úterý, října 1

Nákupy a objevy za červenec, srpen a září

Ahojky všichni!

V dnešním článku bych se s vámi chtěla podělit o "pár" produktů, které jsem nastřádala za poslední tři měsíce. Mají něco společného, mám z nich radost, doporučuji je a používám je skoro každý den. A jelikož jich pár nebude, jdeme rovnou na to. :D



Jako první uvedu projasňující perly od Oriflame Giordani Gold, o kterých jsem se zmiňovala již v tomto článku: http://byzuzu1228.blogspot.cz/2013/09/ahojky-dnes-se-muzete-tesit-na-jednu.html#more
Nebudu se tedy více rozepisovat a jdeme na další věc. :)

Jako další zde mám, opět od Oriflame, regenerační sérum na vlasy HairX Repair Therapy. Tohle sérum je naprosto skvělý. Opravdu pomáhá a na svých vlasech vidím, jak jsou pevnější, silnější, zdravější... prostě krásnější. :D Na tomto výrobku se mi líbí, že nezanechává mastné vlasy. Když ho nanesu na vlasy, jsou chvilku mastnější, ale během hodiny - dvou se vše vstřebá a vlasy vypadají skvěle. Je jasné, že pokud si dáte na hlavu celou lahvičku, vlasy budou mastné. :D Mě stačí pár kapek na dlouhé vlasy. Dá se použít jak na mokré, tak na suché vlasy. Cena? Koupila jsem ve slevě za 100,- a bez slevy se prodává za 199,-. :)




Teď se vrhneme na něco, co se dá normálně sehnat v drogerii. Je to úžasná tvářenka od Catrice - Defining Blush, v mém případě odstín 020 - Rose Royce. Tuto tvářenku jsem si koupila především proto, že byla ve slevě. Jak jinak. :D Stála neuvěřitelných 50,- (normální cena asi 90,-). Je to klasická růžová pudrová tvářenka, s velmi dobrou pigmentací i výdrží. Další plus - moc nepřáší. :) Dá se nanést jak velmi přirozeně, tak i výrazně, no a za tu cenu? Už si brousím drápky na další... :D




A co tu máme dále? Laky na nehty od značky Dermacol. Na obalu mají napsáno, že stačí jedna vrstva. Jojo, říkala jsem si, ale jelikož zrovna běžela akce 1+1 zdarma, vybrala jsem si pěkné barvičky - levandulovou a červenou a mířila k pokladně s 50,- v ruce. Když jsem dorazila domů, byla jsem hrozně zvědavá, jestli bude stačit jedna vrstva. Když jsem jí nanesla, stačila!! :D Překvapila mě i výdrž, která nebyla špatná, když si vezmu, že mi lak vydrží pěknej max. 2-3 dny. Určitě je běžte omrknout, třeba vás zaujme nějaká pěkná barvička. :)


A dáme si ještě jednu tvářenku, tentokrát od značky NYX. Výběr odstínu byl velmi těžký, tolik krásných barev, ale nakonec jsem zvolila klasiku, růžovou tvářenku se zlatými třpytkami v odstínu Pinched. Má to být stejný odstín jako Orgasm od Nars. Tuto tvářenku nemám, takže nemůžu soudit, ale zato můžu soudit tu od NYX. :) Pigmentace - jedním slovem úžasná. Stačí jen přiložit štětec a už tam máte barvu. Výdrž je velice slušná a musím uznat, že toto je jedna z mých nejlepších a nejoblíbenějších tvářenek. :) Cena o trochu vyšší, já jsem jí sehnala za 189,-




A ještě jednu věc od Catrice vám chci ukázat. Je to báze pod make up - Prime and Fine. Pleť je po ní hladší, jemnější, sametovější, zakrývá póry a jemné vrásky. Konzistence je taková krémovo-gelová. :D Má bílo-růžovou barvu, ale po nanesení není vidět. Make up po ní vydrží o pár hodin víc. Dá se použít i samostatně, jen abyste měly hedvábnější pleť. :) Dobré je, že tolik neubývá. Měla jsem v podobném balení bázi od Lorealu, ale hrozně rychle ubývala. Během měsíce byla pryč. Tuhle mám už přes měsíc a je jí tam ještě hodně. :) A rozhodně má i přijatelnější cenu než ta od Lorealu, jen 109,- :))



A vše zakončíme něčím nedekorativním :) a to šampónem na vlasy od značky Loreal Elseve - Full Repair 5. Jelikož jsem prošla odbarvováním vlasům a nedopadlo to vůbec dobře, nahazovala jsem zase svojí původní barvu, a jelikož se mi barva hrozně vymývala, barvila jsem se potom ještě asi 2x. A vlasy? Trpěly. Takže jsem hledala něco, co mi pomůže. A tak, když jsem byla v DMku jsem popadla sadu šampónu a ještě balzámu jen za 124,-. Tento šampón obnovuje vlasové vlákno, vyhlazuje povrch vlasu a tisíce dalších věcí. :D Vlasy mají být silné, odolné, vitální, hebké na dotek a lesklé. A co je na tom pravdy? Vlasům rozhodně tyto dva produkty pomohly. Rozhodně se moje vlasy zacelily, jsou takové silnější, možná i odolnější. Hebké na dotek jsou také, ale to po skoro každém šampónu a nějakého oslnivého lesku jsem si nevšimla. Vlasy po něm zůstanou dlouho pěkné, mastit se mi začaly až 3 den. :) Tento šampón umí to co jsem od něj očekávala, patří u mě mezi ty lepší šampóny a rozhodně si ho za nějakou dobu pořídím znovu. :)


Tak a jsme u konce. :)


Tak zas příště

By zuzu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu moc ráda :)