středa, října 30

My night routine :)

Ahojky!

V dnešním článku bych vám ráda ukázala, jak pečuji o svojí pleť před tím, než se ponořím do říše snů. :D Vím, že je to někdy hrozně otravné a když jsem byla mladší, vůbec jsem se neodličovala a nechávala to na ráno, ale moje pleť trpěla, nevypadala pěkně a dávala mi to dost sežrat. Teď se pravidelně každý večer odličuji, používám nejrůznější odličovače, krémíky a séra a moje pleť vypadá zdravěji. A teď k tomu, co všechno dělám. :)

Jako první přichází na řadu odlíčení. Momentálně na odlíčení používám micelární vodu od Lorealu Skin Perfection, s kterou si odlíčím celý obličej i oči. Musím říct, že tato micelární voda je dobrá, obličej odličuje dobře, akorát mám problém s některými řasenkami, které nejdou tak dobře odlíčit. Naopak mi vyhovuje, že je hypoalergení a vhodná pro citlivou pleť. K odlíčení používám odličovací tampóny Ebelin, na toto "velké" odlíčení používám ty větší a stačí mi jeden. Poté si vezmu ty klasické a opět použiji micelárku. Tím naprosto dočistím obličej a nevěřili byste, kolik make-upu ještě odlíčím. Pokud mám na sobě voděolnou řasenku, odličuji si oči dvoufázových odličovačem Essentials Sensitive od Garnieru. Mě tento odličovač vyhovuje ze všech dvoufázových odličovačů nejvíce. Dokonale odlíčí, nedráždí oči ani okolí očí, ano, je mastnější, ale mě to nevadí.







Když mám pleť odlíčenou, používám pleťovou vodu od Oriflame Optimals. Vlastním dvě - jedna je pro suchou a citlivou pokožku (růžová) a druhá pro normální a smíšenou pokožku (modrá). Na celý obličej používám tu růžovou, protože na některých místech mám pleť sušší a citlivější a modrá mi jí vysušuje. Modrou používám na více se mastící místa. Tímto krokem se také zbavím dokonale všeho, co by tam ještě mohlo zůstat a mám pleť připravenou na krémy.



Posledních 14 dní nově používám hydratační sérum Aqua - Rhytm od Oriflame. Musím říct, že toto sérum je skvělé, rychle se vstřebává, krásně hydratuje a moje pokožka je vyhlazenější. No, a teď to začíná být těžší. Když je moje pokožka normální, používám krém Pure Nature Hruška a nektarinka opět od Oriflame. Krém
neuvěřitelně, ale fakt neuvěřitelně nádherně voní, má lehce narůžovělou barvu, je velmi lehký, zjemňuje a je ho celých 75 ml. :) No a pokud cítím, že je moje pokožka suchá, používám noční krém Milk and Honey od Oriflame. Je určen pro suchou a velmi suchou pokožku a je to znát. Hrásně vyživuje, je trošku hutnější a myslím, že teď na zimu ho budu zase hodně používat.





Když si namažu obličej, přesouvám se k péči o oči. Teda ne přímo o oči, ale o okolí očí. :D Teď momentálně používám Optimals Smooth Out od Oriflame. Tento oční krém mě zaujal tím, že má kuličkový aplikátor. Opravdu tento krém funguje, mám menší vrásky a zdá se mi, že když ho použiji, nemám ráno takové kruhy pod očima. :) A pokud si vzpomenu a chce se mi, používám sérum na řasy Hyper Streng, opět od Oriflame (slibuji, že se pokusím koupit si nějaké věci i od jiných značek :D). Neříkám, že mám díky tomuto séru nějaké mega dlouhé a husté řasy, ale musím uznat, že jejich kvalita se zlepšila. Méně mi vypadávají, připadají mi silnější, trochu se zahustily a to mi stačí. Já jsem s tímto sérem spokojená, rozhodně funguje více jak to od Dermacolu, které tedy popravdě nefunguje vůbec. :D



Nakonec si jen rty přetřu nějakým balzámem na rty. Mám jich opravdu hodně, takže je střídám. Když jsem to nedávno počítala, napočítala jsem, že mám celkem přes 15 balzámů na rty. :D A zjistila jsem, že největší účinnost mají, když je střídám. Je to něco jako se šampónem. Když ho používáte déle, vlasy si na něj zvyknout. To samé mi přijde i u balzámu na rty. Já je střídám opravdu hodně, a pokaždé, když si mažu rty, pokouším se vzít si jiný. Ale pro zajímavost uvedu své nejoblíbenější, a to je balzám na rty Neutrogena a od Labela Milk and Honey. Pokud by jste třeba chtěli nějakou větší recenzi balzámů na rty, dejte mi vědět dole do komentářů. :)


A to byl poslední krok k cestě do postele. Tedy v oblasti odličovaní a péči o obličej. :D Doufám, že se vám článek líbil, že se každý den poctivě odličujete a ty z vás, které to nedělají snad přesvědčila k tomu, aby to dělaly, protože je to opravdu potřeba. :)

Užívejte poslední slunné dny
By zuzu

2 komentáře:

  1. Jejda, to je věcí. Sama bych v takovém článku měla asi jen 2.. Ikdyž podle ročních období je hodně obměňuju, v létě třeba skoro vůbec večer nehydratuju
    Nicca,
    http://www.fashionpicnicblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, je toho opravdu hodně :D Ale já pleť dřív hrozně zanedbávala, tak to teď musím dohnat :D A když nemám náladu, jenom se odlíčím a konec. :)

      Vymazat

Za každý komentář budu moc ráda :)