čtvrtek, září 26

iOS 7 aneb co na to říká holka

Ahojky všichni!

Vítejte u mého článku a jdeme rovnou na to. :)

Už nějakou chvíli, od 18. září, je možnost stáhnout si nově předělaný iOS 7. Jen pro upřesnění, dostupný je od verze iPhonu 4 a výše, iPadu 2 a výše, iPadu mini a iPodu touch 5. generace. Zbystřete, pokud vlastníte iPhone 4, nemá plné grafické uživatelské rozhraní, tudíž se rozlučte např. s průhledností.

Když jsem poprvé viděla iOS 7, nelíbilo se mi. Chyběla mi tam trojrozměrnost, všechno bylo až moc jednoduché, jako kdyby to někdo nakreslil narychlo. Byla sem zklamaná a zapřisáhla se, že tuhle novinku si v žádném případě nestáhnu. No, a teď mám iOS 7 :D


Co je nového?

Na první pohled je jasné, že design. Vše je mnohem barevnější. Líbí se mi, že se iPhone více přizpůsobuje. Např. pokud nastavíte modrou plochu, na číselníku budete mít modrá kolečka. :) Novinkou je také "control center", které vyjede, když přejedete prstem odzdola nahoru. Můžete tam zapínat a vypínat letový režim, wifi, bluetooth, otočení obrazovky, jejich "nerušit",  ovládat jas, muziku a je zde také rychlý přístup k svítilně (konečně nemusím stahovat nějakou aplikaci), minutce, kalkulačce a fotoaparátu. Líbí se mi taky nový fotoaparát, kde si můžete rovnou při fotografování nastavit efekty a filtry. Také je tu čtvercový formát fotky, kterou jsem jako Instgramistkaa uvítala. :) Větší úpravu také prošly programy jako např. kalendář, hudba, galerie. Kdybych měla popsat vše, co je nového, bylo by to na hodně dlouho. Zmíním ale ještě jednu věc, která se mi hrozně líbí a to, že plocha je tak trochu 3D. Když jste na ploše a hýbete s mobilem, hýbe se pozadí a mě se tohle hrozně líbí. Sice je to jen detail, ale pro mě velký detail.

Co je hrozného?

Můj největší problém, a nejsem jediná, komu se toto stalo,  je nefungující wifi. Ona ta mrcha prostě nejde zapnout. A to samé i bluetooth. Bluetooth mi nevadí, skoro vůbec :D, ale ta wifi, no to je hrozný. Ještě, že mám internet v mobilu, ale ty FUPy dneska, to je děs. Dále se mi zdá, že je celý systém občas zasekaný, už několikrát se mi stalo, že se mobil seknul úplně. No nic, co by jste chtěli u nového iOS. Další problém je, že ne všechny hry jdou na iOS 7. Já jsem se setkala s hrou, která se prostě nerozjela. Další věc, která mě mrzí je, že už zde není Coverflow. :( Nově předělané mi připomíná dlaždice od Microsoftu, a ty já teda nerada.

Shrnutí?

Nejdříve ne, teď ano, ALE... Počkala bych na uvedení nějaké aktualizace. Doufám, že problém s bluetooth a wifi vyřeší, také bych uvítala zlepšení chodu celého systému. Celkově se mi nakonec iOS 7 líbí, je mnohem barevnější a to jako holka uvítám. Líbí se mi i ostatní změny, i když jsem byla nejdříve skeptická. Je to něco nového, jiného a já říkám: "Povedlo se." :)

iHoj

By zuzu



"control center"

Modré pozadí...
... modrý číselník
Růžové pozadí...
... růžový číselník

"náhrada" za Coverflow



Krásné nové počasí
Efekty v praxi



Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu moc ráda :)