čtvrtek, října 3

Jak si vybírám nový mobil :)

Ahojky všichni!

Ráda bych začala poněkud smutným příběhem s mým "starým" mobilem. Měla jsem iPhone 4S, který jsem si kupovala ani ne před rokem. Všechno bylo v pořádku dokud... nepřestal fungovat mikrofon. Ne že by úplně nefungoval, ale nefungoval tak jak by měl. :D Druhá strana mě špatně slyšela, máma mi řekla, že to zní, jak kdybych jela ve vlaku. :D  Tak šel na reklamaci. :( T-mobile ho poslal do Britexu. Zpátky se mi vrátil nějakej posranej repasovanej iPhone, kterej byl celej divnej. Od vibrací po kovový rám. Tak šel na reklamaci znovu. Teď požaduju vrácení peněz, takže...  čekám jak to dopadne a rozhlížím se, co bych si koupila. :)


Jistě, mohla bych jít znovu do 4S, ale to bych nebyla já, abych nechtěla něco lepšího, novějšího. :D Nejraději bych si počkala na iPhone 5S - na zlatej jak jinak, ale jelikož teď používám naprosto hroznej mobil, kterej vlastně vůbec nepoužívám, protože je hroznej, nemůžu čekat, až se sem něco dostane. :D takže v úvahu připadá iPhone 5. Jenže... :D iPhone 5 se mi moc nelíbí. Ne, že by byl nějak výrazně odlišný od iPhonu 4S, ale přeci jen, nějaké ty rozdíly tam jsou. Třeba v tom, z čeho jsou vyrobené. Mě se to sklo na iPhonu líbí mnohem víc, působí více elegantněji a hlavně se mi líbí, že je iPhone 4S těžší. Sice to může znít divně, ale chci, abych věcičku za 16 000 cítila v ruce. I když je iPhone 5 lehčí jen o nějakých 30 gramů, když ho vezmu do ruky , je to lehký jak nějakej plasťáček za 3 000. :D Ale jinak se mi iPhone 5 líbí. Jeho větší displej, poměr stran 16:9, líbí se mi kvalitnější fotoaparát u FaceTime, Lightning korektor, který je menší a je jedno jak ho tam strkáte, a hlavně nová sluchátka. :) Takže řekněme, že je mnohem více plusů, než mínusů. :)

A co nějaký Andoid, řekne si spoustu lidí. :D Já jsem androidí mobil měla před iPhonem, a už ho nechci. High-endové mobily s Androidem jsou sice hrozně namakaný, ale když je pak někde naživo zkouším, sekají se. A dříve nebo později vývojaři přestanou vydávat aktualizace na starší modely, tak, jako se mi to stalo u HTC Desire. Což nepotěší. A přijde mi, že nikdy to zařízení nebude tak vyladěné, jako iPhone.

Ano, koukala jsem se na nějaké mobily, pár zařízení mě zaujalo, jako např. Sony Xperia Z a Z1, Samsung Galaxy S4, ale zase je tu jiný problém. Ty displeje jsou hrozně velký :D Přijde mi, že dnes se jede trend, větší displej = lepší... ale já ten mobil taky potřebuju přenášet a ovládat jednou rukou. :D Do  mé malinkaté kabelky by se snad ani některý z těch obrů nevešel, a když jsem zkoušela psát na Xperii Z, jedním prstem mi to nešlo. Sice by to bylo krásné na prohlížení fotek a sledování filmů, ale na to mám notebook, nebo si rovnou můžu pořídit nějaký tablet, kde ten displej bude ještě větší a bude to vypadat ještě líp. :D

Ale abych jen nehanila androidí mobily, pár věcí je na nich dobrých. Například je jich spousta. Můžete si vybrat z různých značek - Samsung, LG, Sony, HTC, Asus, Prestigio, Motorola, Alcatel... Každý z těchto výrobců vyrábí několik mobilů, takže si vybere opravdu každý, když to u Applu máte jen omezený výběr, a je to skoro pořád to samé. Dále si  u většiny androidích mobilů můžete pořídit paměťovou kartu a vyndat baterku. Mě osobně nevadí, že to u iPhonu nejde, ale chápu lidi, kterým to vadí. :) Android si také můžete víc poupravit podle sebe různýma ROMkama. Pro někoho skvělé, pro mě bohužel nepodstatná věc. :D Kdybych si měla vybrat nějaký androidí mobil, byla by to Xperia Z. Z1 mi příjde až moc namakaná. :D :D

Další mobilní operační systémy jsou u mě tabu. Windows Phone mě vůbec, ale vůbec neláká svým vzhledem, ani ničím jiným a BlackBerry mě také ničím neoslovil...

Když jsem si kupovala iPhone, říkala jsem si, jestli bych si neměla počkat buď na iPhone 5 a nebo na Sony Xperii Z. No, tak asi měla. Třeba bych teď nemusela řešit, jaký mobil si koupit. Upřímně myslím, že si koupím iPhone 5, už jenom kvůli tomu, že svůji 4S mám zazálohovanou. Stačí kliknout a budu mít duši svého starého iPhonu v novém. :)  Také kvůli iTunes, iOS, softwarové podpoře... Sice už nebudu mít iPhone "for Steve", ale posunu se dál, jak ve výkonu, tak ve velikosti displeje. Snad toho nebudu litovat. :)

Pokud se i vy neumíte vůbec rozhodovat, dejte rozhodně vědět, ať v tom nejsem sama. A napiště, jaký mobil vlastníte. :)

Pěkný den a určitě dám vědět, co jsem si koupila :)
By zuzu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu moc ráda :)