čtvrtek, října 10

Tvářenka Essence z limitky Beauty Beats

Ahojky!

V dnešní rychlé recenzi bych vám chtěla představit jednu tvářenku. Je to z limitované edice Essence Beauty Beats - Girls on tour with Justin Bieber. :D Na tuto limitku jsem se těšila, ne že bych byla nějaký velký fanoušek JB, ale přiznávám, že pár písniček je dobrejch. :) Nejvíce ze všech výrobků mě zaujala tvářenka a korálově růžový lak. Ale jelikož jsem si dala předsevzetí, že nebudu za kosmetiku tolik utrácet, vybrala jsem si tvářenku. :) Ano, mám už několik růžových tvářenek, ale to bych nebyla já, abych si nekoupila další. :D




A jdeme rovnou na balení. Balení je bytelné a celkově na pohled pěkné, samozřejmě zaměřeno na mladší ročníky. :) Neobsahuje zrcátko, ale to mi nevadí.  A vrhneme se na to co je uvnitř, což stejně každého zajímá nejvíce. Odstín je jen jeden - 01 Groupie at heart.



Tvářenka má na sobě "vyraženo" různě velkými a malými nápisy Boyfriend, a mě se tenhle nápad hrozně líbí. Za to u mě mají bod nahoru. Tvářenka má velmi jemnou texturu a na dotek je úžasně příjemná. Pigmentace je naprosto dokonalá, ale dá se krásně rozetřít doztracena. :) Barva je růžová s trochou fialovo - vínové, na pleti mi přijde, že hází takové stříbrné odlesky. Ale jak jsem teď zkoumala, na každém světle to vypadá jinak. :D No těžko se ta nádhera popisuje. Nevím proč, ale zrovna takhle barva se mi hrozně, ale fakt hrozně líbí. Výdrž je dobrá, řekněme, že úplně celý den nedá, ale vydrží dlouho. Tvářenka práší jenom opravdu malinko, takže i tohle se Essence podařilo. A cena? 65,-


Za mě tuto tvářenku doporučuji, když né koupit, tak alespoň zkusit v drogérii.

Mějte SWAG :D
By zuzu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu moc ráda :)