pondělí, října 7

Poslední výlet na chatu před zimou :)

Ahojky!

Dnes vás nechám nakouknout do jednoho mého dne, je to psané "v chodu" a večer potom jen trochu doupravené, tak snad se vám to bude líbit. :)

Je přibližně půl deváté (ráno) :D a zrovna jedeme s mamkou vyzvednout babičku. Proč? Protože se jede zazimovat chata. :D U nás je zazimováni chaty považováno za velice důležitou věc, takže musí být přítomna celá rodina, aby se to všechno zvládlo. :D Musí se vypustit voda, převést všechny krámy, který by mohl někdo ukrást - jako ocet, utěrky, holinky, sprej na vosy a podobné věci, po kterých každý lupič určitě touží... Ale to moc předbíhám. :D



Tak jsme konečně na cestě. Máme před sebou přibližně hodinu a půl dlouhou cestu. Jedeme směr Jižní Čechy. :) Babička už sedí v autě ve svých snad nejhorších teplákách, co má. Takhle chce jít na oběd někam do restaurace? Na otázku, jestli si nemůže vzít něco trochu jinýho odpovídá, že tohle se dneska nosí. :D Asi se snaží napodobit trend legín... :D ale nakonec to s kabátem nevypadalo tak hrozně :D


Je deset hodin a jsme na cestě... Stále. :D Ale už se blížíme k cíli. Konečně! A jak jsem si krátila cestu? Poslouchala jsem písničky - hlavně největší pecku od Mike Will Made-It - 23 (feat. Miley Cyrus, Wiz Khalifa & Juicy J), namalovala jsem se, několikrát jsem si změnila účes a nakonec si stejně nechala rozpuštěný vlasy, fotila okolí, fotila sebe...




Jsme na chatě, je tu pěkná kosa, během asi pěti minut jsem našla 10 hub, začíná se všechno balit, raději odcházím a jdu fotit. :D Zase máme na zahradě krtka. :D Udělal asi deset krtinců, jak skvělé. :D 


Během chvilky se rozhodlo, že se pojede na houby. Jelikož jsem vášnivá houbařka, během chvilky stojím u dveří s tím největším košíkem. :D 

Ještě před návštěvou lesa jsme se stavily na hřbitově, kde je neuvěřitelný výhled na okolí. :)



Houba, houba, houba, houba, houba, houba. V lese jsme byly přes dvě hodiny. Úlovek ne tak velký jak jsem čekala, ale jsem spokojená, něco v tom košíku máme :) Jede se rychle na oběd. Mám fakt děsnej hlad, jsou už asi dvě a já jenom snídala. :D
























Jsme v restauraci. Přemýšlím, co si dám. Láká mě pálivá směs na bramboráku a nakonec jsem si ji i objednala. Máma si dává nějaké těstoviny, babička řízek s bramborami. Nemají těstoviny. :D Mamka si znovu objednává, tentokrát smažený sýr. Přinášejí jídlo, konečně!! Babičce dali špatné jídlo, na podruhé se jim to povedlo přinést správně. Hurááá! :D




Jsme zpět na chatě. Vše zabalené se musí dát do auta. Auto je totálně narvaný. :D A teď přichází velké finále, vypouštění vody. Správný postup je napsaný na třech papírech... Skoro něco jako oběhni barák a vrať se do koupelny, udělej 10 dřepů, pootoč kohoutkem na teplou vodu doprava a poteče studená. :D No prostě musí se přehodit asi milion páček, a pak ze dvou trubek začne stříkat voda, kterou musíte chytat do kýble. Suchý nezůstanete. :D Pak vše vysypat solí, zamknout, 100x vše zkontrolovat a může se jet zpět k babičce. 

Večer ulehám s dobrým pocitem, že je jeden úkol za mnou, že jsem si pěkně zahoubařila a těším se, až se chata pojede odzimovat. :D

Tak takto vypadal můj sobotní den. :) Naštěstí nám přálo počasí a bylo nakonec pěkně, slunečno. Doufám, že chata přes zimu vydrží, nikde nepraskne žádná trubka, nevloupá se nám tam žádný zloděj a že na chatu nespadne nějaký strom při silných větrech.

Nakonec přidávám ještě pár fotek :)










Pěkný den
By zuzu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu moc ráda :)