní, sytě žluté verzi. Oni ho totiž potom změnili právě na tu tvojí zlatou, ten původní byl kanárkově žlutý. Asi se málo prodával, nebo co :(

    A strašně se mi líbí tvůj dess :DDD Takový veselý, to v zimě potěší :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výprodej bude zase v prosinci, tak třeba budeš mít čas. :) To jsem ani nevěděla, že to byl dříve jiný odstín. Ten by se mi asi líbil víc. :) No nevadí. :D

      Hrozně moc děkuji, snažila jsem se, aby to bylo takové veselé. :)

      Vymazat

Za každý komentář budu moc ráda :)