úterý, října 22

HiP #1 - Plants vs. Zombie 2, Where is my water 2, Epic Citadel

Ahojky všichni!

Jen na úvod bych ráda představila svůj koncept HiP - hry na iPhone, což budou články, kde budu ukazovat nějaké hry, které mě baví, které hraji a které mi příjdou zajímavé. Můžou to být jak velmi známé hry, jako třeba dneska, tak i méně známé, na které se můžete těšit třeba příště, jak velmi propracované, tak úplně jednoduché, ale chytlavé hry.

Jako úplně první začnu hrou, kterou jsem si oblíbila, když už bylo první vydání. Teď je tu vydání druhé a velmi povedené. Mluvíme tu o hře Plants vs. Zombie 2. Stejně jako v prvním dílu i zde musíte pomocí rostlinek zabít zombíky. Já jsem zatím bohužel na začátku, ale už i těch prvních pár kol bylo skvělých. Jsou zde tři světy, první se odehrává v Egyptě, druhý v období pirátů a třetí na Divokém západě. Já jsem stále v Egyptě a podle velikosti stále ještě dlouho budu, takže se nemusíte bát, že je zde 10 kol a konec. Při postupu získáváte nové rostlinky, můžete používat různé vymoženiny jako power-upy, které vám ulehčí boj se zombíky, jsou tu zde i vedlejší mise, které se vám odemknout, pokud získáte klíče... Novinek je tady spoustu a hra je mnohem zajímavější, hezčí, lepší... Pokud se vám líbilo Plants vs. Zombie 1, tuhle hru si naprosto zamilujete. A pro ty, kteří nemají iPhone, je tato hra zadarmo i pro Androidí mobily.



Egypt

Nemá šanci :D


Tak si pojďte :D
Velký útok :D

Power up
Druhá hra je také velmi známá a opět naprosto dokonalá. Je to pokráčování hry Where is my water. A co je cílem této hry? Dostat vodu, páru nebo kyselinu ke krokodýlům. Zdá se to jako jednoduchý úkol? Vězte, že tomu tak není. Ze začátku vás budou šetřit, ale čím dál se dostanete, tím více to bude těžší. Každé kolo je ještě obohaceno o nějaké challenge, kde např. nesmíte napustit žádnou kachničku nebo hrajete a máte celý obraz vzhůru nohama. I zde vás čekají tři světy - kanalize, továrna na mýdlo a pláž. Setkáte se zde také s tajemnýma kachničkama, které musíte sbírat a s dalšími a dalšími novými věcmi. I tato hra je k dostání na Androidí mobily a pokud ještě tuto hru nemáte, rychle si jí běžte stáhnout, ale pozor, je vysoce návyková. :D



Vzhůru nohama




Jako poslední uvedu, no ona to není tak úplně hra, ale jen menší otevřený svět, kde jediné, co můžete, je chodit. Vím, že to není nic skvělého, ale to jsem ještě nezmínila jednu velmi důležitou věc. Má to naprosto nádhernou grafiku. Tato hra rozhodně prozradí, jak dobré máte zařízení. Jmenuje se Epic Citadel a byla vytvořena za pomocí technologií, které se používají na vytváření konzolových her, a na grafice je to opravdu poznat. Rozhodně toto není věc, která vás zabaví na hodiny, ale pokud chcete ze svého zařízení vymáčknout maximum, rozhodně doporučuji stáhnout a alespoň na chvíli zapnout a ponořit se do krásného světa, kde můžete nalézt vodopád, nádhernou katedrálu nebo se jen tak volně procházet městem. Vše vypadá naprosto dokonale a já jsem ráda, že jsem na tuto "hru" narazila. 









A to je vše. Doufám, že se vám článek líbil, že si alespoň některou hru stáhnete, a pokud jí máte, tak alespoň zahrajete. Pokud máte taky nějaké oblíbené hry, určitě dejte vědět dolů do komentářů. 

Pěkný den
By zuzu
PS: Všechny screenshoty jsou mé, nezkopírovala jsem je nikde a všechny hry jsem si poctivě zahrála :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu moc ráda :)