čtvrtek, října 17

Kdyby bylo kdyby TAG

Ahojky všichni!

V dnešním článku budu dělat TAG od MsBajuskyyyyy - Kdyby bylo kdyby, který mě zaujal, protože slovo kdyby používám fakt hoooodně často :D

A vrhneme se hned na první otázku. Kdybych mohla žít život někoho jiného, kdo by to byl?

O tomhle jsem dlouho přemýšlela, když jsem včera usínala a řekla si, že tenhle TAG když nemůžu natočit, alespoň napíšu. Napadly mě hned dvě osoby. První  je spojená s kosmetikou, oblečením a YouTube - MacBarbie07 neboli Bethany. Líbí se mi jak žije, kde žije a je to hrozně milá, sympatická slečna. :) Další je Lady Gaga. Nevím, proč zrovna Gaga, ale líbí se mi, jak dokáže šokovat, je svá a její písničky jsou úžasný... :)

Bethany Mota



A pokračujeme další otázkou, kdybych měla být květinou, tak jakou?

Tak tohle je u mě jasný. Nějaká malinká, roztomilá květinka. Přemýšlela jsem o Sněžence, ale ta roste v zimě, a já na tu zimu moc nejsem, tak mě napadl Zvonek. Nejlépe fialový. :)


Kdyby existoval ideální muž, jaký by byl?

No, tak to je hodně těžká otázka, protože podle mě ideální muž nemůže existovat, už jen z toho důvodu, že samy ženy někdy pořádně nevědí co chtějí. Znám to u sebe. Dáváme si "páku" s přítelem, a on mě rozdrtí a já jsem naštvaná, že mě nenechal vyhrát. Když hrajeme později, nechá mě vyhrát, ale já jsem naštvaná - opět, protože mě nechal vyhrát, i když je jasné, že je silnější :D :D Já fakt nevím, ideální muž... Ten, který teď leží vedle mě :)

Tralala, další otázka. Kdybych ulovila zlatou rybku, co bych si přála?

No, tak první přání by bylo, abych se měla vždy dobře - po finanční stránce, nejlépe mít nějaký měšec, ze kterého bych si vzala peníze a hned by se objevily nové. :D Dále, aby moje rodina byla zdravá a poslední přání je, aby moje rodina byla šťastná. :) Vím, že to nejsou nějaká super promyšlená přání, ale mít zdravou a šťastnou rodinu... To je k nezaplacení. :)

Pátá právě teď odbila. Kdybych byla princezna, tak jaká?

Já jsem jako malá měla hrozně ráda pohádku Princezna ze Mlejna, takže bych si vybrala Elišku. A kdybych si měla vybrat nějakou od Disney, byla by to princezna Merida - snad jsem to našla na internetu správně, z filmu Rebelka, v originálu Brave. Líbí se mi, že se nechová jako každá správná princezna a myslím, že kdybych byla princezna, chovala bych se podobně. :D



Další otázka je velmi těžká. Kdybych se měla vzdát své jedné špatné vlastnosti, jaké?

Proč jenom jedné?? :D Když už, tak už. Ale dobře nó, kdyby to měla být jen jedna, chtěla bych se zbavit lenosti. Ne, že bych byla nějak extrémně líná, ale přece jen, občas jsem hooodně líná. :D

Sééédmááá otázka. Kdybych mohla na mentalitě lidí něco změnit, co by to bylo?

Na mentalitě lidí bych toho změnila opravdu hodně. Aby nebyli tak namyšlený, nepřejícný, zlý... Aby se nepovyšovali nad ostatními... No je toho opravdu hodně, a takhle otázka je bohužel tak trochu smutná, protože si uvědomuji, jak jsou někteří lidé zlý apod.. Rychle na dalši otázku.

Další otázka se mi líbí. Jen ta představa. :) Kdybych našla kufřík s milionem dolarů, jak bych s nimi naložila?

No, řekněme, že bych si ty peníze mohla nechat... Tak to bych zašla do DMka, Rosmmanna, Sephory, Douglas, do MACu, a tam bych hooodně nakupovala, pak bych prolítla nějaké internetové stránky s kosmestikou, kde bych taky hoooodně utrácela, následně bych zašla do Pařížské, kde bych opět hoooodně nakupovala, pak bych si koupila nějaký pěkný fáro, třeba nějakou Audi, koupila bych si zlatý iPhone 5S... Ale nemyslela bych jen na sebe, dala bych něco mamce a babičce, s přítelem bychom také hoooodně nakupovali a nějaké peníze by šli na opravu naší chaty, koupila bych si nějaký pěkný byteček v Praze a zbytek bych si nechala na nějaké cestování a na běžné utrácení, abych nemusela chodit do práce. :D  A teď už jen najít ten kufřík. :D

Předposlední otázka. :) Kdybych mohla oživit tři osoby, které by to byly?

Jako první uvedu svého dědu. Moc mi chybí... Ale nebudeme smutnit a uvedu někoho, kdo není můj příbůzný. Steve Jobs. :) Pokud jste ještě nečetli jeho knížku, rozhodně ji doporučuji. Je to velmi zajímavá kniha a pokud máte rádi Apple nebo se alespoň trochu zajímáte o elektroniku, techniku nebo IT, knížka vás bude určitě zajímat. A proč Steve? Protože v 56 ještě nepřichází ten čas...  Určitě mohl ještě světu něco dát, své nápady, myšlenky... Jak by vypadal iPhone 5S, kdyby tu byl. Stejně? Jinak? Nad posledním člověkem jsem dlouho uvažovala, ale nemohla jsem přijít na někoho pravého, tak si nechávám třetí osobu volnou...

Tamtadadááá. Poslední otázka. Kdybych měla možnost být krásná nebo chytrá, co bych si vybrala?

Eeee, já si nechci vybírat. Já chci zůstat taková jaká sem. Taková normální holka, s normální inteligencí. :) Nechci být ani super krásná a blbá ani super chytrá a ošklivá. :D

Ták. A to je konec. :) Jdu rychle spát, protože už je pěkně pozdě.

Mějte se pěkně
By zuzu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu moc ráda :)